Syötkö päivittäin tai usein samaa ruokaa? Mitä ruokaa?
Minulla päivän pääateria on aina 6 kalapuikkoa uunissa paistettuna, 2 perunaa ja 2 porkkanaa keitettynä, puolikas punajuuri, kourallinen höyrytettyä parsakaalia, puolukkaa tai jotain sitrushedelmää, joskus paprikaa, makeaa chilikastikettä ja wasapitahnaa kalapuikkoihin ja vähän rypsiöljyä perunan sekaan. Olen tottunut tähän ja aina vain maistuu. Tosin joskus korvaan kalapuikot keitetyllä alaskanseidillä.
Kommentit (9)
Huomenta. Olen luova tyyppi, tämä
ilmenee myös keittiössä.
Vaihdan reseptejä melko tiuhaan,
etten kyllästy samaan makumaastoon.
Kehitän itse ja/tai inspiroidun kokkisaittien
ressuista. Ystävältäkin tukee silloin tällöin
vinkkiä. Jo maustekomboa vaihtamalla
sama safka saa uutta nyanssia. Hyvää
huomenta. 🌿
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Olen luova tyyppi, tämä
ilmenee myös keittiössä.
Vaihdan reseptejä melko tiuhaan,
etten kyllästy samaan makumaastoon.
Kehitän itse ja/tai inspiroidun kokkisaittien
ressuista. Ystävältäkin tukee silloin tällöin
vinkkiä. Jo maustekomboa vaihtamalla
sama safka saa uutta nyanssia. Hyvää
huomenta. 🌿
Huomenta ja mukavaa päivää sulle! ap
Aamiainen on aika vakio.
Sensijaan lounaissa ja päivällisissä meillä on suunnilleen 6 viikon edestä vaihtelua. Paljon kokeillaan uusia reseptejä ja satokausi huomioidaan
Hernekeitto on ainoa mitä voidaan syödä kerran viikossa.
Juu, noudatan aika lailla samaa ruokavaliota aina puolisen vuotta tai vuoden, sitten jos tuntuu siltä että jotain pitää vaihtaa niin vaihdan. Tällä hetkellä mennään palkokasvivoittoisesti
Syön leivän tai karjalanpiirakan, jugurtin ja kupin kahvia joka arkiaamu. Vapaapäivinä syön joka aamu munakkaan jugurtin ja kahvin kera.
Illlalliseksi kreikkalaista salaattia ja jonkun proteiinilisukkeen, kuten pihvin, lohta, broilerinkoiven tai grillikylkeä vähintään kuusi kertaa viikossa ympäri vuoden viimeiset 20 vuotta.
Kumma, kun ei ikinä kyllästytä, eikä kaipaa vaihtelua.
Wasapi ja seidi, nuo ruokapöytien kuninkaat.
Erilailla tuunattuja keittoja.