Kaikki fiksut näemmä jättää vauva-palstan, minne ne menee??
Kommentit (68)
Minuutteja katson paljon vielä aikaa selata av:ta 3 minaa sitten menen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavin piirre tässä palstassa on, että kaikki sellaiset keskustelut poistetaan jotka voisivat saada ihmiset ajattelemaan jotain muutakin kuin turhanpäiväisiä asioita. Jäljelle jääneet ketjut ovat aivan tyhjänpäiväisiä asioita poistettuihin verrattuna. Mikähän tarkoitus tällaisella sensurointipolitiikalla on?
Aika monet poistetut keskustelut ovat ainoastaan jotain panettelua eikä mitään keskustelua. Monet niistä ovat aivan turhanpäiväisiä eikä niissä ole oikeasti keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavin piirre tässä palstassa on, että kaikki sellaiset keskustelut poistetaan jotka voisivat saada ihmiset ajattelemaan jotain muutakin kuin turhanpäiväisiä asioita. Jäljelle jääneet ketjut ovat aivan tyhjänpäiväisiä asioita poistettuihin verrattuna. Mikähän tarkoitus tällaisella sensurointipolitiikalla on?
Aika monet poistetut keskustelut ovat ainoastaan jotain panettelua eikä mitään keskustelua. Monet niistä ovat aivan turhanpäiväisiä eikä niissä ole oikeasti keskusteltavaa.
Niissä mollataan ihmisiä alatyyliseen sävyyn eikä ne liity aiheeseen mitenkään. Peruskoulu meininkiä
Älykkäillä ihmisillä on Mensan kokouksia runsaasti eivätkä ehdi tulla tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämään oikeaa elämää.
Eikö tämä sitten ole oikeaa elämää?
Niin, onhan tämä verrattavissa Jumalan sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reddit.
Sieltä löytyy yllättävän asiallista keskustelua eikä toisaalta poistella koko ketjua muutaman mädän omenan vuoksi.
Äärivassareiden palsta. Kaikki muut kuin kommunistiset mielipiteet peukutetaan piilloon. Paljon siis peukunkäyttäjiä.
Eli kuulut laitaoikeistoon, sortajakansaan? Täyttää vihapuheen tunnukset jos väität että vasemmistoliittoa kannattavat ovat kaikki huumeiden käyttäjiä.
Muualle. Täällä tuskin kannattaa kertoa minne koska kohta siellä on lauma persuja inisemässä vieraskielisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraat erilaisia ketjuja kuin minä. Miksi esimerkiksi evästeitä koskevat ketjut poistuvat? Ihmisille ei saa kertoa, mihin todella suostuvat, kun hyväksyvät evästeet? Monet politiikkaan liittyvät myös. Lakimiesten palkkioita koskevat, jne.
Ne menee Ruotsinlaivan buffettiin.
Kyllä minä olen ainakin palstalla viihtynyt jo kymmenisen vuotta, joka päivä. Olen viisas, tutkintokin on olemassa. Tunnen itseni älykkääksi, olen aina oikeassa täällä. Olen voimistunut täällä ollessani. kyllä täällä tapaa älykkyyttä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen ainakin palstalla viihtynyt jo kymmenisen vuotta, joka päivä. Olen viisas, tutkintokin on olemassa. Tunnen itseni älykkääksi, olen aina oikeassa täällä. Olen voimistunut täällä ollessani. kyllä täällä tapaa älykkyyttä
Ainakin on itserakkaus kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Palstahäirikkö poistattaa asiallisen keskustelun omista syistään. Haluaa ajaa agendojaan ja aivopesuaan. Joitakin, mitä ei saa poistatettua kuten Pentulive, hän sitten terrorisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstahäirikkö poistattaa asiallisen keskustelun omista syistään. Haluaa ajaa agendojaan ja aivopesuaan. Joitakin, mitä ei saa poistatettua kuten Pentulive, hän sitten terrorisoi.
Miksi häirikkö häiriköi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä mollataan ihmisiä alatyyliseen sävyyn eikä ne liity aiheeseen mitenkään. Peruskoulu meininkiä
Niin, siis muutama ihminen pilaavat tietoisesti nämä aluksi ihan asialliset keskustelut. Ei todellakaan niin, että olisi pelkästään lapsellista loanheittoa. Esim. tämä bub ba tyyppi tekee tätä aivan tahallisesti. Samoin toistaa jogurtti-mantraa. Kyseinen henkilö tekee tätä itänaapurin laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Sirkushuvit, Kela hoitaa leivän.
Missä viipyy se päivä kun pystyn lähtemään ulos ilman av:n selaamista.