Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei haastemies tuo vaan pitää itse hakea käräjäoikeudesta?

Vierailija
23.10.2025 |

Miksi käräjäoikeuden haastemies ei tuo tiedoksiantoa vaan se pitää itse hakea käräjäoikeudesta? Yleensä ne tuo ja niin lukee myös netissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tuotu

Minulle tuotiin väkisin koska en hakenut haastetta huoltajuuskiistaan. Siihen ei ole pakko osallistua. Tekevät väärin näitä asioita.

No haaste toimitetaan niissäkin asioissa, joissa ei ole pakko olla paikalla. 

Ymmärrä lukemaasi, ei ole pakko osallistua. Ei sitä kirjettä pakko ole ottaa vastaan.

Pöljä. Olet kuultavana asiassa. Se tarkoittaa, että prosessi ei etene, ennen kuin asia on saatettu sinulle tietoon. Koska sinulla on oikeus tulla kuulluksi. Siinä suojellaan sinun oikeuttasi, että ei päätetä asioita selkäsi takana.

Ei se tiedoksiannon vastaanottaminen velvoita sinua mihinkään.

Ristiriitainen kommentti, paljastit toimintamallin.

Vierailija
22/23 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tuotu

Minulle tuotiin väkisin koska en hakenut haastetta huoltajuuskiistaan. Siihen ei ole pakko osallistua. Tekevät väärin näitä asioita.

No haaste toimitetaan niissäkin asioissa, joissa ei ole pakko olla paikalla. 

Ymmärrä lukemaasi, ei ole pakko osallistua. Ei sitä kirjettä pakko ole ottaa vastaan.

Pöljä. Olet kuultavana asiassa. Se tarkoittaa, että prosessi ei etene, ennen kuin asia on saatettu sinulle tietoon. Koska sinulla on oikeus tulla kuulluksi. Siinä suojellaan sinun oikeuttasi, että ei päätetä asioita selkäsi takana.

Ei se tiedoksiannon vastaanottaminen velvoita sinua mihi

Siksi hiljenevät. En opeta enää lakiasioita palstalla koska asiat eivät mene perille. En voisi myöskään tehdä töitä noiden asioiden äärellä koska kaikki on niin ristiriitaista paskaa ja ihmisten höynäyttämistä. Tätä on nykyaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, et sinä sitä haastemiestä maksa. Se kuka haluaa saattaa tiedoksiannon haastemiehen kautta jollekin niin maksaa siitä kyseiseen käräjäoikeuteen maksun. Lasku siitä lähtee. Ihan sama jos otat vaikka pesänjakajan käräjäoikeuden kautta niin käräjäoikeus lähettää päätöksestä laskun. 

Kauhee nillitys heti että joku av mamma joutuu maksaan jotain mikä hänelle ei kuulu.