Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä hittoa: Helena Koivu soitti etäyhteyden avulla Kakskerran talon kaiuttimista Spotifystä musaa aamuvarhain häiriten Mikkoa ja muita

Vierailija
22.10.2025 |

Helena Koivun väitetään soittaneen kolmea musiikkikappaletta ex-miehensä Mikko Koivun kotona etäyhteyden välityksellä ja aiheuttaneen pelkoa Mikolle ja tämän nykyiselle puolisolle Natalie KoivulleHelena Koivun rikossyytteitä käsitellään tänään tiistaina Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa.

Helena Koivua syytetään muun muassa kotirauhan rikkomisesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu on soittanut musiikkia suurella voimakkuudella puolentoista tunnin ajan Mikon ja Natalien kesäasunnolla kaiuttimesta. Syyttäjän mukaan Helena Koivu ei ollut tuolloin itse paikalla Kakskerrassa.

Mikko Koivun avustajan Juha Mannerin mukaan kotirauhan rikkomisessa erityistä on myös se, että Helena Koivu valitsi soitettaviksi kappaleiksi sellaisia kappaleita, jotka aiheuttivat pelkoa Mikko ja Natalie Koivulle. Musiikkia soitettiin aamuaikaan.

Oikeudessa esitettyjen videotodisteiden mukaan Helena Koivu olisi soittanut ainakin pop-yhtye Imagine Dragonsin kappaletta Thunder.

Mikko Koivu mainitsi myös kappaleet Highway to Hell ja Guess Whos Back. Ensimmäisenä mainittu on rock-yhtye AC/DC:n, jälkimmäinen räppäri Eminemin kappale.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/735815b1-56e4-4902-9dc3-33db8c…

Kommentit (416)

Vierailija
21/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällekö pitäisi uskaltaa lapset antaa?

Vierailija
22/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Helena Koivu taitaa olla pahasti henkisesti sairas tai joku persoonahäiriöinen. Mikko Koivu tuntuu olevan jotenkin munaton tämän exänsä toimista. Eikö ole jo hankittu lähestymiskieltoa joka koskee myös asuinpaikkaa. Mitä ihmeen avaimia tuolla Helenalla voi enää olla. Miksi lukkoja ei sarjotettu uudelleen. Jos joku lukkoseppä tulee aukaisee oven tälle Helenalle niin ei muuta kuin rikosilmoitus ko. lukkosepästä. Jos murtautuu sisään Mitenkä tahansa tai minne tahansa niin heti vaan rikosilmoitus. Eikö tuollaista etäsoiton Bluetooth kaiutinta saa muka on/off hiljennettyä että mikään etäsoitto ei ole mahdollista tai käyttäjä estettyä. Eikö Mikko osaa käyttää?

Exä on kaheli ja Mikko munaton. 

Ei helenalla ollutkaan avaimia Kakskertaan vaan pääsi muilla keinoilla sisään. Lukkosepän Hellu tilasi sen takia, että olisi päässyt taloon sisään, mutta Mikko ehti hätiin. Myös vartiointifirmaa Hellu yritti vaihtaa Mikon selän takana, siinä onnistumatta. Tämän kaiken Mikko kertoi eilen. Mikko on halunnut tukea Hellun äitiyttä ja siksi on yrittänyt edes jotenkin sivistyneesti hoitaa asioita. Ei ole auttanut ei ja hellun touhut senkun vaan ovat jatkuneet. Nyt tuli mitta täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kerran pääsis tuommoisen tempun tekemään...

Mutta että huudattanut puolitoista tuntia ja vielä toistanut viikon päästä.

Mikko haalii highteciä eikä osaa käyttää sitä. Ei ole monimutkaisia. Tätikin osaa.

N53

Vierailija
24/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämän oikeudenkäynnin jälkeen homma on valmis ja näitä asioita ei tarvitse enää julkisesti ihmetellä. Kaiken jälkeen toivon, että lapsilla on asiat hyvin eikä julkisuutta näiden asioiden kanssa käydä (Seiska, iltapäivälehdet). Aikaisemmin tuomarin tekemä päätös salattavuudesta oli loistava.

Vierailija
25/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini on poistettu, joten joudun laittamaan sen uudelleen:

Onneksi Helena on nainen. Jos Helena olisi mies, hän olisi jo tappanut ex-puolisonsa.

Tai ainakin olisi jo saanut vaikka mitä syytteitä ja tuomioita, jos olisi mies tehnyt vastaavia juttuja mitä Hellu on nyt tehnyt. Olisi jo lähestymiskiellot ja kaikki  mahdollinen.

Tästä olen eri mieltä. Lähestymiskieltoa on vaikea saada eikä se suojele tarpeeksi. Valvottuja vaihtojakaan ei saa ellei _lapsi_ ole ollut uhattuna. Ei riitä että toista vanhempaa olisi uhattu.

Ylimmän kommentoijan kanssa olen täysin samaa mieltä eikä sitä sovi kenenkään kiistää. Uutisista voi lukea.

-eri

Vierailija
26/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten Helenalla oli lukuisia puhelimia? 

Vierailija
27/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mikko palkannut talonmiehen lisäksi puhelinhäirikön.

Vierailija
28/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämän oikeudenkäynnin jälkeen homma on valmis ja näitä asioita ei tarvitse enää julkisesti ihmetellä. Kaiken jälkeen toivon, että lapsilla on asiat hyvin eikä julkisuutta näiden asioiden kanssa käydä (Seiska, iltapäivälehdet). Aikaisemmin tuomarin tekemä päätös salattavuudesta oli loistava.

Olen nähnyt lapsia Helenan pahimmankin sekoilun aikana ja hyvin näyttävät voivan. Isänsä tarjoaa sen tasapainoisen perhe-elämän mihin Helena ei pysty.

Vierailija
29/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi sairasta. Ja siis miksi joku ihminen jaksaa kiusata toista jatkuvasti. Helena haukkuu Mikkoa ja Natalieta mm.narsistiksi ja kuinka kamala on muuten,niin miksi sitten jatkuvasti on tekemisissä heidän kanssaan!? Jos oikeasti on narsistin kanssa ollut liitossa ja siitä pääsee eroon,niin silloin lähtee kauas ja haluaa pysyä erossa... Helena on varmaan itse narsisti. Kukaan normaali aikuinen ei toimi noin. Sairasta.

Vierailija
30/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Guess who's back" 😂😂😂

Sua naurattaa, mutta oikeasti uhkaavassa tilanteessa (varsinkin pitkittyneessä) toi on hlvetin pelottava uhkaus.

Vierailija
31/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Helenalla oli lukuisia puhelimia? 

Voi lähetellä itselleen tsemppiviestejä joita julkaisee IG:ssä?

Vierailija
32/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vit*un sairasta

Ero saa usein ihan tavallisista ihmisistä esiin kummallisia piirteitä.

Vierailija
33/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän ois pitänyt soittaa biisiä "Mun koti ei oo täällä"!😂

Vierailija
34/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tätä ketju ole vieläkään poistettu?

Ylläpidolle laitettu viestiä jo monta kertaa.

Keskustellaan eilisestä oikeudenkäynnistä, siellä IS ja IL sivuilla lisää luettavaa. Miksi poisto?

Vierailija
35/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on aina monta puhelinta käytössä, silloinkin kun poliisi poisti häntä Kakskerrasta, niitä oli ainakin kolme-neljä käsissä yhtäaikaa. Yhdellä kuvaa muita  ihmisiä tauotta, toisella soittelee Seiskaan ja asianajajalleen, kolmannella kuvaa itseään ja neljännellä huudattaa biisejä omiin videoihinsa. 

Kun hän lähti kylppäriin "pyörtymään" pois vahtivan poliisin katseen alta, otti mukaan kaikki puhelimensa sinne, että tulevat varmasti mukaan. Viimeinen video oli Helena menossa poliisin ohi kohti kylppäriä puhelinpino toisessa kädessä, kuvauspuhelin toisessa.

Vierailija
36/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä: Mulla on vahva mutu että kun 2x viimeinenkin nuija heilahtaa ja lapset pääsvät turvaan "kotikoulurohtoyrttiparantajalta" niin M ei nosta yhtään syytettä ellei Hellua ala uudestaan häiriköidä. Veilkaan että on niin kypsä kaikkeen. Eikä loppujen lopuksi saavuta mitään. Enemmistö on hänen kannalla ja mugit ei muutu vaikka Hellu tuomittaisiin tuhannesta pikku jekusta.

Vierailija
37/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vit*un sairasta

Ero saa usein ihan tavallisista ihmisistä esiin kummallisia piirteitä.

Erosta on jo 6 vuotta, kauemmin kuin liitto kesti. Helena on kaukana tavallisesta. 

Vierailija
38/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on muuten niin monta puhelinta? Joku ehkä osaa selittää oikeasti syyn. 

Ja niin, mä teen täyttä työpäivää, ei oo varaa ajella autolla ravintoloihin tai bilettämään. Joskus sen YHDENKIN puhelilaskun maksaminen on mulle haaste. Miten 0- tuloilla voi elää noin leveästi???

Vierailija
39/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on muuten niin monta puhelinta? Joku ehkä osaa selittää oikeasti syyn. 

Ja niin, mä teen täyttä työpäivää, ei oo varaa ajella autolla ravintoloihin tai bilettämään. Joskus sen YHDENKIN puhelilaskun maksaminen on mulle haaste. Miten 0- tuloilla voi elää noin leveästi???

Ehkä Mikko sittenkin maksoi sen miljoonan ja siitä on jotain jemmassa? 

Vierailija
40/416 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Mikko sittenkin maksoi sen miljoonan ja siitä on jotain jemmassa? 

No niinhän se maksoikin. Sehän selviää myös oikeuden papereista. Jemmassa on rahaa ja paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi