Mies osti naisten pikkuhousut Tokmannilta
Minulla ei ole tapana toisten ostoksiä miettia, mutta onhan tuo nyt mielenvikaisen hauskaa. Kun PAREMPI vaihtoehto on se, että mies on joku perverssi, joka pukeutuu naisten alusvaatteisiin. Toinen vaihtoehto nimittäin on, että joku nainen saa mieheltään lahjaksi pikkuhousut Tokmannilta :D
Kommentit (44)
Esim äitini on liikuntakyvytön ja isäni ostaa hänelle sukat ja alushousuja juurikin samaisesta paikasta, koska on sopivia kokoja ja ovat edullisia. Pitäisikö rullatuolin kanssa lähteä sinne ruuhkaan välttämättä jos ei ole pakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitää olla lahjaksi? Jos se nainen pyysi tuomaan alushousuja tokmannilta?
Eiköhän nainen itse osta omat alushousunsa. Mies voi kieltämättä olla niin saamaton vätys, että laittaa naisystävänsä ostamaan kalsarinsa.
Heitetäänpä ihan teoreettisia ajatuksia, kuten liikuntarajoite, sairaus jne... Sattuuko muuten olla noin tyhmä?
Teoreettisia ajatuksia tosiaan. Ne on naiset, jotka jäävät hoitamaan sairaita miehiään. Mies taas jättää sairastuvan naisen sillä sekunnilla.
#miesvihanäkyväksi
Kerran ostin naisystävälleni pikkuhousunsuojia muiden ostosten mukana. Nuori kassatyttö ei meinannut millään laitaa niitä muiden ostosten joukkoon ja jouduin sanomaan hänelle: Nuo tulee ja.
Tästä kassatyttö lehahti punaiseksi. Olin vähän ihmeissäni tilanteessa ja sanoin hänelle: Nämä ei tule mulle, vaan mun naistävälle. Luuli kai minua joksikin pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet...?
Mitä väliä? Kerroinhan jo että mielenvikaisella on hauskaa katsella toisten ostoksia. Olisit lukenut aloitukseni.
AP.
No millainen sitten kertoo katseluistaan muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitää olla lahjaksi? Jos se nainen pyysi tuomaan alushousuja tokmannilta?
Eiköhän nainen itse osta omat alushousunsa. Mies voi kieltämättä olla niin saamaton vätys, että laittaa naisystävänsä ostamaan kalsarinsa.
No kyllä noi perheen naiset ostatta mulla pikkarinsuojat ja kuukautissuojatkin, en näe etten pystyis ostamaan niille pyynnöstä vaikka perus sloggeja. Toisaalta sitten olen joskus ostanut vaimolle lahjakortin sellaisia vähän hotimpia alusvaatteita myyvään kauppaan. Ja kerran rintsikat. .Että big deal.
Jos ostettavana olisi jotain perussloggeja niin ihan sama ostaako tokmannilta vai stokmannilta.
Mitäköhän ap olisi ajatellut jos olisi nähnyt minut ostamassa vaimolle terveyssiteitä ja tamponeja?
Siitä olisi varmasti saanut 56 avausta av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ostin naisystävälleni pikkuhousunsuojia muiden ostosten mukana. Nuori kassatyttö ei meinannut millään laitaa niitä muiden ostosten joukkoon ja jouduin sanomaan hänelle: Nuo tulee ja.
Tästä kassatyttö lehahti punaiseksi. Olin vähän ihmeissäni tilanteessa ja sanoin hänelle: Nämä ei tule mulle, vaan mun naistävälle. Luuli kai minua joksikin pervoksi.
Jos tuollainen olisi osunut kohdalle niin kassatyttö olisi saanut hyvin graafisen kuvauksen siitä mihin käytän pikkuhousuja 75mm PVC-putken ja tyttären hamsterin kanssa.
Onko sulla ap useinkin tapana tehdä olettamuksia että ihminen on perverssi jos ostaa jotakin joka ns. "kuuluu" toiselle sukupuolelle?
Onko se esimerkiksi perverssiä jos mies ostaa naisille tarkoitetut kengät?
Mun mies on tainnut ostaa tänävuonna 2-3 naisten pikkareita Tokmannista.
Ei tosin itselleen vaan hoivakotiin äidilleen...
Muistatteko kun siellä joulukalenteri keskustelussa oli se pervo? Jos tää on sama tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Outoa käytöstä. Mies on ostanut tarvittaessa jo vuosikymmeniä siteitä tämän perheen naisille ilman mitään ongelmaa.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ajat tosiaankin muuttuneet nykyään ihmetellään kaikkia.
Etenkin jos joku vielä ostaa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet...?
Mitä väliä? Kerroinhan jo että mielenvikaisella on hauskaa katsella toisten ostoksia. Olisit lukenut aloitukseni.
AP.
Millä vuosikymmenellä elät? 50-luvulla? Kyllä mies ostaa naisen tarvitsemaa tavaraa kun käy kaupassa ja samoin nainen miehen tarvitsemaa. Jessus mitä muumiotouhua.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa aika yksinkertaiselta ihmiseltä.
Melkein joka ketjussa on yleensä eri ap, mutta usein ap:t ovat yksinkertaisia.
Itse miehenä ostan naisten lämpösukkahousuja kaupasta ja ihan omaan käyttöön, on hyvät?
Se on joku pervo. Ties mitä touhuaa niiden kanssa kotonaan.
Todennäköisesti vaimo on pyytänyt ostamaan, kun siellä kerta liikkui.
Tai sitten mies on saanut tehtäväksi hakea ne pikkuhousut vaimolleen tai tyttärelleen.
Ap oletko itse jotenkin kiinnostunut naisten alusvaatteista?