Miten muka kukaan voi synnyttää kotona yksinään?
Mä oon jokaisessa synnytyksessä tarvinnu ompeleita.
Jääkö näiden salassa synnyttäjien toosat sitte revenneiksi?
Kommentit (8)
Kun sairaalaan ei saa tulla, käännyttävät ovelta takaisin kotiin ja lapsi nyt vaan päättää syntyä, vaikka kätilä ilmoittaa, että ei ainakaan kolmeen vuorokauteen. Silloin sitä on pakko synnyttää yksin kotona, jos ei synnärille pääse eikä ole läheisiä.
Itse synnyin 70-luvulla kotona ihan itsekseni, vanhemmat eivät olleet edes paikalla. Se oli sitä aikaa.
Ihan sillä samalla tavalla kuin kaikki miljardit ja tsiljardit muutkin luontokappaleet synnyttävät ilman pharman apua.
Suurin osa heidän "avustaan" on korjausta heidän itse aiheuttamiinsa ongelmiin, jotka ovat lähtöisin väkisinpunnertamisesta, vääristä synnytysasennoista ja muusta vammastelusta.
No eihän se voinutkaan :D Kuoli. No toivottavasti hänen someseuraajansa heräävät vähän nykymaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sillä samalla tavalla kuin kaikki miljardit ja tsiljardit muutkin luontokappaleet synnyttävät ilman pharman apua.
Suurin osa heidän "avustaan" on korjausta heidän itse aiheuttamiinsa ongelmiin, jotka ovat lähtöisin väkisinpunnertamisesta, vääristä synnytysasennoista ja muusta vammastelusta.
Ihmislapsella on suhteessa niin iso pää että lajimme synnytys on sieltä vaikeimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse synnyin 70-luvulla kotona ihan itsekseni, vanhemmat eivät olleet edes paikalla. Se oli sitä aikaa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmislapsella on suhteessa niin iso pää että lajimme synnytys on sieltä vaikeimmasta päästä.
Tämäpä.. ja usein välilihaa joutuu tukemaan
Mä taas en ole koskaan tarvinnut tikkejä tai lääkkeelistä kivunlievitystä. Silti haluan synnyttää sairaalassa. Haluan että tarvittaessa vauva tai minä saadaan apua.
-neljän äiti