Karita ja Petri Tykän entinen koti Espoon Suvisaaristossa myynnissä?
371 m Kanavaniitty 3, 02380 Espoo Omakotitalo 6h myynnissä - Oikotie 23650387 https://share.google/dDOSVY4AWhohPOWAy
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko, jos sinulla olisi rahaa tuohon?
En. En ymmärrä miksi tuollaisia komplekseja edes rakennetaan. Kolme ihmistä ja melkein 400 neliötä. Kolmella miljoonalla tekisin tai ostaisin aivan erilaisen talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En ymmärrä miksi tuollaisia komplekseja edes rakennetaan. Kolme ihmistä ja melkein 400 neliötä. Kolmella miljoonalla tekisin tai ostaisin aivan erilaisen talon.
Minä ostaisin muutamalla sadalla tuhannella ja lopuilla rahoilla elelisin mukavasti.
Mä en ihan lämmennyt tälle talolle, akvaariot ei kiinnosta vaikka toki hulppeat on puitteet. En ole valkoisten laatikkojen ystävä.
Ei taida Karitan elämän valolla riittää rahat tuohon. 😉
Vierailija kirjoitti:
Kauhea laatikko. En ottaisi ilmaiseksikaan.
En ottaisi, vaikka maksettaisiin tuo 3 miljoonaa ja lahjavero, että ottaisin. 2 positiivista asiaa löysin, saunan seinät eivät ole mustat, pihalla on tenniskenttä. Negatiivista ei saa kirjoittaa, niin olkoon ne sitten mainitsematta...
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku linkata oikotien?
Linkki aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku linkata oikotien?
Löytyy tuolla Kanavanniitty osoitteella Espoo Oikotiältä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea laatikko. En ottaisi ilmaiseksikaan.
Minä ottaisin ja möisin pois, mutta en ihan noin kalliilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Jos mulla olisi noi rahat, ostaisin mieluummin esim tämän : https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23544320. Kuka hullu lähtee Suvisaaristoon ja ei ole edes omaa rantaa?
Henkilökohtaisesti en ottaisi tuotakaan. Sijainti on hyvin paljon kiinni myös muusta elämästä. Jostain kumman syystä Helsingin kantakaupunki on yleisesti haluttu sijainti. Itse en viihtyisi. No ei se minulta pois ole, että lähiössä, jossa viihdyn, neliöhinnat ovat huomattavasti kantakaupunkia halvemmat.
-eri-
Noin isossa kodissa pitäisi olla 5-6 hlö, että se riittäisi täyttämään tilaa henkisesti kodiksi. Ja usein paljon vieraita.
En saisi unta noin avarassa makuutilassa.
Talo ei kyllä oikein pääse nyt oikeuksiinsa, pihapiiri metsittynyt ja pihakalusteet surullisina ja märkinä ulkona. Luulisi että noin kalliin talon kuvauksiin panostettaisiin vähän enemmän.
Tuossa hintaluokassa residenssillä pitäisi olla oma rantaviiva.
Petri Tykkä lisäravinnemyyjä, eli myy jotain bodausjauhoja saleilla. Näköjään kannattavaa hommaa. Pitäisikö laittaa jauhokauppa nettiin?
Tontin koko
5710 m
melko pieni tontti tuohon hintaan ja keskeneräinen pusikko ilman maisemia mihinkään
oma tenniskenttä kyllä kiva kunhan naapurit jaksavat kuunnella palon mäiskettä
tiedä sitten millainen naapurusto
varmaan jotain varakkaita yritysjohtajia tai vanhaa perittyä rahaa
en välttämättä löytäisi heidän kanssaan keskustelunaiheita
tuskin karitakaan
Asioita, joista henkilökohtaisesti pidän asunnossa/talossa:
-valoisuus
-lämminhenkisyys eli ei pelkästään kiveä/harkkoa rakennusmateriaalina vaan puuta ja kangasta tuomassa pehmeyttä
-kunnon tontti, vähintään tuhansia neliömetrejä
-kunnollinen sauna, jossa ei (ainoana kiukaana) ole sähkökiuasta vaan mielellään ihan kertalämmitteinen puilla lämpiävä kiuas kunnon kivitilavuudella (talossa)
-saunan ja kylpyhuoneen välinen seinä ei ole lasia
-saunassa on avattava ikkuna
-makuuhuoneen yhteydessä on wc/suihku
-oma ranta (talossa)
....
Jokainen voi sitten miettiä mitä mieltä olen tuosta aloituksen kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joista henkilökohtaisesti pidän asunnossa/talossa:
-valoisuus
-lämminhenkisyys eli ei pelkästään kiveä/harkkoa rakennusmateriaalina vaan puuta ja kangasta tuomassa pehmeyttä
-kunnon tontti, vähintään tuhansia neliömetrejä
-kunnollinen sauna, jossa ei (ainoana kiukaana) ole sähkökiuasta vaan mielellään ihan kertalämmitteinen puilla lämpiävä kiuas kunnon kivitilavuudella (talossa)
-saunan ja kylpyhuoneen välinen seinä ei ole lasia
-saunassa on avattava ikkuna
-makuuhuoneen yhteydessä on wc/suihku
-oma ranta (talossa)
....
Jokainen voi sitten miettiä mitä mieltä olen tuosta aloituksen kohteesta.
onko sinulla jotain salattavaa kun et anna lauteillaistujien katsoa peseytymistäsi?
Mä en osta edellisen asukkaan huonekaluja enkä edes sisustusta. Mä ostan asunnon pohjaratkaisun ja sen käytännöllisyyden/muunneltavuuden ja asunnon sijainnin mukaan.