Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karita ja Petri Tykän entinen koti Espoon Suvisaaristossa myynnissä?

Vierailija
24.10.2025 |

371 m Kanavaniitty 3, 02380 Espoo Omakotitalo 6h myynnissä - Oikotie 23650387 https://share.google/dDOSVY4AWhohPOWAy

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt ketkä asuvat tuollaisissa luomuksissa. Minun makuun talo on aivan liian iso ja kolkko ja enemmänkin liiketilamainen kuin kodinomainen. Jos minulla olisi paljon rahaa, laittaisin iselleni pienen kotoisan ja asumiskustanuksiltaan edullisen talon metsän keskelle. Tuollaisen miljoonakodin pelkät perusylläpitokustannukset on varmaan kymmeniätuhansia euroja vuodessa. Ja isot luxus talot on enemmän egobuustausta kuin todellista tilan tarvetta. Tuosakin on asuintilaa yli 20 hengelle.

Periaatteessa on, mutta käytännössä ei, koska niitä makuuhuoneita ei ole monta.

Vierailija
22/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt ketkä asuvat tuollaisissa luomuksissa. Minun makuun talo on aivan liian iso ja kolkko ja enemmänkin liiketilamainen kuin kodinomainen. Jos minulla olisi paljon rahaa, laittaisin iselleni pienen kotoisan ja asumiskustanuksiltaan edullisen talon metsän keskelle. Tuollaisen miljoonakodin pelkät perusylläpitokustannukset on varmaan kymmeniätuhansia euroja vuodessa. Ja isot luxus talot on enemmän egobuustausta kuin todellista tilan tarvetta. Tuosakin on asuintilaa yli 20 hengelle.

Halutaan näyttää, että on rahaa. Tilaan on myös luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä tyyli ( valkoinen ja pelkistetty) ole jo hieman out? Tai aika paljonkin. 

Ei kaikki sisusta sen mukaan mikä on in tai out vaan sen mukaan mistä tykkää. 

Vierailija
24/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uudestaan myynnissä. Oli viimeksi reilu vuosi sitten, silloin hinta oli noin 3,5 miljoonaa. Nyt on laskettu hintaa alas.

Niin siis sitä hintaa on laskettu alas? Eli ei oltu laskettu ylös?

Vierailija
25/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea laatikko. En ottaisi ilmaiseksikaan.

Minä ottaisin. Tykkään, kun on paljon ikkunoita. 

Vierailija
26/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko, jos sinulla olisi rahaa tuohon?

En takuulla ostaisi. Asumiseen on liioittelua laittaa tuollaisia summia. Normi-ihminen pärjää pienemmälläkin lukaalilla! Mistä Petri sai rahansa?

Vierailija
27/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos mulla olisi noi rahat, ostaisin mieluummin esim tämän : https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23544320. Kuka hullu lähtee Suvisaaristoon ja ei ole edes omaa rantaa?

Vierailija
28/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantsu ja upea ja hieno. Pramea, näyttävä. Ei minua varten kuitenkaan. Jos pitäisi asua tuollaisessa jet-set talossa, kokisin oloni vaivautuneeksi. 

Vierailija
29/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, mitä se sinulle kuuluu, tuskin on varaa edes sinulla ostaa.

Moi Karita, mitäs läskit vieraan kullikan perään, sitä saa mitä tilas. 

Vierailija
30/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantsu ja upea ja hieno. Pramea, näyttävä. Ei minua varten kuitenkaan. Jos pitäisi asua tuollaisessa jet-set talossa, kokisin oloni vaivautuneeksi. 

Ehkä nousukasmaista rahankäyttöä on nuo tavisten jet set -talot. Karita ponnisti kuopiolaisesta tavistytöstä missiksi ja rikkaisiin naimisiin ja siitä Petristä en tiedä, onko hän joku liikemies? Vai perikö vanhaa rahaa. Epäilen. 

Vierailija
31/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan näyttää, että on rahaa. Tilaan on myös luksusta.

Joillekin luksus on aina kolkkoa värittömyyttä. Onkohan niitten päässä yhtä tyhjää. Noh kun Karita kuuntelee sekunnin niin huomaa että on. 

Vierailija
32/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikassa pelkkä vierastalo on tuon kokoinen suomi on tyhmä ja köyhä lammaskansa

Vierailija
33/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkoiko Petrin avioliiton siis. En ole naistenlehdisä seurannut, vaikka olisi näköjään pitänyt.

Vierailija
34/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amerikassa pelkkä vierastalo on tuon kokoinen suomi on tyhmä ja köyhä lammaskansa

Tarkoitat varmaan, että uima-altaan hoitajan ja puutarhurin asunnot? Ämeriikässä kaikki on paaaljon suurempaa ja upeampaa. On aina ollut ja tulee aina olemaa. Ja "on maamme köyhä ja köyhäks jää".

Vierailija
35/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kolkko, ihan kuin joku edustustila tai näyttelyhuoneisto, ei yhtään kodikas. 

Vierailija
36/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ökyrikasta leikkivien vitivalkoinen kolkko lasikuutio. (Velka)Raha ei koskaan tuo mukanaan tyyliä, tämä talo todistaa jälleen kerran tämän.

Vierailija
37/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea laatikko. En ottaisi ilmaiseksikaan.

Minä ottaisin. Tykkään, kun on paljon ikkunoita. 

Kiva elellä kun kuka tahansa voi seurata syyspimeällä ulkona, hyi stana. 

Vierailija
38/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkoiko Petrin avioliiton siis. En ole naistenlehdisä seurannut, vaikka olisi näköjään pitänyt.

Ei kun Karita rikkoi. 

Vierailija
39/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Jos mulla olisi noi rahat, ostaisin mieluummin esim tämän : https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23544320. Kuka hullu lähtee Suvisaaristoon ja ei ole edes omaa rantaa?

Järkky läävä. No kuullakin on makunsa, sinulla huono. 

Vierailija
40/63 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin rikas kuin Roope Ankka niin tuollaista kotia en ostaisi. Ei! Ahdistava ja kolkko.