Psykologi: Trump on aivan kuutamolla
Iltalehti uutisoi trumpetin kognitiivisten kykyjen olevan rajussa alamäessä. Sehän me normaalit ihmiset ollaan toki tiedetty. Väitti mm. estäneensä Iranin ja Pakistanin välisen ydinsodan (ei oöe ollut tapahtumassa), ei erota Harlemia Harvardista, sanoo ettei tunne jotakin ihmistä vaikka on jatkuvasti tekemisissä jne jne.
Vanha lihapulla on aivan seniili ja todella suureksi vaaraksi koko maailmalle.
Trumpetistit tietysti alkavat huutamaan tähän 'valemedia, valtamedia, kommari' jne, mutta sehän kertoo vain sen ettette osaa lukea, ettekä ymmärrä englantia. Kaikki nuokin asiat ovat aivan itse nähtävissä ja luettavissa, trumpetin suusta tulleina.
Ei, en ole vassari enkä kommari, vaan olen ollut oikealla iät ja ajat. Mutta en ole axelta käryävä punaniska, johon vetoaa meikkaavan lihapullan tai yhdenkään diktaattorin halpa populismi.
Kommentit (39)
Kiitti ruokavinkistä! Taidan tehdä tänään valkosipulipastaa sekä lihapullia kerma-punaviivikastikkeessa. P.s. oon samaa mieltä ukosta.
"Ei, en ole vassari enkä kommari, vaan olen ollut oikealla iät ja ajat. Mutta en ole axelta käryävä punaniska, johon vetoaa meikkaavan lihapullan tai yhdenkään diktaattorin halpa populismi."
Aikamoiset defenssit sulla tuon vassariutesi suhteen. Oletko harkinnut ammattiavun hakemista? Sulla viiraa pahemmin kuin Trumpilla.
ja tässä lihaa luitten ympärille
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a77763a3-5ba1-4dde-995c-68475cff0519
Vierailija kirjoitti:
Joku julkisen sektorin elätti arvioi, että miljardööri, yksi aikakautemme vaikutusvaltaisimmista ihmisistä, Yhdysvaltain kaksinkertainen presidentti joka on selvinnyt ainakin yhdestä salamurhasta on täysi nolla.
Aikalailla taitaa suurin osa läntisestä maailmasta arvioida samoin. Rahaa saa kusettamalla, ei tee vaikutusta. Ei myöskään korvalehden haavasta elossa selviäminen.
Vierailija kirjoitti:
"Ei, en ole vassari enkä kommari, vaan olen ollut oikealla iät ja ajat. Mutta en ole axelta käryävä punaniska, johon vetoaa meikkaavan lihapullan tai yhdenkään diktaattorin halpa populismi."
Aikamoiset defenssit sulla tuon vassariutesi suhteen. Oletko harkinnut ammattiavun hakemista? Sulla viiraa pahemmin kuin Trumpilla.
Oikeistolaisuutesi on kapea-alaista ja tunkkaista. Oppinut et ole.
Mitä sitten?
Sovitaan että kaikki ivailut ja salaliitot Trumpia kohtaan on täysin totta. Mitä sitten? Mitä nyt? Käykö AP äänestämässä Trumpin virastaan?
Vierailija kirjoitti:
Joku julkisen sektorin elätti arvioi, että miljardööri, yksi aikakautemme vaikutusvaltaisimmista ihmisistä, Yhdysvaltain kaksinkertainen presidentti joka on selvinnyt ainakin yhdestä salamurhasta on täysi nolla.
Hah, äijä peri rahansa ja tehnyt sen jälkeen lähinnä konkursseja.
videolla menee paikat sekaisin... harlem/harvard
https://www.independent.co.uk/tv/news/trump-town-hall-harlem-harvard-b2…
Tämä rauhanpresidentti oli nyt sanonut, että "Luulen, että aiomme vain tappaa ihmisiä", puhuen Kolumbiasta.
Aiemmin käski pommittamaan Venezuelan kalastuslaivoja.
Tuo voi milloin tahansa seota niin pahasti, että käskee pommittamaan vaikka Kanadaa. Itse laittaa someen koko ajan tekoälyllä tehtyjä videoita, mutta kun Kanada laittoi nyt telkkariin videon, missä Reagan vastusti tariffeja, Trump suuttui niin paljon, että katkaisi neuvottelut.
Täysin sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla taitaa suurin osa läntisestä maailmasta arvioida samoin. Rahaa saa kusettamalla, ei tee vaikutusta. Ei myöskään korvalehden haavasta elossa selviäminen.
Entä sitten näin maallisesti ajatellen, perheeseen kuuluu kaunis vaimo ja lapsia, niitä tuntuu olevan nykyään harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä rauhanpresidentti oli nyt sanonut, että "Luulen, että aiomme vain tappaa ihmisiä", puhuen Kolumbiasta.
Aiemmin käski pommittamaan Venezuelan kalastuslaivoja.
Tuo voi milloin tahansa seota niin pahasti, että käskee pommittamaan vaikka Kanadaa. Itse laittaa someen koko ajan tekoälyllä tehtyjä videoita, mutta kun Kanada laittoi nyt telkkariin videon, missä Reagan vastusti tariffeja, Trump suuttui niin paljon, että katkaisi neuvottelut.
Täysin sairas tyyppi.
Ei nämä kotimaiset nuuskahuulet tajua, että sen äijän touhut on vaaraksi MEILLE. Fanittavat sokeasti denssi huulessa.
Amerikan Jeltsinhän tuo on. Aikansa onnistui, että takapirut vetävät naruista ja laittavat sanat suuhun, mutta enää ei mene viesti jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Mikään luetteloimistasi asioista ei ole millään tavalla ristiriidassa sen kanssa, että trumpetin kognitiiviset kyvyt ovat juuri nyt rajussa alamäessä.
Hyvinhän tuo pappa vetää, paremmin kuin moni muu aikaisempi. Toki varmaan Elon Musk saisi samanlaisen asiantuntijalausunnon koska yhyy yhyy. 😢
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo pappa vetää, paremmin kuin moni muu aikaisempi. Toki varmaan Elon Musk saisi samanlaisen asiantuntijalausunnon koska yhyy yhyy. 😢
Sehän oli ainakin viikon ajan nassi, sen jälkeen ei enää ollut uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin? Jatkuvaa sekamelskaa ja kaaosta. Jenkkien sisäisetkin asiat päin persettä ja työttömyys sekä köyhyys kasvaa jatkuvasti.
Trump on sanonut miten sodassa tapahtuu pahoja asioita mutta sodassa tapahtuu myös hyviä asioita. Varsinainen ajattelija siis. Tämä on hänen vahvin anti, täynnä täysin tyhjiä lauseita.
Pelko pois, media on huomisaamuun mennessä unohtaneet taas kerran kaiken trumpista oppimansa voidakseen huomennakin erikseen monta kertaa yllättyä ja kauhistua tuon sekoillessa että kuis se nyt noin, ei kukaan tuollaista olisi arvannut.
Sama media joka kauhisteli bidenin lieviä sanaongelmia ei maininnut sanaakaan siitä, että trumppi oli jo edellisellä presidentinkaudella vahvasti dementoitumassa siten että tuon sekavista puheista ei saanut sitäkään vähää selvää mitä yleensä. Mutta amerikankin median omistaa miljardöörit joiden ahneudella ei ole rajaa, eli lisää pitää saada ja mikäs sen helpompi keino kuin varmistaa että presidentti on dementoitunut hölmö jota voi ohjailla.