Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä hittoa: Helena Koivu soitti etäyhteyden avulla Kakskerran talon kaiuttimista Spotifystä musaa aamuvarhain häiriten Mikkoa ja muita

Vierailija
22.10.2025 |

Helena Koivun väitetään soittaneen kolmea musiikkikappaletta ex-miehensä Mikko Koivun kotona etäyhteyden välityksellä ja aiheuttaneen pelkoa Mikolle ja tämän nykyiselle puolisolle Natalie KoivulleHelena Koivun rikossyytteitä käsitellään tänään tiistaina Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa.

Helena Koivua syytetään muun muassa kotirauhan rikkomisesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu on soittanut musiikkia suurella voimakkuudella puolentoista tunnin ajan Mikon ja Natalien kesäasunnolla kaiuttimesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu ei ollut tuolloin itse paikalla Kakskerrassa.

Mikko Koivun avustajan Juha Mannerin mukaan kotirauhan rikkomisessa erityistä on myös se, että Helena Koivu valitsi soitettaviksi kappaleiksi sellaisia kappaleita, jotka aiheuttivat pelkoa Mikko ja Natalie Koivulle. Musiikkia soitettiin aamuaikaan.

Oikeudessa esitettyjen videotodisteiden mukaan Helena Koivu olisi soittanut ainakin pop-yhtye Imagine Dragonsin kappaletta Thunder.

Mikko Koivu mainitsi myös kappaleet Highway to Hell ja Guess Whos Back. Ensimmäisenä mainittu on rock-yhtye AC/DC:n, jälkimmäinen räppäri Eminemin kappale.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/735815b1-56e4-4902-9dc3-33db8c…

Kommentit (505)

Vierailija
161/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvotut tapaamiset jatkuu ilmeisesti edelleen? Jännä nähdä maaliskuussa palataanko takaisin 50/50 systeemiin, tuskin? Kai kaikki rötöstelyt vaikuttaa myös.

Vierailija
162/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyseessähän on kappale Without Me, Eminemin kappale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold digger akka. HUS HUS takaisin viroon.

Vierailija
164/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole edes Kipperit tyttärensä tukena turussa. Helenalla pelkkä insta ja instaseuraajat

Vierailija
165/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Toinen lähettää "talonmiehen" milloin milläkin meluun liittyvällä asialla rikoksia tehtailemaan.

Juuri näin. Ja avaimilla sisään kun Helena ei paikalla. Miksi Mikko väkisin näkee samalle tontille silloin kun Helenalla on lapset. No siksi kun haluaa pomoilla ja näyttää voimaansa. Rahan voimaa ja henkistä yliotetta. Ja kauheeta, musa soi keskikesällä. 🤣  Itse lähetti "talonmiehen" kukon laulua aikaan riehumaan milloin katolla milloin helvetinmoisen meluisan lehtipuhaltimen kanssa. Ja lapset nukkumassa aamulla!

Talonmies tuli töihin. Aivan sovittuna aikana. Lapset koulussa. Helena juoksi ympäri pihaa kuvaamassa. Tämä oli tilanne

Näille hillun tukijoille "kukon laulun aika" on hiukka eri aika kuin meille normaaleille, työssä ja koulua kävijöille. Ja onhan se hirveää, kun yritetään pitää kiinteistöstä ja sen ympäristöstä huolta. Tosin muistan sellaisenkin postauksen, jossa hillu väitti itse hoitavan kaikki pihatyöt ja lapset auttelevat. Näytti vielä kuvankin jostain talon nurkasta, kun oli siivonnut.

Vierailija
166/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole edes Kipperit tyttärensä tukena turussa. Helenalla pelkkä insta ja instaseuraajat

Ja kaikki ystävät kaikonneet myös?

Vierailija
167/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, miten Helena antoi Mikolle täydellistä materiaalia seuraavaan oikeudenkäyntiin! Ei halunnut lastensa osuutta salaiseksi, vaikka tilaisuutta seurattiin livenä valtakunnallisesti ainakin iltapäivälehdissä, MTVuutisissa, Hörkkö/Ylimutka -Magazinessa jne. Lisäksi juttua oikeudenkäynnistä lainattiin laajasti verkkomedioissa. Näin toimii äiti, silloin kun kyseessä on Helena Koivu.

Vierailija
168/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan paras ystävä, insta

https://storynavigation.com/user/helenakoivu

Vierailija
169/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvotut tapaamiset jatkuu ilmeisesti edelleen? Jännä nähdä maaliskuussa palataanko takaisin 50/50 systeemiin, tuskin? Kai kaikki rötöstelyt vaikuttaa myös.

No ei tietenkään palata. Ei ole lasten edunmukaista, vaikka the äiti onkin. 

Vierailija
170/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa, miten Helena antoi Mikolle täydellistä materiaalia seuraavaan oikeudenkäyntiin! Ei halunnut lastensa osuutta salaiseksi, vaikka tilaisuutta seurattiin livenä valtakunnallisesti ainakin iltapäivälehdissä, MTVuutisissa, Hörkkö/Ylimutka -Magazinessa jne. Lisäksi juttua oikeudenkäynnistä lainattiin laajasti verkkomedioissa. Näin toimii äiti, silloin kun kyseessä on Helena Koivu.

Ei tainnut raukka ymmärtää. Niin kauhea taisteluinto Mikko Koivua kohtaan, että lasten etu unohtui taas. 

Vierailija
171/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena: mene töihin,hanki oma elämä. Älä elä ex-miehesi varoilla.

Aika noloa kun itse ei saa mitään aikaisrksi ja vinkuu ex-miehen rahojen perään. "En päöse Viroon kun et maksa"... Aikuinen ihminen. Aivan kuin olisi oikeutettu Mikon rahoihin edelleen. Itseäni ainakin hävettäisi olla noin riippakivi.mutta ehkä se on tätä päivää...

Helenalla on varakkaat vanhemmat Virossa. Äiti omistaa yli miljoonan maksavan majatalon, jossa antiikkiset huonekat. Isänsä liikemies jolla useampia firmoja ja museoautoja. 

Jeps, mut silti piti pummata Mikolta rahaa laivalippuja vanhemmille kesällä 24 että pääsevät käymään Suomessa vaikuttaa tosi varakkailta 😁

Vierailija
172/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on Suomi täynnä.

Jokainen tuntee varmaan useita vastaavia erokiusaajia tai on itse sellainen.

Ei tuo ole poikkeuksellista ollenkaan. Toiminnan laajuus ehkä korkeintaan

Kyllä minä usein kiittelen onneani sitä, että vaikka kaksi kertaa olen eronnut, ja kummastakin liitosta asuu kotona lapsi, niin kumpikaan eukko ei ole ikinä tehnyt mitään tuollaista.

Minäkin kiitän sitä, että oma äijä ei vienyt lapsiani toiselle puolen Tyyntä valtamerta asumaan. Ottamatta kantaa tähän tapaukseen.

Hellun suku asuu täällä ja Hellulta meni oleskelupa Jenkeidsä. Yksinkö lapset sinne olisi pitänyt jättää?

Ihan kiinnostuksesta, yleisesti, jos äidillä olisi yksinhuoltajuus ja lapset syntyneet Jenkeissä ja amerikan kansalaisia, eikö tällä perusteella saa oleskelu- ja työlupaa? 

Ei. Lapset ei ole syy saada oleskelu- tai työlupaa.

Vierailija
173/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin , että Hellun nollatulot tarkoittavat sitä, ettei enää elatusmaksuja ole lainkaan? Vai niitä ei tuloksi lasketa?

Elatusmaksuja ei lasketa tuloiksi verotuksessa.

Vierailija
174/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käskenyt lasten jättää päätalon ikkunan auki. Missä vaiheessa panssarilasit asennettu? Helena valitti, ettei saa päätalon ikkunoita rikki.

Vierailija
175/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa kun itse ei saa mitään aikaisrksi ja vinkuu ex-miehen rahojen perään. "En päöse Viroon kun et maksa"... Aikuinen ihminen. Aivan kuin olisi oikeutettu Mikon rahoihin edelleen. Itseäni ainakin hävettäisi olla noin riippakivi.mutta ehkä se on tätä päivää...

Helenalla on varakkaat vanhemmat Virossa. Äiti omistaa yli miljoonan maksavan majatalon, jossa antiikkiset huonekat. Isänsä liikemies jolla useampia firmoja ja museoautoja. 

Jeps, mut silti piti pummata Mikolta rahaa laivalippuja vanhemmille kesällä 24 että pääsevät käymään Suomessa vaikuttaa tosi varakkailta 😁

Neuvostoliitossa toisen oma on yhteinen oma

Vierailija
176/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on IL:ssä vinkit miten estää exän digihäiriköinnin, Helena mainittu!

Vierailija
177/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitossa toisen oma on yhteinen oma

Kyllä varmaan vanhassa NLiitossa oli ihan okei 4 vuotta eron jälkeen pummaa rahaa tyttären ex-puolisolta, kaikki tyylillään mutta ei ne mitään varakkaita ole.. voi vaan kuvitella mitä meno ollut naimisissa olon aikana 😊

Vierailija
178/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut raukka ymmärtää. Niin kauhea taisteluinto Mikko Koivua kohtaan, että lasten etu unohtui taas. 

Helenalle on olemassa vain "minä", minä", "minä".

Vierailija
179/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan vanhassa NLiitossa oli ihan okei 4 vuotta eron jälkeen pummaa rahaa tyttären ex-puolisolta, kaikki tyylillään mutta ei ne mitään varakkaita ole.. voi vaan kuvitella mitä meno ollut naimisissa olon aikana 😊

No on ne varakkaita. Museoautoharrastus ei ole halpaa lystiä sekään. 

Vierailija
180/505 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalle on olemassa vain "minä", minä", "minä".

Älä höpötä. Myös Mikko Koivu, Mikko Koivu, Mikko Koivu 

Ketju on lukittu.