Uskomattoman ilkeä mies
Olen jättänyt jo. Silti soittaminen ja ilkeät viestit jatkuvat. Miehellä on paljon omia ongelmia ja olen niistä tietoinen. Itsekin on sanonut. Välillä on ollut hyviä hetkiä ja mies on ollut pahoillaan, sitten se on alkanut taas. Sairaalloisen mustasukkainen. Uskoo, että viestittelen milloin kenenkin kanssa ja puhun rivoja. Nyt on alkanut äskettäin ulkonäön haukkuminen todella törkein sanoin. Ennen ei IKINÄ sanonut mitään pahaa. (Ulkonäköni ei ole muuttunut, vaikka ei sekään olisi mikään puolustus.) Olen nimenomaan saanut aina kaiken huomion ulkonäön perusteella. Se aiempi kuva, joka minulla oli miehestä, on täydellisen särkynyt. Hän olikin täysi hirviö. Tuntuu epätodelliselta. Yksi mielenkiintoinen seikka on se, että mies ei koskaan sano ääneen näitä hirveyksiään. Niitä ilkeitä sanoja ja halventamisia. Aina vain viestillä. Hän on usein kysynyt puhelimessa, että viestittelenkö jonkun miehen kanssa. Sitten se ajautuu pisteeseen, jossa hän lyö minulle luurin korvaan. Perään tulee hirveitä, uskomattoman ilkeitä viestejä, mutta ääneen mies ei ilmeisesti uskalla niitä sanoa.
Kommentit (39)
Tuohon ei auta kuin täydellinen blokkaaminen ja siitä johdonmukaisesti kiinni pitäminen. Siimaa ei saa antaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Mikä ihmeen miesviha? Keskustelemme yksittäisestä miehestä, emme esim. sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa mieheltä tuleviin puheluihin ja deletoi kaikki miehen lähettämät haukkumisviestit välittömästi. Hullujen kanssa ei voi kommunikoida normaalien ihmisten pelisäännöillä. Varmasti tuntuu pahalta joutua aiheettoman ja törkeän haukkumisen kohteeksi mutta se kertoo siitä, millainen tämä mies on. Ei siitä, millainen sinä olet. Jos mies haukkuisi sinua kumiankaksi, niin et varmaankaan ottaisi sitä tosissasi. Älä siis ota näitäkään viestejä.
Muuten sama, mutta älä deletoi viestejä. Säästä ne todisteeksi. Alkaa kuulostaa vainoamiselta.
Oikeassa olet. En tullut ajatelleeksi, että nehän nimenomaan kannattaa säilyttää todistusaineistona. Noin sitkeä viesti- ja puhelupommitus kielii siitä, että mies on selvää vainoaja-ainesta.
t. se lainaamasi
Mä tollaselle tyypille sanoin puhelimessa tosi rauhallisesti, että et sä enää häiriköi.
Ei se nyt vaan käy. Että on hyvä mennä eteenpäin- hänenkin.
Ehkä oli aapeen tyyppiä kiltimpi tapaus.
Kannusta eteenpäin. On henkisesti tuossa tilanteestanne jumissa.
Sinuakin helpottaa, kun menee suosiolla eteenpäin.
Naiset ne jaksaa pillittää miesten tekemisistä.
Minua karmii miettiä sitä yhtä tiettyä asiaa, jonka sanoin miehelle ennen kuin olimme edes tavanneet ensimmäistä kertaa. Sen jälkeen jatkoin elämää aivan täysin tietämättömänä siitä, että tein elämäni virheen. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, että mies painoi tarkasti mieleensä sanomani asian ja että siitä koituisi minulle valtava helvetti tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Mikä ihmeen miesviha? Keskustelemme yksittäisestä miehestä, emme esim. sinusta.
Paitsi, että minä kyllä vihaan tuota miesvihajankkaajaakin. :D
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Minua karmii miettiä sitä yhtä tiettyä asiaa, jonka sanoin miehelle ennen kuin olimme edes tavanneet ensimmäistä kertaa. Sen jälkeen jatkoin elämää aivan täysin tietämättömänä siitä, että tein elämäni virheen. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, että mies painoi tarkasti mieleensä sanomani asian ja että siitä koituisi minulle valtava helvetti tulevaisuudessa.
Hyvin hän kyllä esitti, ettei se ollut niin iso asia. Että ihan vain ohimennen kysäisi ja vähän kommentoi jotain. Todella pelottavaa mitä kaikkea ihmiset voivat hautoa mielessään ilman, että itse ymmärtää mitä on tulossa. Inhoan ja lähes kammoan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit tekee noin ihmissuhteen alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hän kyllä esitti, ettei se ollut niin iso asia. Että ihan vain ohimennen kysäisi ja vähän kommentoi jotain. Todella pelottavaa ajatella mitä kaikkea ihmiset voivat hautoa mielessään ilman, että itse ymmärtää mitä on tulossa. Inhoan ja lähes kammoan ihmisiä.
Oletkohan seurustellut minun ex miesystävän kanssa. Teki aivan samaa, järkyttäviä viestejä lähetteli kännipäissään. Kiusaaminen jatkui melkein kaksi vuotta eron jälkeen, sitten ilmeisesti löysi toisen kiusattavan...tai siis moneskohan oli jo kierroksessa.
Narsistin kanssa ei voi puhua koskaa avoimesti itsestä, elämästään, mokistaan ja elämänsä vastoinkäymisistä. Narsisti kääntää tuon kaiken, esim. itsereflektion ja -syyttelyn, uhria vastaan.
Uusien tuttavuuksien ja miesten kanssa ei kannata avautua heti, vaikka olisi kuinka hyviä tyyppejä. Tutustuin työkaveriin ja aloimme ystävystyä, hän kyseli paljon ja lopulta kerroin silloisesta lievästä masennuksestani. En kertonut koskaan syytä masennukselle enkä juuri avautunut aiheesta myöhemmin, koska on useita läheisiä sydänystäviä, joille puhun.
Kun myöhemmin tajusin hänen olevan narsisti, yritin vetäytyä kaveruudesta. Hän suuttui, alkoi syytellä minua kaikenlaisesta ja lopulta ilmoitti, että olen kiittämätön ja hänelle oli todella, todella raskasta tukea minua läpi masennukseni.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan seurustellut minun ex miesystävän kanssa. Teki aivan samaa, järkyttäviä viestejä lähetteli kännipäissään. Kiusaaminen jatkui melkein kaksi vuotta eron jälkeen, sitten ilmeisesti löysi toisen kiusattavan...tai siis moneskohan oli jo kierroksessa.
Tämä mies ei ole kännipäissään kun lähettelee viestejä.
Sun ongelma on vain ja ainoastaan se, että sinä vastaat tälle. Etkä osaa olla vastaamatta. Unohda kaikki muu ja ratkaise se.
Ei ne itsekseen jaksa pommittaa mitään uhkauksia ja jos jaksaa, se on vainoamista ja siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Et vaan saa VASTATA tälle. Ymmärrätkö? Sinä itse kerjäät tuota. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Vihainen mies näkyväksi
Naiset nyt vaan aina tuollaisten miesten kanssa seurustelee. Siinä on joko miehen komeus tai miehen omaisuus taustalla että naisen on pakko olla miehen kanssa joka maksaa naisen kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat puhelinnumeron, s-postin ja muut mahdolliset kanavat joita se käyttää vainoamiseen. Varmasti saat sen blokattua, jos haluat.
Ei kenenkään tarvitse muuttaa mitään numeroita tai yhteistietoja toisen tekojen vuoksi, jokaisella on oikeus pitää oma nro ym. ei pidä antaa valtaa sairaalle.
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on vain ja ainoastaan se, että sinä vastaat tälle. Etkä osaa olla vastaamatta. Unohda kaikki muu ja ratkaise se.
Ei ne itsekseen jaksa pommittaa mitään uhkauksia ja jos jaksaa, se on vainoamista ja siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Et vaan saa VASTATA tälle. Ymmärrätkö? Sinä itse kerjäät tuota. Oma moka.
Missä lukee, että vastaan?!
#miesvihanäkyväksi