"Mia asui miehensä kanssa Hong-konginssa alle 5 m asunnossa" Miten kukaan voi asua noin sotkuisesti? Kuvottava asunto.
Siis ovat oikein asiakseen kuvanneet kämppäänsä, eivätkä välitä yhtään, että siellä on aivan järkyttävän sotkuista ja saastaista? Kuvottavaa.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa syntynyt melkoinen sotku. Eikö edes roskia voisi viedä ulos?
Voi jessus.
Eiköhän se päivittäinen roskapussi viedä samalla, kun muutoinkin poistutaan aamulla töihin/opiskelemaan tai lähdetään illalla syömään.
Ei näy likaa, roskia eikä syöpäläisiä.
Olen tavannut kaltaisiasi "kun itse olen siisti ihminen, en ymmärrä niitä, jotka MIELESTÄNI eivät ole" -tyyppejä. Heidän kapea näköalansa heijastuu kaikille muillekin elämänalueille.
No, eipä taida olla sulla pelkoa siitä, että ikinä pääsisitkään ulkomaille töihin tai opiskelemaan ja siten laajentamaan maailmankuvaasi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä lainkaan mitä ihmeen järkeä on maksaa tollasesta kopista melkein 700 euroa kuussa ja kuitenkin yliopistolle matkaa 1,5 tuntia.
Tällainen asunto löytyisi Guangdongista 45 minuutin junamatkan päässä Hong Kongista 260 €/kk täysin kalustettuna:
Ihan pikkasen eri maailmasta, kuin tuo viiden neliön vaatekaappi.
Manner-Kiinan puolella, tarvitsee hankkia Kiinan viisumi ja myönnettäisiinkö sitä edes (ei siis tavallista turistiviisumia vaan viisumia jolla voi jatkuvasti matkustaa Kiinan ja Hongkongin väliä) sillä perusteella että on tulossa Hongkongiin opiskelemaan muutamaksi kuukaudeksi. Lisäksi tuo juna on todella kallis ja vielä rajatarkastukset joten matka-aikaa pitää varata paljon enemmän kuin 45 minuuttia/suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme saa ihmiset muuttamaan tuollaiseen koirankoppiin puoleksi vuodeksi vapaaehtoisesti, vain siksi että pääsee siksi ajaksi opiskelijavaihtoon?
Minä en suostuisi asumaan tuollaisessa viikkoakaan vaikka maksettaisiin.
Se on sinun migreeni. Kaikki tekee ihan itse itselleen omat päätöksensä. Mee nyt vaihtamaan kusivaippasi.
Tais itse videon päähenkilö tulla esittäytymään 🤣
Ihan hirveä koti. Ei sotkuisuuden takia (mahdotonta laittaa tavaroita pois näkösältä), vaan että noin ahtaasti ei kenenkään pitäisi joutua asumaan. En kahdehdi suurkaupungeissa asuvia