Heräsin tänä aamuna siihen, kun naapurin shokkivärihiuksinen äityli karjui pienille lapsilleen
Kaksi kerrosta ylempänä. Miksi niille lapsille pitää rääkyä kuin hullu?
Kommentit (13)
Mä heräsin herätyskelloon ja menin töihin. Kaikki tavallaan. Luulen myös, että näkisit ongelman, jos ei sieltä kuuluisi mitään. Miksi muuten mainitsit erikseen naisen hiuksista? ÖYH öyh..?
Mene soittamaan ovikelloa ja tarjoa apua?
Jonkun se kasvatus on hoidettava, kun lasten isä juoksee elareita karkuun ja uhriutuu forumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin herätyskelloon ja menin töihin. Kaikki tavallaan. Luulen myös, että näkisit ongelman, jos ei sieltä kuuluisi mitään. Miksi muuten mainitsit erikseen naisen hiuksista? ÖYH öyh..?
Se koira älähtää... Oletko itse tuo karjuja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Prolet lähtee töihin kodin ulkopuolelle. Itse laidan kauluspaidan päälle, kiehautan sumpit ja menen työhuoneeseen tekee hommia.
Siinä tuollaiset naapurin mölytoosat haittaisi. Onneksi on okt, niin eipä moisia haittoja ole. Eikä edes niitä kuvailtua mammoja koko naapurustossa.
Antakaa ihmisten kiljua välillä. Suomessa on se ongelma, että täytyy koko ajan patoa kaikki sisälle. Tulee pahaa jälkeä, jos se alkaa kiehua yli.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aloitus taitaa olla provo.
Hiusten värillä oli nyt ensisijainen rooli varmaan tapahtumassa
Vierailija kirjoitti:
On. Se ohjaa mielikuvan heti kaikkian tunnistamaan ns. vaikeaan ihmistyyppiin. Oleellista kokonaistilanteen hahmottamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan.
Ap
Onko aina sellainen? Taitaa lastensuojelu kutsua jos aina räyhää. Missä isä. Vai mikä tilanne.
Suomessa syntyy vähemmän lapsia kuin koskaan ennen, ja niistäkin osa saisi jäädä syntymättä, koska vanhemmat ovat vähän mitä ovat.