Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko koskaan kylässä vessan peilikaappiin tai likapyykkikoppaan?

Vierailija
24.10.2025 |

Mä katselen aina peilikaappiin ja päivittelen ihmisten kalliita hajuvesiä. =)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua toisten vessoissa koskea mihinkään mihin ei ole pakko. Käsipyyhekin on vähän siinä ja siinä. 

Mua ällöttää ne vieras käsipyyhkeet. Joten kuivaan veskipaperiin käteni. 

Vierailija
22/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin aina rouvan kaliisit runkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jätänkin likapyykkini vierailupaikan likapyykkien joukkoon.

Vierailija
24/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jääkaappiin ja pöllin sieltä kaljan kun talonväeltä silmä katsoo ...

Tästäpä tuli mieleen, että anopilla kerran kävi vieras.... Olivat tavanneet pitkästä aikaa ja anoppi pyytänyt kahville. Tuohan tuli ja istuivat höpäjivät sinä muutaman tunnin ja tyyppi alkoi tekemään lähtöä. 

Anoppi tuumas, että hän käy itse äkkiä veskissä, älä vaan livanda sillä aikaa. Meni vielä kauimmaiseen veskiin, että jos vieraalla on tarpeita, niin hän voi sihen lähempään mennä.

Ykkösasialla anoppi piipahti eli oli nopea käynti. Tuli takas ja kappas, se vieras oli tosiaan sitten livanhtanut sillä välin. Miten olikin niin hiljaa ja nopeeta ehtinytkin lähteä.

No, ei kai siinä mitään. Anoppi alkoi kahvipöytää siistiä ja laittamaan tavaroita paikoilleen. Jääkaapissa huomasi puuttuvan iso köntti arkijuustoa, margariini, sixpack kaljaa.. kuiva-aine kaapin puolelta puuttui pari pussia makaroonia ja kaurahiutalaeita...  :D

Siis miten olikin ehtinyt?! Anoppi vielä laittoi viestiä perään, että olisit reilusti kertonut tilanteesta, niin hän olisi omaan piikkiin pyöräyttänyt tuttavaa kaupassa, että saa täytettä kaappeihinsa. Tuttava ei koskaan vastannut viestiin, vaan loukkaantui ikiajoiksi moisista syytöksistä. Kyllillä puhutaan höpöhöpö juttuja anopin vainoharhaisuudesta. Kunnes se tyyppi iski uudestaan toisaalla.

Vierailija
25/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
26/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Meillä on yksi sukulainen, joka tonkii kaappeja. Ottaa päähän koko tyyppi. Seuraavan kerran kun hän tulee kylään, tungen kylpyhuoneen kaapin täyteen pingispalloja ja laatikkoihin viritetyt hiirennäpit. Oppiipahan olemaan tonkimatta toisten kotia.

Vierailija
27/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän mällit rouvan pikkareihin pyykkikoriin, äkkiä lentää.

Vierailija
28/31 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikaapit ovat yksi maailman rumimpia kalusteita, joten ajatus siitä että vielä koskettelisin niitä tuntuisi ällöltä. 

Vierailija
29/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan elämässäni keksinyt syytä katsoa kenenkään kaappiin, vielä vähemmän likapyykkikoriin. Sitä ei nyt lasketa, jos on jostakin syystä pitänyt laittaa tai ottaa jotain kaapista.

En edes tiedä, mitkä hajuvedet ovat kalliita. Toiseksi en itse säilytä hajuvesiä vessan kaapissa eikä tule mieleen, että kukaan muukaan säilyttäisi

Vierailija
30/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , mutta mun kälyllä on tapana harrastaa tätä.

Vierailija
31/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa marmorikuulia peilikaappiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi