Katja Ståhl sairastunut Ehdota sijaista
Lauantain suoraan elämäni biisi lähetykseen.
Minä ehdotan Mikko Kuustosta.
Kommentit (565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Katja Ståhlin ohjelma ja hän jatkaa, kun toipuu! Annetaan hänen nyt toipua rauhassa, jooko?
Miten niin Katja Ståhlin ohjelma?? Kyllä se on Ylen ohjelma ja Katja on sielä töissä, ei omista ohjelmaa. Uusi kasvo olisi tervetullut, koittakaa mummut sopeutua muutokseen.
Hups menikö nurkkutorkuilla tunteisiin?
Mietin, jos itse joudun sairauslomalle jostakin syystä ja minulle parin päivän sisällä aletaan puuhaamaan sijaista, kokisin sen ikävänä. Olen toki ollutkin sairauslomilla ja tiedän etten ole korvaamaton, silti surettaisi :(
Itse ollut sairaslomalla 7 kk ja hetki sitten palkkasivat sijaisen. Hyvähän se vaan on, ei sureta yhtään. Kun tajuaa että ei ole korvaamaton niin elämä on paljon mukavampaa ja työpaikka on vaan työpaikka, ei koko elämä.
Mikko näyttää, mistä musiikkitoimittaja kusee. Vanha liitto.
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkitoimittaja. Ammattimainen tarvitaan 30 vuoden kokemuksella vähintään. Ettekö tajuu? Jengi ei tajuu.
Liisa Akimof
Höpö höpö. Juhani Merimaa pesee Liisan kertaheitolla. Ei olisi Ståhlilla enää paluuta parrasvaloihin jos Juhani juontaisi.
Miksi ihmeessä musiikkitoimittaja? Eihän tässä käsitellä esitettäviä kappaleita millään musiikkia arvioivalla/analysoivalla tavalla vaan kerrotaan ihmisten tarinoita. ja jutellaan empaattisesti niistä.
Lapulta voi lukea kappaleen historiatiedot ym.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla todella vankka kokemus suorista tv-lähetyksistä. Matti Röngällä on. Palasi vielä eläköidyttyään tuomaroimaan suoraa Hengaillaan-ohjelmaa. Hyvin sujui uutisia kepeämpi tyylikin.
Ei missään nimessä Maikkarin tms jokapaikan kasvoja.
Marjukka Havumäki olisi sopiva. Hieman nöyrempi kuin Rönkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen?
Alatalo
Vierailija kirjoitti:
Jenni Poikelus olis OK!
Riitta Pukari olis loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkitoimittaja. Ammattimainen tarvitaan 30 vuoden kokemuksella vähintään. Ettekö tajuu? Jengi ei tajuu.
Liisa Akimof
Höpö höpö. Juhani Merimaa pesee Liisan kertaheitolla. Ei olisi Ståhlilla enää paluuta parrasvaloihin jos Juhani juontaisi.
Miksi ihmeessä musiikkitoimittaja? Eihän tässä käsitellä esitettäviä kappaleita millään musiikkia arvioivalla/analysoivalla tavalla vaan kerrotaan ihmisten tarinoita. ja jutellaan empaattisesti niistä.
Lapulta voi lukea kappaleen historiatiedot ym.
Niinpä. Katjakin lukee juonnot paperista muiden käsikirjoittamana, ei hän mikään musiikkinero ole, kaikilla juontajilla on muiden tekemä käsikirjoitus, sen kun vaan opettelee ulkoa tai pitää paperin kädessä. Ei oo mitää rakettitiedettä.
Mikko Alatalo, asuu lähellöä Tohloppia, ei tulis matkakuluja tuotannolle!
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla todella vankka kokemus suorista tv-lähetyksistä.
Aulis Gerlander
Hitsi, joka kerta kun näen ketjun otsikon, luen ehdota-sanan vahingossa ebolaksi.
Maisteri Frangen toisi paikallista väriä ja huumoria!
Klaus Järvinen