Painonvalmentaja Minna Bussey
Onko kellään kokemuksia merkonomi Minna Busseyn ravitsemusterapiasta?
Kommentit (52)
Kovin hiljaiselta näyttää meno Dubaissa nyt. Taitaa Minnankin perhe muuttaa kohta takaisin Lontooseen. Sitten kävelypostaukset onkin joka päivä sateessa Hyde Parkin ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Onko Dubaissa normaalia ja ok mennä laadukkaisiin ravintoloihin trikoissa? Näyttää vähän nololta kun muut on pukeutuneet. Tätä tapaa alkaa Minnalla olla useimmiten. Kun haluaa juosta "dinnerin" jälkeen kotiin, miksei vaihda vaatteita ennen pinkomista kun mies mukana.
Siis täh? Juokseeko se nykyään iltaisin ravintolasta kotiin? Kyllä on mennyt todella överiksi.
Joutunut menemään muihin töihin näemmä jossa piti ainakin ensimmäisenä päivänä pukea oikeat vaatteetkin. Toki jo hetikohta trikoisiin taas palattiin. Mikä ilon päivä: työpaikka on 19. kerroksessa niin saa tampata portaita ja askeleita kertyy ja kalorit kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin jo Lontoon överibiletysaikana. Hyvin mielenkiintoinen kehityskulku 😄
Viimeisen vuoden aikana radikaalisti siirtynyt yhä ehdottomampaan suuntaan. Popparit jo esillä mihin asti päätyy.
Henkisesti epävakaat ihmiset hakeutuvat usein äärimmäisyyksiin asiassa kuin asiassa.
Mikä tää uusi työpaikka juttu sillä oikein on? Ilmeisesti hyvinvointi-coaching-ura on kuivumassa kasaan mutta se oli tietysti odotettavissakin kun alalla alkaa olla niin paljon ylitarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää uusi työpaikka juttu sillä oikein on? Ilmeisesti hyvinvointi-coaching-ura on kuivumassa kasaan mutta se oli tietysti odotettavissakin kun alalla alkaa olla niin paljon ylitarjontaa.
Vaikutelma että asiakkaina olis vain pääosin suomalaisia ja heitäkin ehkä parikymmentä?
Voiko olla että substanssiosaamisen ja koulutuksen puute vs. mutu lisättynä liikuntamäärien ja esikuvien ääreistymiseen on saaneet osan mahdollisista asiakkaista perääntymään?
Jos vertaa vaikka samanikäiseen Anna Saivosalmeen, lukio-ope jolla ote hyvinvointiin hyvin erilainen. Uskottavampaa kun on pedagogista taustaa, tuloksia ja erityisesti neuvot ja oma toiminta normaalielämää. Ts. sitä normielämää on suurin osa eikä liikkumista ja ravinnon laskemista pääosa hereilläolosta.
Ottaisinko vakavasti ohjeet ihmiseltä joka ensin kävelee parikymmentätuhatta askelta, sitten vielä juoksee noin tunnin, päivittäin? Lihaskuntotreeneistä juurikaan piittaamatta, vaihdevuosi-iässä? No en kyllä.
Ehkä tuollaista voi tehdä kun sitä aitoa oikeaa työtä ei ole joka imee sen verran energiaa ettei tuollainen tuntikausien päivittäinen liikunta yksinkertaisesti ole mahdollista. Saati tarpeen.
Juokseminen on lähinnä ajanhukkaa keski-iässä. Paljon hyödyllisempää on nostaa painoja.
Vierailija kirjoitti:
Juokseminen on lähinnä ajanhukkaa keski-iässä. Paljon hyödyllisempää on nostaa painoja.
Tämä.
Joo, luultavasti on ollut pieni ryhmä maksavia asiakkaita ja uusia ei ole enää ilmaantunut. Sen olen huomannut että seuraajamääräänsä suhteutettuna Minna postaukset eivät kerää kovin paljon vastakaikua (tykkäyksiä ja kommentteja).
Vierailija kirjoitti:
Joo, luultavasti on ollut pieni ryhmä maksavia asiakkaita ja uusia ei ole enää ilmaantunut. Sen olen huomannut että seuraajamääräänsä suhteutettuna Minna postaukset eivät kerää kovin paljon vastakaikua (tykkäyksiä ja kommentteja).
Olisko seuraajina kohteliaita naisia jotka noudattaa linjaa etteivät sano mitään jos ja kun ei ole mitään hyvää sanottavaa. Itseään toistavista ja suoranaisen tylsistä postauksista on aika vaikea keksiä kommentoitavaa.
Onko Dubaissa normaalia ja ok mennä laadukkaisiin ravintoloihin trikoissa? Näyttää vähän nololta kun muut on pukeutuneet. Tätä tapaa alkaa Minnalla olla useimmiten. Kun haluaa juosta "dinnerin" jälkeen kotiin, miksei vaihda vaatteita ennen pinkomista kun mies mukana.