Keuden luulette korvaavan Katja stählin!?
Kommentit (71)
Minusta Marja Hintikka olisi hyvä joko tähän Elämäni.. tai TTK:hon. Pidän hänen juontotyylistään kovasti.
Marja Hintikkakin on yks vaihtoehto. Onko vielä Ylellä hommissa? Maikkarin puolella puuhastelevia ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Anni Ihamäki
Hyi. Senkin kiljujan naama joka toisessa ohjelmassa
Joku joka on Ylellä töissä. Ella Kanninen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Marja Hintikka olisi hyvä joko tähän Elämäni.. tai TTK:hon. Pidän hänen juontotyylistään kovasti.
Ttkhon olisi varsin kelvollinen kyllä. Sanavalmis, rento ja tykkää pynttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Marja Hintikkakin on yks vaihtoehto. Onko vielä Ylellä hommissa? Maikkarin puolella puuhastelevia ei oteta.
Ei ole enää, joten ei tule kyseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku joka on Ylellä töissä. Ella Kanninen?
Eih. En kestä Ellaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Pääskysaari
Maikkarilla
Ella Kanninen, Mikko Kekäläinen tai Jenni Poikelus voisi olla Elämäni biisissä. TTK:sta en tiedä, eikähän sinne etsitä oman kanavan sisältä korvaaja.
Missäs se Anniina Valtonen touhuilee nykyään? Ei taida olla enää Ylellä vai?
Mä en näistä niin tiedä kun en enää aikoihin ole katsellut perinteistä lineaarista televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Ylen sisältä tulee parin keikan tuuraaja, joten turhaan veikkailette näitä kaupallisen puolen juontajia.
Jenni Poikelus, Gogi, tai Ella Kanninen, vaikka joku noista esimerkiksi.
Jos on Gogi en katso, noista käy vaan Jenni jotenkuten.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näistä niin tiedä kun en enää aikoihin ole katsellut perinteistä lineaarista televisiota.
Apua, ei häntä ainakaan. Kovasti haluaa olla esillä, mutta sää on ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
On Ylellä kuten ennenkin.
Scrooge Salminen