Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veera Bianca laihtui 50kg

Vierailija
24.10.2025 |

Laihdutuslääkkeillä. Instassaan on kuvia. Onko hän nyt kaunis?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapa mikä tahansa, niin hienoa se on aina, että joku saa roiman ylipainon pois. 

itsellä niin pahaa ahmintaa, että tiputettu 28 kiloa tuli takaisin raskauden jälkeen, kun jäinkin yllättäen täysin yksin lapsen kanssa ja ahmiminen palasi. Nyt ei sitten lähde kilot kirveelläkään, koska ahmiminen on hyvin vahvasti läsnä. Ristiriitaista opettaa lasta syömään hyvin, kun itsellä syömiset on täysin retuperällä.

Vierailija
22/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä kaikilla 1,2 miljoonalla lihavalla suomalaisella aikuisella joku tunne-elämän ongelma tai joku kortisoni tms. lääkitys? Selittääkö nuo tuon, että 10 vuodessa kansa on paisunut semmoisiin mittoihin, joissa se ei ole koskaan ennen ollut, eli Euroopan kolmanneksi läskeimmäksi kansaksi?

Suomalaiset elävät kroonisessa univajeessa. Se lihottaa. Käy lukemassa artikkeli IS:n laihdutusartikkeleista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä kaikilla 1,2 miljoonalla lihavalla suomalaisella aikuisella joku tunne-elämän ongelma tai joku kortisoni tms. lääkitys? Selittääkö nuo tuon, että 10 vuodessa kansa on paisunut semmoisiin mittoihin, joissa se ei ole koskaan ennen ollut, eli Euroopan kolmanneksi läskeimmäksi kansaksi?

Joku keksi hormoonit ja tunne-syömisen.

EI ollu 20v sitte tuollaisia.

20 v sitten ruoka ei ollut täynnä hormoneja.

Eikä se ole sitä nytkään. 

Vierailija
24/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianhan meillä ei enää ole lihavia, joita haukkua?

Vierailija
25/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten nykypäivän lihavuus surettaa ja järkyttää minua syvästi : (

Voi raukkaa. Halit!

Vierailija
26/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun tämä mässäilyn riemusanoman julistaja päätti laihduttaa Ozempicilla. Eikö lihavuuden pitänyt olla itse ihanuus? Tuliko sille jotain lihavuuden aiheuttamia sairauksia tai vaivoja, kun päätti siirtyä epäkehopositiiviselle linjalle, vai mikä ihme syynä?

Tiedän useamman, jotka ennen hehkuttivat, että kaikki kehot ovat kauniita jne. ja sitten nyt viimeisen vuoden aikana ovat kaikessa hiljaisuudessa laihduttaneet ozempicilla tai muuten, kun painon tuomat vaivat ja sairaudet ovat räjähtäneet käsiin ja lääkäri latonut totuuksia pöytään. 

Vierailija
27/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena tiputin ilman laihdutuslääkkeitä painon lähes sadasta 60 kiloon. Iho ei ole täysin kiinteä, mutta merkittävää roikkumista ei jäänyt - paitsi rinnat voisi olla kiinteämmätkin. Lihoin kuitenkin miltei parikymmentäkiloa takaisin vuosien mittaan ja usein paino pyrkii kohti lukemia missä se on ennenkin ollut. Sen jälkeen sain painon tiputettua ylipainon pois ja olen ollut normaalipainossa 15 vuotta. Kun nykyään yritän vanhempana saada muutamaa kiloa  tiputettua normaalipainon ylärajalta paino lähtee todella huonosti pois. Iltaisin stressitasot on niin korkealla että on pakko syödä jotain että saa unen päästäkin kiinni. Ymmärrän kyllä miten hankalaa laihdutus on jos esimerkiksi on stressiä tai on turmellut aineenvaihduntaa jojolaihduttamalla. Itse jojoilemalla esimerkiksi sulatin lihasmassani ja lihoin entistä helpommin. Iän myötä olen alkanut voimaharjoitella ja se on yksi tehokkaimmista tavoista pitää painoa veks. En kuitenkaan itse halua käyttää laihdutuslääkkeitä. Mitä olen Veeraa seurannut, vaikuttaa että hän on oikeasti myös omaksunut lääkkeen lisäksi hyviä elämäntapoja. Ne jotka sanoo että laihdutus on helppoa eivät oikeasti ymmärrä miten hankalaa se joillekin onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi