Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä jouluna tahdon Wiener nougattia enkä iän ikuisia juhlapäydän konvehteja

Vierailija
23.10.2025 |

Voisitko olla ystävällinen ja jättää juhlapäydän konvehdit kauppaan.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandaa saa 3 laatikkoa kympillä. 

Älkää niitä lahjaksi antako kenellekkään se on äärettömän junttimaista. Syökää itse ne.

Ostakaa vaikka vähemmän ja parempaa jos lahjaksi annatte.

Meillä Pandat lentää roskiin..

Mistä saa 3 kympillä? Itseäni varten ostaisin mulle ei ole niin väliksi kunhan vaan on halpaa että pystyy ostamaan.

Vierailija
42/59 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton Berg:n on paras konvehti. Kolme rasiaa olen nyt ostanut, ja mietin vielä yhtä koska päiväystä niissä riittää ensi syksyyn asti. A.Berg:n suklaa on täyteläisen makuista, ja löytyy myös marsipaanijuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli testissä Wiener nougat. Ei jatkoon. Aivan kuin voita olisi syönyt.

Vierailija
44/59 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tämän joulun suklaa tulee olemaan Ferrero Rocher. Asun yksin niin että saan syödä kaikki itse :P 

Siinä ei ole suklaata nimeksikään. Pähkinät pähkinöinä.

Vierailija
45/59 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan ferrarin

Vierailija
46/59 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh!! 

Vierailija
47/59 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä on nyt hinta?

Vierailija
48/59 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun ostat niitä nougattejasi, mitä hourit, niitä sulle kukaan kotiin kanna.

Vierailija
49/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata niitä ostaa. Maistui nykyään pahalta. Niidenkin resepti pilattiin vuosia sitten.

Vierailija
50/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindt suklaa on parasta. Toisenä tulee J. D. Gross praliinit. Mikään muu ei käy. 

Lidlin paska 😂🤣

Lindt suklaata ei ikävä kyllä myydä Lindlissä, siksi täytyy joskus tyytyä J. D. Grossiin jos ei jaksa mennä K-kauppaan postipaketin hakureissulla.

Minusta se ei ole mitään tyytymistä. Lindtinkin suklaiden laatu on laskenut rajusti ihan viimeisen vuoden sisällä, kun taas Lidlin J. D. Gross suklaa(levyt) ovat edelleen yhtä hyviä kuin aina. 

Se Lidlin iso kaksikerroksinen konvehtirasia (oliko sekin J. D. Gross, en muista) ei enää viime vuonna ollut yhtä hyvä kuin ennen. Konvehteja oli pelkistetty  esim. niistä, joissa ennen oli tummaa ja valkoista suklaata oli jätetty se valkoinen suklaa pois, ja sokeria lisätty, koska suklaa oli paljon makeampaa kuin ennen. Tuo oli mun suosikkikonvehtirasia pitkään, mutta tänä vuonna en ole ostanut. Hintakin on viime vuodesta noussut pari euroa, joten saa jäädä hyllyyn. 

Vierailija
51/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottiko joku niitä syömään? Älä ota jos joku antaa. Mä en huoli sitä suklaata.

Vierailija
52/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa antaa halpis suklaata.

Vierailija
53/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindt suklaa on parasta. Toisenä tulee J. D. Gross praliinit. Mikään muu ei käy. 

Lidlin paska 😂🤣

Lindt ei ole Lidl senkin yksinkertainen idiootti, tosin mielestäni Lidlin tumma suklaa voittaa jopa Lindtin tekemän.

Höpö höpö.

Vierailija
54/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suklaista pilattu, ainakaan noista juhlapöydänkonvehteista mm ei voi puhua suklaana, pahimpia konvehteja mitä maan päällä kantaa🤢

Vierailija
55/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa antaa halpis suklaata.

Ja tätä jengi vielä ihanoi että parasta "suklaata" Ikinä:D olen köyhä ja pienituloinen myös mutta makuaisti toimii, roskiin lentää mulla kans noi konvehtit hyi wee.. 

Vierailija
56/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Pandan juhlapöydän konvehteja 3,99 euroa K-supermarketista. Testaan jo ennen joulua onko se syömäkelpoista.

Testattu. Ällöttävän makeita eli ei muuta makua kuin että sokeri puskee päällimmäiseksi makunystyröihin. Ei jatkoon. Sama

Juhlapöydän ovat jo vuosia olleet liian makeita. Lapsena tykkäsin niistä kovasti., paitsi minttutäytteisestä. Silloin eri maut maistuivat oikeasti erilaisilta ja suklaa oli kunnollista niin, että konvehdilla kesti jonkin aikaa sulaa suussa. Nykyään kaikki maistuvat samalta ja suklaa on pehmeää mössöä. 

Vierailija
57/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kansan ääni! Siispä laittakaa jouluherkkunne ääntä kohti!

Vierailija
58/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun ostat niitä itsellesi.

Vierailija
59/59 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiener nougat oli lapsena ihan mun lemppari suklaa! Se oli vielä semmonen spesiaali et sitä ei kovin usein ostettu jostain syystä :D mut sitten saatiin toissa vuonna työpaikan joululahjasta nuita ja olin ihan onnessaan kun en vuosiin ollut syönyt niin mitä vielä, aivan ihme rasvasta kuraa! Ei ollu mitään tekemistä enää sen vanhan kans. Jäi semmonen rasva-lima kerros kitalakeen.. jäi syömättä :/

Totta. Niin totta. Pilattu sekin.

Kasvirasvalla pilattu lähes kaikki. Onneksi on Lindtin myymälä Triplassa, saa aitoa tummaa suklaata ja tummasuklaakonvehteja .