Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien asioiden puuhastelustako kansanedustaja saa yli 7600 euron palkan - Tapaus Keskikalja

Vierailija
23.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9bec62b-ed78-4c3b-9835-f259ef3ec…

No, juuri niin persumaista kuin olla ja voi.

Jos ei viihdy eduskunnassa, kannattaako sinne hakeutua ollenkaan.

Paljonko maksettiin 2 tunnin kuntosalisessiosta veronmaksajien rahaa Keskisarjalle tai tunnin kävelystä hautuumaalla?

Ja vielä kirjoittelee omia juttujaan siellä hyvällä tuntipalkalla.

Nyt tämä menee kaikkien hyvien tapojen yli, mutta ei tarvitse ihmetellä, että loisii saadakseen vain eduskunnassa saadakseen kuukausittaisen taskurahan 7600 euroa!!!

Fiksu TET-oppilas kun paljasti tuollaisen luuserin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla kovasti tekemistä?

Vierailija
2/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sirkuksessa 200 pelleä lorvii yhteiskunnan rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee kirjo, jäsen mensa. mestapi minun

Vierailija
4/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikalja: Tämä on aika vähätöinen paikka verrattuna ulkomaailman oikeisiin töihin

Koululainen kysyy videolla Keskisarjalta, meneekö työ vapaa-ajan päälle.

No, sanoisin ennemmin niin, että vapaa-aika menee töiden päälle. Täällä on aika vähän mitään hyödyllistä tekemistä. Tänään jos mä tulin taloon yhdeksältä ja lähden neljältä, niin siitä ajasta mä oon ehkä pari tuntia kuntosalilla, yhden tunnin kävelyllä hautausmaalla, ja senkin ajan, mitä mä istun valiokunnissa ja täysistunnossa, niin kirjoittelen jotakin historiajuttua, joka ei liity eduskuntaan, Keskisarjaa paljastaa.

Minun mielestäni on ihan väärin, jos joku kansanedustaja valittaa, että hänellä on liikaa töitä. Tämä on aika vähätöinen paikka verrattuna ulkomaailman oikeisiin töihin, Keskisarja päättää.

Keskisarja on ensimmäisen kauden kansanedustaja. Hänen palkkionsa on 7 637 euroa kuukaudessa, minkä päälle hän saa kulukorvausta 986,81 euroa.

Ja Keskikaljan tyylinen oikeiston veropopulisti vaatii vielä verojen alentamista.

Vierailija
5/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikalja odottaa edelleen SuomiAreenassa mainitsemaansa vesuria, jolla Riikan saksien sijaan voisi avohakata Suomen hyvinvointivaltion peruspalveluineen, jotta hänen kaltaisilleen suuripalkkaisille puuhastelijoille riittäisi lisää etuja.

Vierailija
6/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajan "työ" ei ole työtä vaan edustusta. Tässä pähkinänkuoressa: töitä ti-to, ma ja pe ovat varattu lähiedustamiselle (eli kotona löhöämiselle). Kesäloma on 3 kk, talviloma 2 kk. Lisäksi kaikki kulut korvataan.

Vierailija
7/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ainakin totta. Ajatelkaa, miten lokoisaa joillakin on. Normaalista työstä saisi potkut tuollaisesta.

Tämähän on sitä julkisen sektorin keski- ja yläosastaan pöhöttyneen pyramidin tyypillista suuripalkkaista "Bullshit Jobs" turhakebulkkia, joka luo jättikustannuksia ja vie alaosan peruskivien tärkeiden julkisen sektorin suorittavan luokan puurtajien resursseja. Äänestävät suuripalkkaisina vielä oikeistopuolueita.

Vierailija
8/8 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä