Kinkkukielto päälle Stadin kouluissa
On nuo tiedostavat vihervassut hulluja, en muuta virka enkä sano!
Kommentit (33)
Nyt viddu oikeesti se perse pois pensaasta... Väestönvaihto jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Kinkut pensaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sattumaa että kaikista lihoista poistetaan juuri kinkku. Seuraavaksi kielletään kouluissa joulunvietto mutta ramadania juhlitaan ja kunnolla. Sitten kun vassarit avaavat silmänsä on liian myöhäistä.
Aivan ei ole sattumaa että sieltä poistetaan se kovarasvaisin, kaikkein epäterveellisin punainen liha.
Täytyykö täällä elämässä kaikki asiat kieltää???Onko mikään enää sallittua???Minulla alkaa palaa pian päreet!
Lukikohan yksikään teistä linkattua artikkelia.
on taas klikkiostikoiden aatelia.
jutussa kerrottiin, että aloite on vähentää lihan syöntiä koulussa ja leikkeleet, esimerkiksi kinkku, poistettaisiin välipaloilta.
Eli kyse ei ollut nimenomaan kinkusta, vaan lihata ylipäätä. Mutta provosoivalla otsikoinnilla saatiin taas viha roihuamaan.
ja kyllä, koen olevan vihervassari mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että maassa maan tavalla meidän oman kulttuurimme ei pidä väistyä muualta tulevien kulttuurien tieltä ja emme voi pelastaa koko maailmaa Suomeen, eikä se ole tarkoituksen mukaistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö täällä elämässä kaikki asiat kieltää???Onko mikään enää sallittua???Minulla alkaa palaa pian päreet!
Vihervassulandia on uusinnos N-liitosta ja itäblogista.
Kylläh,, kinkkuam ollap pitää... ja sepelvaltimo tauti.... jämpti!
Saisi edes sitä kasvista, mutta ruoka on monena päivänä täysin loppu eikä saa yhtään mitään ja tämä on ihan fakta Stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto etenee suunnitellusti. Tätähän tämä merkitsee. Sillä ei ole mitään merkitystä, että suomalaiset ovat iät ja ajat syöneet sikaa...
Lähdettekö te persut vaihdossa? Vai miten tämä vaihto tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Lähdettekö te persut vaihdossa? Vai miten tämä vaihto tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä oikestohallituksen vaatimia säästöjä.
Vihervasemmisto käytti aiemmin sanaa liha pahan synonyymina, mutta nyt onm otettu askel eteenpäin ja puhutaan sialnlihasta.
Ihan vain tiedoksenne vihervasurit, että tässä maassa on aina nautittu sianlihaa ettekä voi väestönvaihdolla ynnä muulla vieraspaskalla tätä asiaa muuksi muuttaa!
Kinkkudiilarien määrä lähtee jyrkkään kasvuun xD