Miksi et koskaan kysy keneltäkään kuulumisia?
Eikö sinua yksinkertaisesti kiinnosta kuin oma perse?
Kommentit (21)
En halua kuulla niin minkään sortin vuodatusta jonkun, jonkun perheen ja jonkun suvun ongelmista.
Hyvä kysymys, voisi sitä varmaan enemmän kyselläkin. Ei vain jotenkin ole ollut tapana. Tai nuorempana kyllä, mutta nykyään niin aniharvoin edes olen kenenkään kanssa tekemisissä. Tuntuu kuin ei olisi oikeutta kysyä? Olen myös nähnyt joidenkin ahdistuvan, kun ei ole "koskaan mitään kiinnostavaa kerrottavaa". Samaa arkea vain. Siitä eivät ilmeisesti halua puhua tai ei ole mitään sanottavaa.
Kysyn, ja myös kuuntelen. Tiedän paljon monien asioista mutta en käytä niitä heitä vastaan. Olen myös oppinut sairauksista muita kuulemalla. Tämä kaikki IRL. Netistä/puhelimesta minua ei löydä eli päätän itse milloin jaksan ihmisiä.
Ei oikeastaan kiinnosta muiden kuulumiset..
En halua että itseltäni kysytään niin en kysele samaa muiltakaan
Ei kiinnosta pätkääkään muiden elämä. Keskityn vain omaani.
Kaverini on kuuro ja koen että se olisi loukkaavaa.
Heini, mitä sinulle kuuluu? Entä Marja?
Ihanan sosiaalista jengiä ketjussa.
Eivät kiinnosta muiden asiat. Hyvä kun omien asioiden kanssa pärjää. En halua myöskään häiritä ja puuttua toisten elämään sen enempää kuin halua muiden uteliaisuuden kohdistuvan asioihini ja elämääni, koska aiheuttaa voimakasta epämukavuuden tunnetta kaikiltaosin. Turvaväli kaikkeen ja kaikkiin tuntuu hyvältä olotilalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko valittamista?
Mitä kuuluu kukkuluuruu,Mitä kuuluu Marja-Leena vieläkö sun ihanteena on.?
On niin huono kuulo, etten kuitenkaan kuulisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, voisi sitä varmaan enemmän kyselläkin. Ei vain jotenkin ole ollut tapana. Tai nuorempana kyllä, mutta nykyään niin aniharvoin edes olen kenenkään kanssa tekemisissä. Tuntuu kuin ei olisi oikeutta kysyä? Olen myös nähnyt joidenkin ahdistuvan, kun ei ole "koskaan mitään kiinnostavaa kerrottavaa". Samaa arkea vain. Siitä eivät ilmeisesti halua puhua tai ei ole mitään sanottavaa.
Juuri tuon syyn takia minäkään en tykkää siitä, että multa kysellään mitä kuuluu. "No eipä täs mitään ihmeitä..."
Ei kiinnosta muiden kuulumiset, enkä ala esittämään, että kiinnostaisi. Saattaa antaa myös vääriä signaaleja, ja kyseinen tyyppi kuvittelisi pääsevän elämääni.
Omassa kuplassani ihmsillä on tapana kertoa oma-alotteisesti sen verran kuulumisiaan kuin haluaa omaa elämäänsä jakaa mun kanssa.
Koska ei kukaan kysy minultakaan. Eivät edes vanhempani silloin kun tiesivät masennuksestani yms. Jotkut ihmiset kertovat kyllä itsestään kysymättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko valittamista?
On,joulu lähestyy ja joka tuutista saa kuulla ja lukea kuinka kurjaa on yksinäinen joulu. Onhan se jos ei vaivaudu olemaan tekemisissä muiden kanssa eikä olla kiinnostunut muusta kuin omasta olemassaolosta.
En halua häiritä ihmisiä.