Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy Sexhibition messuilla?

Vierailija
22.10.2025 |

Ei taida uskovaisia ainakaan olla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä voisin käydä. Olen 47 vuotias 5 lapsen töissäkäyvä äiti ja asun mieheni kanssa kahdestaan. 

Onko hän irakista vai afrikasta?

Mitä se tähän kuuluu ?

-eri-

Vierailija
22/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ööh ja triplaööh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota tapahtumaa pitää mainostaa tällä palstalla parillakin sopimattomalla eri mainoksella, joista toinen viittaa homoerotiikkaan?

Siksi, että ihmiset osaisivat mennä sinne. Siksihän asioita ylipäätään mainostetaan. 

Noh, en itse ole tällaisesta kiinnostunut. Haluan kuitenkin lukea tätä palstaa, mutta en halua nähdä noita mainoksia.

Aina ei saa kaikkea haluamaansa !

Vierailija
24/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot joilla ei seiso enää ja kaipaavat lisäkiihoketta.

Vierailija
25/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmoiset homorunkkarit nyt ainakin.

Vierailija
26/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt. Olen normaali 50+ aviossa suomalaisen kanssa oleva heteronainen. Siellä käy ihan normaalia väkeä mutta täällä sitä jostain kumman syystä pelätään. 

Pelätään? Mistä luulet niin? Tosi outo trendikuvaus tuo, että kaikki mistä ei tykkää, herättäisi nimenomaan pelkoa. 

Vaihdevuotiset naiset menettävät eksuaalisuutensa lisäksi mm. sanavarastoaan.

Vierailija
27/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka nytkyttävät hätääntyneinä kumihuput päässä lähetyssaarnaaja-asennossa saunan jälkeen.

Vierailija
28/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debiilit.

Vierailija
29/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kävin. Siis ihan epähygieeninen. Oli kiihotus kaukana. Kävin joskus kolmikymppisenä.

Eli yksi vastaus voisi olla " hölmöt uteliaat."

Ei siellä ole tarkoitus harrastaa seksiä. Ei rautatieasemakaan ole hygieeninen, mutta normaali-ihmiset kykenevät siellä kulkemaan.

Se on auki vain kahtena päivänä, mitään ei voi harrastaa vain kahtena päivänä, mutta monenlaista voi harjoittaa.

Harrastaa: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/harrastaa

"verbi: 1. harjoittaa säännöllisesti jtak itseä kiinnostavaa toimintaa vapaa-aikanaan. Harrastaa urheilua, valokuvausta, kieliä. 2. tehdä toistuvasti, pitää tapanaan tehdä

Vierailija
30/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupäässä siellä tuputetaan homocaccaa ja ruhopositiivisuutta (tatuoituja paksuja naisia): https://www.sexhibition.fi/paalavan-esiintyjat/

Mutta, koska siellä käy enemmän kaunottaria kuin ruokakaupassa/ostarilla, niin menen sinne kumpanakin päivänä.

Vierailija
31/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kävin. Siis ihan epähygieeninen. Oli kiihotus kaukana. Kävin joskus kolmikymppisenä.

Ei siellä ole tarkoitus harrastaa seksiä. Ei rautatieasemakaan ole hygieeninen, mutta normaali-ihmiset kykenevät siellä kulkemaan.

Se on auki vain kahtena päivänä, mitään ei voi harrastaa vain kahtena päivänä, mutta monenlaista voi harjoittaa.

"verbi: 1. harjoittaa säännöllisesti jtak itseä kiinnostavaa toimintaa vapaa-aikanaan. Harrastaa urheilua, valokuvausta, kieliä. 2. tehdä toistuvasti, pitää tapanaan tehdä

Luulen että pilkun nussijoille ei ole tuolla paljoakaan tarjontaa.

Vierailija
32/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silloin aikoinaan pari kertaa kun seksimessuja alettiin järjestää, olikohan ainakin kerran vanhalla ylioppilastalolla. Silloin se oli tietysti kiinnostavaa koska olin nuori ja seksuaalisesti erittäin aktiivinen nainen. 

Vierailija
33/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja seksityöläiset.

Tarkoititko: seksipositiiviset.

Vierailija
34/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä valokuvaustakaan ei voi harrastaa kuin yhdessä paikassa?

Vierailija
35/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käy tavalliset etelässä asuvat ihmiset. Jos järjestettäis pohjosessa niin kävis tavalliset pohjosessa asuvat ihmiset.

Vierailija
36/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä käy tavalliset etelässä asuvat ihmiset. Jos järjestettäis pohjosessa niin kävis tavalliset pohjosessa asuvat ihmiset.

Ketkä siellä sitten eivät käy?

Kävijämäärät ovat viime vuosina olleet vain minimaaliset 5000 päätä per vuosi: https://fi.wikipedia.org/wiki/Sexhibition jonka ymmärtää hyvin koska se pääasiassa nykyään on sodomia tapahtuma ei seksi tapahtuma.

Vierailija
37/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä ostettua pikaisen paineiden päästön?

Vierailija
38/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän