Tutkin naapurini roskia ja järkytyin
Hän ei eritellyt muovia ja sekajätettä. Laitanko heippalapun hänelle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä, että kaikkia muoviroskia ei saa laittaa muovinkeräysastiaan, vaan kuuluvat sekajätteeseen`?
Tämä roskapoliisi on ihan uusi ilmiö, meilläkin ilmaantui heti kun oltiin muutettu naputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä järkytyn kun naapurin koean poikamiehen sekajätteessä oli paljon inkotenssisuojia. Mies alskaa ja pahasti.
En olisi halunnut tietää :( mutta oma vika.
Vauvapalstan roskiksesta löytyy Vanhapiian kusi Tenoja joka puolelta. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vanhapiia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä järkytyn kun naapurin koean poikamiehen sekajätteessä oli paljon inkotenssisuojia. Mies alskaa ja pahasti.
En olisi halunnut tietää :( mutta oma vika.
Ylilauta ei näemmä tiedä että se on synnyttäneillä.
Rosiksessa tavataan!
eikun roskiksessa... Vein just 8 mustaa jätesäkillistä sulle penkomista ;DDD
-winner-
Onneksi et oo mun roskia tunkenut. Laitan sekajätteisiin myös biojätteet, paperijätteen, paristot, led-lamput, ja vaikka telkkarin, jos menee rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asukas jättää roskat roskiksiin niin niistä tulee taloyhtiön "omaisuutta". Jos joku niitä penkoo niin syyllistyy rikokseen. Koitappa ny keksiä jotain muuta laillista tekemistä.
Nyt sattuikin täydellinen trollaus. 🤣. Täydestä meni kuin väärä raha.
Eipä ole trollaus. Googleta jos osaat. Ja vanhan kansan sanoin "mies se tulee räkänokastakin mutta ei tyhjännaurajasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuutonta olla lajittelematta
Lajittelen kaiken sekajätteeksi.
Melkein sama, lehdet ja pahvit on pakko lajitella kun naapurit näkee mutta kaikki muu sekajätteeseen. Lajitelkoot nää ketä tätä maapalloa tuhoavat eli ne ketkä lentää, ajaa autolla, hommaa lapsia tai elukoita.