Eduskunnan kyselytunti 23.10.2025
Se on taas torstai ja eduskunnan kyselytunti alkaa pian.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kyselytunti. Ei ttraida Minja tai Sofia olla salissa.
Ymmärrän kokemuksesi. Niin mahtavasti oppositio saa nyt takaisin Juusolta Purralta tekopyhiin kysymyksiinsä tilanteista, joita ovat ITSE olleet sorvaamassa. Varsinkin Purran loppupuheenvuoro pisti jauhot suuhun koko räksyttävä,le oppositiolle. Juusokin oli varman tuntuinen ja tiesi asioidwn taustat oppositiota paremmin.
Kummasti teidän kahden näppiksillä on nuo identtiset kirjoitusvirhenäppäimet ;DDDDD
-winner-
Helvetin vihaisen näköinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kyselytunti. Ei ttraida Minja tai Sofia olla salissa.
Ymmärrän kokemuksesi. Niin mahtavasti oppositio saa nyt takaisin Juusolta Purralta tekopyhiin kysymyksiinsä tilanteista, joita ovat ITSE olleet sorvaamassa. Varsinkin Purran loppupuheenvuoro pisti jauhot suuhun koko räksyttävä,le oppositiolle. Juusokin oli varman tuntuinen ja tiesi asioidwn taustat oppositiota paremmin.
Ilmeisesti Purra ei ymmärrä, että vain ministerit vastaavat, kysyä voivat kaikki kansanedustajat. Ministereiden ollessa hallituspuolueista (oho) ja vastatessa kaikkiin kysymyksiin, opposition rooli kysymyksissä tasoittaa puheaikaa.
Hienoa, että Juuso oli varman tuntuinen, sietäähän sitä kehua. Tokihan vastuuministerin voisi olettaa tietävän asioiden taustat ja nykytilanne sekä hallituksen että opposition rivikansanedustajia paremmin. Ei kovin imarteleva tai luottamusta herättävä kommentti...
Pian on varmasti oikeasti edessä se, että joukko persuja herää lopullisesti todellisuuteen ja tajuaa, että jatkokautta kansanedustajana ei ole luvassa. Samalla kun mitään menetettävää ei enää ole nämä tekevät irtioton ja saattavat oikeasti äänestää hallitusta vastaan.
Mitään kurssia ei ollut. Kulmunille tilattiin henkilökohtaista valmennusta elinkeinoministeriön laskuun juuri ennen Keskustan puheenjohtajavaalia. Ja sen jälkeen valtionvarainministeriön laskuun.
Tilattiin nimenomaan ministerille, keskustan rahoittajalta ja kokonaissumma ei rikkonut hankintalakia, koska maksettiin kahden eri ministeriön pussista.
Kulmuni maksoi kulut itse eroamisensa jälkeen. Mutta millään logiikalla henkilökohtainen valmennus puolueen puheenjohtajakisaan ei kuulu minkään ministeriön maksettavaksi.