Puhelin soi, ja näytöltä näet että soittaja on kouluaikainen ihastuksesi
Johon et ole ollut missään yhteydessä vuosikymmeniin. Vastaatko puhelimeen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fonecta caller???
Palvelu, jonka kautta soittajan numeron saa näkyviin. Ilmaisversio kattaa muutaman tunnistuksen kuukaudessa.
Mitä hyötyä sen numeron näkymisestä on, jos ei tunnista kyseistä numeroa? Vai lukeeko siinä nimikin?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä AV:tä, ei vastata kysymykseen vaan jankataan jotain kysymyksen pointin kannalta epäolennaista yksityiskohtaa. Kuvitelkaa nyt vain, että jostain tiedätte, että nuoruudenihastus yrittää soittaa!
Itse varmaan empisin vastaamista niin kauan, että puhelu ehtisi katketa.
Jos tietäisin, en vastaisi. Ne teini-ihastukset jäi taakse, ja siellä saavat pysyäkin.
En vastaisi. Mitä asiaa sillä olis 15v jälkee?
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki kuolleet jo aikaa sitten.
M61
Ei, minä en ole vielä kuollut. Mutten tämän jyrkemmin voi kiistää sanomaasi, koska tietenkään en ollut mikään ihastuksesi.
Kyllä, sanon: lähetäänkö nyt viimeinkin nusasemaan?
T. M55
Varmaan menisin juttelemaan psykiatrille, sillä minulla ei ollut kouluaikaista ihastusta tai vastaavaa. Ei edes mitään artistia jota olisin fanittanut.
Vastasin, luultavasti olisi jotain luokkakokousta järjestämässä, ainakin näin ajattelisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen näkee näytöltä ?
Numero tallessa sim-kortin muistissa nimellä Tiina ( o )( o )
Vierailija kirjoitti:
Olet tallentanut numeron silloin 30 vuotta sitten, vaalinut numeroa kuin pyhintä aarretta toivoen että ihastuksesi ei ole vaihtanut numeroaan tuon 30 vuoden aikana.
Todennäköisesti en vastaisi. Odottelisin että jos hänellä olisi asiaa niin lähettäköön tekstviestin.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Huoli pois. Jouluun mennessä olette jo opetelleet numerot 1-9.
En vastaisi, koska haluan pitää kauniin muiston. Sama homma joku muusikko, jonka musiikkia kuuntelen ja ihailen osaamistaan. En halua tavata ettei illuusio hajoa.
Riippuu siitä, kuka niistä soittaisi. Myös oma vireystila ym. vaikuttaisi asiaan, joskus en vasta kenellekään. Olen kyllä utelias ja tykkään muistella vanhoja, joten sopivalla hetkellä vastaisin.
No jos ihan vain leikitään, että tuollainen olisi mahdollista. Että joku soittaisi ja ruutuun ilmestyisi entisen ihastuksen nimi. Miksi en vastaisi? Siis onko tässä oletuksena, että se ihastus olisi joskus minut nolannut pahasti? Ei ole. En sukunimeä muista, mutta etunimen kyllä. Oltiin samalla yläasteella, hän rinnakkaisluokalla ysärin alussa. Diskossa pari kertaa tanssittiin hitaita, pari kertaa jossain pussattiinkin. Se oli oikeastaan ihan mukavaa. Kerran istuttiin seurakuntatalon takapihan rappusilla ja pussailtiin. Yläasteen lopussa hän taisi seurustella, en muista tytön nimeä, mutta sillä oli äiti opettaja ja isä rehtori. Sellainen kiltti, hoikka, vaalea tyttö. Ajattelin, että tuosta ei mitään tule, eihän noilla ole mitään yhteistä. Ehkä siinä oli minun puoleltani mustasukkaisuutta, mutta toisaalta kun se minun ja ihastukseni juttu ei ollut edennyt mihinkään ja oli jäänyt sille asteelle, että joskus istutaan diskossa käsi kädessä tai tanssitaan hitaita tai pussaillaan. Jos se nyt ihan oikeasti olisi ollut tosirakkautta, niin olisihan silloin haluttu seurustella ihan oikeasti ja vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tallentanut numeron silloin 30 vuotta sitten, vaalinut numeroa kuin pyhintä aarretta toivoen että ihastuksesi ei ole vaihtanut numeroaan tuon 30 vuoden aikana.
30 vuotta sitten ei monella ollut kännykkää, koska ne olivat harvinaisia nuorilla. Olen itse ostanut ensimmäisen ikioman kännykän v. 1997. Olin ammattikorkeassa ja kotiin 500 km. Soittelin aluksi ensimmäisen vuoden puhelinkortilla. Se oli todella kallista. Opiskelija-asuntojen porttikongissa oli 2 puhelinta, joihin kävi se kortti. Siellä joutui joskus ihan jonottamaan puhelimeen. Käytännön syistä sain kännykän lahjaksi vanhemmilta. Minulla oli luokalla 5 hyvää kaveria, joista yhdellä oli kännykkä ja kenelläkään muulla ei. Seuraavana vuonna moni hankki Nokian kännykän. Ne halpenivat jossain vuoden 1997 ja 1998 välissä,
"Fonecta Caller -sovellus on suomalainen yhteystietopalvelu, joka on ollut olemassa yli kymmenen vuotta. Automaattinen soittajan tunnistus on aina ollut Android-puhelimen käyttäjillä Fonecta Callerin käytetyin ominaisuus. "
Eikä ole ilmainen