Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katja Ståhl sairastunut Ehdota sijaista

Vierailija
22.10.2025 |

Lauantain suoraan elämäni biisi lähetykseen.

Minä ehdotan Mikko Kuustosta. 

Kommentit (558)

Vierailija
221/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Pulkkinen

Vierailija
222/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Katja Ståhlin ohjelma ja hän jatkaa, kun toipuu! Annetaan hänen nyt toipua rauhassa, jooko?

Miten niin Katja Ståhlin ohjelma?? Kyllä se on Ylen ohjelma ja Katja on sielä töissä, ei omista ohjelmaa. Uusi kasvo olisi tervetullut, koittakaa mummut sopeutua muutokseen.

Hups menikö nurkkutorkuilla tunteisiin? 

Mietin, jos itse joudun sairauslomalle jostakin syystä ja minulle parin päivän sisällä aletaan puuhaamaan sijaista, kokisin sen ikävänä. Olen toki ollutkin sairauslomilla ja tiedän etten ole korvaamaton, silti  surettaisi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Otila

Vierailija
224/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Katja Ståhlin ohjelma ja hän jatkaa, kun toipuu! Annetaan hänen nyt toipua rauhassa, jooko?

.

Nyt haetaan vain tuuraajaa. Katja jatkaa, kun on toipunut. Yksi mahdollisuus on tietysti pitää ohjelmaa tauolla sen aikaa. Tässähän yle on tilannut tietyn määrän ohjelmia. Ne tulevat sitten Katjan toivuttua.

No onko flunssa vai mikä sairaus?

Keuhkokuume

Vierailija
225/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Ahonen

Vierailija
226/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Kyllönen

Vierailija
227/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Jyräys Hämäläinen

Vierailija
228/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Nyberg

Nyberg on varmaan saanu Ylestä tarpeekseen vähäks aikaa.

Vierailija
229/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aziz The Bomb Fighter

Vierailija
230/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Nyberg

Hei tää ois hyvä valinta!

Vierailija
231/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Nousiainen

Vierailija
232/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla  todella vankka kokemus suorista tv-lähetyksistä. Matti Röngällä on. Palasi vielä eläköidyttyään tuomaroimaan  suoraa Hengaillaan-ohjelmaa. Hyvin sujui uutisia kepeämpi tyylikin.

Ei missään nimessä Maikkarin tms jokapaikan kasvoja.

Vierailija
233/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkitoimittaja. Ammattimainen tarvitaan 30 vuoden kokemuksella vähintään. Ettekö tajuu? Jengi ei tajuu.

Liisa Akimof

Höpö höpö. Juhani Merimaa pesee Liisan kertaheitolla. Ei olisi Ståhlilla enää paluuta parrasvaloihin jos Juhani juontaisi. 

Vierailija
234/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella Kanninen

Vierailija
235/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse Salminen, tilannekomiikka hallussa

No huh huh. Voi olla kekseliäs, kun porukalla tekevät niitä sketsejä, mutta nainen on jäänyt yhden roolin vangiksi, ja juttelee barbiena sillä lässytysäänellään varmaan loppuikänsä. Jopa linnanjuhlissa oli "koomikko Krissenä" ja keikisteli, epäaito.

Huvittavaa oli aikoinaan, kun jossain viihdeohjelmassa kehui Elina Knihtilälle vuolaasti, kuinka tällä on niin mielettömän komea ja seksikäs mies ( siitä jäi sellainen kuva, kuin olisi ihmetellyt millä Elina on Tommin napannut ), jolloin Elina tokaisi siihen, että meinaatko, että mä olen se Tommi Korpelan ruma vaimo? Silloin meni Krisseltä suu jauhot suuhun.

No mutta Knihtilä on se komean Korpelan ruma vaimo, tottahan se on.

Knihtilä on ihan normaalin näköinen nainen. Rumat on erikseen.

Ovatpa jotkut pinnallisia ja tuijottavat jotain muokattuja somenaisia, vaikka katukuvasta näet millaiselta näyttää täysin tavallinen ihminen.

Krissestähän tässä nyt oli kyse, eli olet ihan samanlainen pilkkaaja, kun käyttäydyt samalla tavalla. Mutta teitä on paljon, eipä enää yllätä.

Ja kun Korpela/Knihtilä taas sitten vuorostaan olivat linnanjuhlissa, oli Elina laitettu todella tyylikkäällä tavalla. Hieman arvokkaampi käytös ja olemus kuin Salmisen barbiella. Ottaisi sekin Elinasta oppia. Näsäviisas ja olevinaan, vaikka ei tuo mikään huippu ole. Yhden ilmeen Krisse.

Vierailija
236/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Katja Ståhlin ohjelma?? Kyllä se on Ylen ohjelma ja Katja on sielä töissä, ei omista ohjelmaa. Uusi kasvo olisi tervetullut, koittakaa mummut sopeutua muutokseen.

Hups menikö nurkkutorkuilla tunteisiin? 

Mietin, jos itse joudun sairauslomalle jostakin syystä ja minulle parin päivän sisällä aletaan puuhaamaan sijaista, kokisin sen ikävänä. Olen toki ollutkin sairauslomilla ja tiedän etten ole korvaamaton, silti  surettaisi :(

No totta helkkarissa sinulle on tuuraaja hommattava, jos teet vähänkään merkityksellistä työtä. Jos taas työlläsi ei ole hevon vi tun merkitystä, niin eipä se silloin tuuraajaakaan kaipaa.

Mitä taas tulee Ståhlin tuuraajaan, niin sellainen nyt vaan on pakko hommata, koska kuvauspäivät on jo lyöty lukkoon. Ei tuollaista tuotantoa voi alas ajaa yhden juontajan puuttumisen vuoksi tosta vaan. Vieraat on jo hyvissä ajoin saaneet tietää kyseisen päivän ja ovat sen kalenteriinsa laittaneet, joten jos se nyt peruttaisiin, siirtyisi kyseinen jakso/jaksot hamaan tulevaisuuteen ja tuskin koskaan toteutuisi. Näin siis kertoi ohjelman tuottaja.

Vierailija
237/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo Hovi

Vierailija
238/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ehdottaa maikkarin tai nelosen juontajia. Jokaisella kanavalla on omansa, valitkaa niistä. 

Vierailija
239/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen ainoa tähän. Näytä Mikko sitä kynttä nyt.

Vierailija
240/558 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse Salminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi