Mistä SDPn gallupsuosio johtuu?
Veikkaan suosion syyksi puolueen puheenjohtajavaihdosta.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP - kissojen kidutus puolue.
Onko ihmiset noin julmia? Onko noinkin suuri osa ihmisistä eläinrääkkääjiä. Rasistit eivät ehkä olekaan meidän suurin ongelma.
Demarit kiduttavat kissoja todistetusti. Demarit roudaavat myös Suomeen rasisteja, jotka vihaavat valkoisia ja vääräuskoisia suomalaisia.
Ehkä jossain perämöhkölässä oleva yksijalkaisten kolmiloikkaajien kerho pärjää perussuomalaisia paremmin seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
johtuisiko se tästä nykyisestä erillislamaan ek:n kanssa johdattaneesta hallituksesta
Jos myönnät tosiasiat,niin tämän hallituksen sato kylvettiin Marinin hallituskaudella.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että empatia kuuluu politiikkaan.
Hampaat irvessä leikataan lapsiperheet köyhyyteen ja hoetaan robotin lailla "menkää töihin" vaikka työpaikkoja ei ole. Tämä hallitus ei ole tehnyt mitään luodakseen kansalaisille toivoa selkeästä ja positiivisesta tulevaisuuden kuvasta. SDP puolueena kautta historian on pyrkinyt olemaan keskellä ja ymmärtämään koko kansaa, eikä vaan lisäämään jo rikkaiden varallisuutta.
on mennyt ylen oppi perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai etenkin HS ja Yle odottavat vasemmistovaltaa kuin kuuta nousevaa. Siksi niiden intresseissä on mahdollisimman tiheään julkaista tällaisia gallupeja, jotka viittaavat vasemmistolaiseen vallankeikaukseen.
HS on kokoomus-lehti ja Yle puolueeton. Gallupit tekevät tutkimusyritykset. Kaupallinen media on Suomessa keskusta-oikeistolaista ja porvarillista. Joku Voima on vihervasemmistolainen julkaisu.
Yle ei ole neutraali. Elätkö vielä siinä harhaluulossa vai oliko tämä trolli?
"Moneenkin asiaan voisin yllä olevassa vuodatuksessa puuttua, mutta tyydyn muistuttamaan, että Business Finlandin sattumanvaraisesta rahanjaosta vastasi Mika Lintilä ja että nykymuotoinen sote oli keskustan vaatima."
Yhtä kaikki. Demarit pääministeripuolueena olisi voinut nämä hyvin estää tai ainakin edes järkeistää, mutta laiskuus voitti taas ja kaikki toimet hyväksyttiin sellaisenaan kun ei viitsitty tällaisiin asioihin sen paremmin paneutua, koska oltiin itkun tuhruisin silmin niin rasittuneita ja kaivattiin iloa ja valoa elämään. Olisi kannattanut miettiä ennen kuin ministeriksi ryhdytään, että siihen pestiin liittyy jotain vastuitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, te hallitukseen tyytyväiset, mitä hyvää hallitus on mielestänne saanut aikaiseksi?
Talous elpyy, jo nyt on merkkejä siitä, ja ulkkiksille tiukennuksia.
Jaa, minä taas olen kuullut ja lukenut uusista joukkoirtisanomisista ja asuntokaupan pitkittyvästä hyytymisestä jne. Siinä ei paljon lämmitä, jos joku ulkomaalainen saa lähtöpassit, koska harvaa kuitenkaan saadaan tästä maasta ulos, vaikka siitä olisi oikeuden päätöskin. Persujen takinkääntöpolitiikka aiheuttaa tavallisille suomalaisille vielä suurempia ongelmia kuin täällä loisivat ulkomaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, te hallitukseen tyytyväiset, mitä hyvää hallitus on mielestänne saanut aikaiseksi?
-Syntyvyys kääntynyt nousuun
-Suomen velkaantuminen alkaa (vaikkakin hitaasti) kääntyä postiiviseen suuntaan
-Näägereiden tulo tyrehtymään päin
-Rajat saatu kiinni ja demareiden vaalikarjan rekrytointi kehistysmaalaisista saatu torpattua
-Polttoaineiden hinnat melkein euron halvempia litralta kuin edellisten punikkien aikana
-Julkisen puolen loiseläjille (suurinosa demareita) saatu painetta opetella sana "TULOSVASTUU" ja muuttaa touhuaan lopputilin uhatessa (uusin laki/ehdotus)
Onhan noita ja tässä ei ole kuin pieni osa vasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aidosti luulen, että kyse on Yle ja HS suorittamasta aivopesusta.
Tavallinen kansalainen on lähinnä näiden puolueellisten uutismedioiden varassa.
Tämä on se pahin asia. Päämediat ovat saaneet aina aivopestä tavallisia ihmisiä oli sitten kyseessä koronahysterian luonti tai ilmastohysterian luonti tai sotahysterian luonti tai äänestysvaikuttaminen.
Siksi kaikkia keskusteluita asiasta ja vastakrititiikkiä sensuroidaan jatkuvasti, toiminta on kuin totalitaristisen maan käsikirjasta lainattua.
Minä muutin jo kauan sitten pois. Naurettava ja mahdoton kolkka asuttavaksi edes hiukan ajatteluun kykenevälle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että wt:t odottavat että kun SDP on ruorissa heille alkaa ropista veronmaksajilta rahaa yllinkyllin. Kaikki aiemmat supistukset perutaan. Siihen moni uskoo. Itse luulen, ettei noin käy koska ei ole varaa. Päinvastoin. Jopa Lindtman on sanonut että varautuu miljardien uuden velan ottoon.
Juuri tuosta on kysymys. Se demareiden keksimä slogan: kaiken voi tehdä reilummin, tuntuu uppoavan kansaan. Realiteetti on kuitenkin se, että edessä on joka tapauksessa rajuja leikkauksia vähän sinne sun tänne. Ellei nyt sitten nosteta käsiä pystyyn ja anneta maan ajautua suosiolla IMF:n holhoukseen. Mikä kyllä alkaa vaikuttamaan hyvältä vaihtoehdolta. Kyyti toki on sitten todella kylmää etenkin julkiselle sektorille ja tukien varassa eläville.
Ilmari Tampereella leikkasi heti, kun pääsi pormestariksi. Reilummin, eikö vaan; todella reilusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto nosti eläkeikää kahdella vuodella ja nyt aikovat nostaa sen 70 vuoteen asti.
Vierailija kirjoitti:
No, kuule. Kyllä ainakin työmatkakulut ovat pudonneet
Näin nyt yksi olennainen asia mainitakseni
Myös asuntojen hinnat ja vuokrat ovat laskeneet. Mutta eihän näistä toki silloin ole hyötyä, jos elää muiden rahoilla
Vierailija kirjoitti:
Täällähän persut mellastaa oikein näppäimet sauhuten. Onko teillä vähä-älyisillä joku syyskokous?
Faktat ovat vasureille myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Kiistät gallup-tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto nosti eläkeikää kahdella vuodella ja nyt aikovat nostaa sen 70 vuoteen asti.
Ei nostanut. Eläkeiän nosto tehtiin sateenkaarihallituksen ansiosta, eli sdp, vas,vihr, rkp ja kokoomus olivat tuolloin vallassa
Miettikää siitä, kuinka paljon demareita vanhat duunarit kiinnostaa (sdpllä Urpilainen oli valtiovarainministerin salkku)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että wt:t odottavat että kun SDP on ruorissa heille alkaa ropista veronmaksajilta rahaa yllinkyllin. Kaikki aiemmat supistukset perutaan. Siihen moni uskoo. Itse luulen, ettei noin käy koska ei ole varaa. Päinvastoin. Jopa Lindtman on sanonut että varautuu miljardien uuden velan ottoon.
Juuri tuosta on kysymys. Se demareiden keksimä slogan: kaiken voi tehdä reilummin, tuntuu uppoavan kansaan. Realiteetti on kuitenkin se, että edessä on joka tapauksessa rajuja leikkauksia vähän sinne sun tänne. Ellei nyt sitten nosteta käsiä pystyyn ja anneta maan ajautua suosiolla IMF:n holhoukseen. Mikä kyllä alkaa vaikuttamaan hyvältä vaihtoehdolta. Kyyti toki on sitten todella kylmää etenkin julkiselle sektorille ja tukien varassa eläville.
Ilmari Tampereella leikkasi heti, kun pääsi pormestariksi. Reilummin
Antin pitää löytää sadanmiljoonan säästöt vantaalla,nyt voi tehdä REILUMMIN leikkaukset,Antin vantaalla tulijoista 50% on työttöminä.Antin vantaa lyö 600 miljoonaa joka lienee lopussa 800 miljoonaa ratikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Media päättää kuka on vallassa seuraavaksi ja äänestäjät uskovat kaiken. Manipulaatio on tehokasta, kun ihmiset olettavat, että media on aina oikeassa.
Tehokasta se tosiaan on.
Esim Yle ei edes vahingossa lausu ainuttakaan positiivista sanaa perussuomalaisista, mutta negatiivista haetaan hakemalla.
Huomasin yksi päivä, että Yle oli tehnyt 24 tunnin sisällä 4 negatiivista artikkelia perussuomalaisista.
Me maksetaan Yle veroa siitä, että meille syötetään Ylen omaa propagandaa.
Kaikista pöyristyttävintä oli se, että Yle jopa pahoittelee kansan valitseman kansanedustajan puheita.
Eli Y
Surullista on että joku persu voi ihan oikeasti nähdä asiat näin. Jos tuo ei olekaan sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä taas olen kuullut ja lukenut uusista joukkoirtisanomisista ja asuntokaupan pitkittyvästä hyytymisestä jne. Siinä ei paljon lämmitä, jos joku ulkomaalainen saa lähtöpassit, koska harvaa kuitenkaan saadaan tästä maasta ulos, vaikka siitä olisi oikeuden päätöskin. Persujen takinkääntöpolitiikka aiheuttaa tavallisille suomalaisille vielä suurempia ongelmia kuin täällä loisivat ulkomaalaiset.
Niin sinä olet lukenut mitä luettavaksi on annettu. Mutta se ei ole koko totuus. Monet yritykset hakevat nyt myös lisää työntekijöitä ja laajentavat toimintaansa. Esim. tietoturva-ala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei mitään nosta,mutta demarit poisti eläkeputken,kiitos siitä,työtön vm -65