Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Millainen ihminen kÀy Sexhibition messuilla?

Vierailija
22.10.2025 |

Ei taida uskovaisia ainakaan olla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minĂ€ voisin kĂ€ydĂ€. Olen 47 vuotias 5 lapsen töissĂ€kĂ€yvĂ€ Ă€iti ja asun mieheni kanssa kahdestaan. 

Onko hÀn irakista vai afrikasta?

MitĂ€ se tĂ€hĂ€n kuuluu ?

-eri-

Vierailija
22/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ööh ööh ja triplaööh.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota tapahtumaa pitÀÀ mainostaa tÀllÀ palstalla parillakin sopimattomalla eri mainoksella, joista toinen viittaa homoerotiikkaan?

Siksi, ettĂ€ ihmiset osaisivat mennĂ€ sinne. SiksihĂ€n asioita ylipÀÀtÀÀn mainostetaan. 

Noh, en itse ole tÀllaisesta kiinnostunut. Haluan kuitenkin lukea tÀtÀ palstaa, mutta en halua nÀhdÀ noita mainoksia.

Aina ei saa kaikkea haluamaansa !

Vierailija
24/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vanhat ukot joilla ei seiso enÀÀ ja kaipaavat lisÀkiihoketta.

Vierailija
25/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No semmoiset homorunkkarit nyt ainakin.

Vierailija
26/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ olen kĂ€ynyt. Olen normaali 50+ aviossa suomalaisen kanssa oleva heteronainen. SiellĂ€ kĂ€y ihan normaalia vĂ€keĂ€ mutta tÀÀllĂ€ sitĂ€ jostain kumman syystĂ€ pelĂ€tÀÀn. 

PelĂ€tÀÀn? MistĂ€ luulet niin? Tosi outo trendikuvaus tuo, ettĂ€ kaikki mistĂ€ ei tykkÀÀ, herĂ€ttĂ€isi nimenomaan pelkoa. 

Vaihdevuotiset naiset menettÀvÀt eksuaalisuutensa lisÀksi mm. sanavarastoaan.

Vierailija
27/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka nytkyttÀvÀt hÀtÀÀntyneinÀ kumihuput pÀÀssÀ lÀhetyssaarnaaja-asennossa saunan jÀlkeen.

Vierailija
28/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Debiilit.

Vierailija
29/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kÀynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kÀvin. Siis ihan epÀhygieeninen. Oli kiihotus kaukana. KÀvin joskus kolmikymppisenÀ.

Eli yksi vastaus voisi olla " hölmöt uteliaat."

Ei siellÀ ole tarkoitus harrastaa seksiÀ. Ei rautatieasemakaan ole hygieeninen, mutta normaali-ihmiset kykenevÀt siellÀ kulkemaan.

Se on auki vain kahtena pÀivÀnÀ, mitÀÀn ei voi harrastaa vain kahtena pÀivÀnÀ, mutta monenlaista voi harjoittaa.

Harrastaa: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/harrastaa

"verbi: 1. harjoittaa sÀÀnnöllisesti jtak itseÀ kiinnostavaa toimintaa vapaa-aikanaan. Harrastaa urheilua, valokuvausta, kieliÀ. 2. tehdÀ toistuvasti, pitÀÀ tapanaan tehdÀ

Vierailija
30/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EtupÀÀssÀ siellÀ tuputetaan homocaccaa ja ruhopositiivisuutta (tatuoituja paksuja naisia): https://www.sexhibition.fi/paalavan-esiintyjat/

Mutta, koska siellÀ kÀy enemmÀn kaunottaria kuin ruokakaupassa/ostarilla, niin menen sinne kumpanakin pÀivÀnÀ.

Vierailija
31/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kÀynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kÀvin. Siis ihan epÀhygieeninen. Oli kiihotus kaukana. KÀvin joskus kolmikymppisenÀ.

Ei siellÀ ole tarkoitus harrastaa seksiÀ. Ei rautatieasemakaan ole hygieeninen, mutta normaali-ihmiset kykenevÀt siellÀ kulkemaan.

Se on auki vain kahtena pÀivÀnÀ, mitÀÀn ei voi harrastaa vain kahtena pÀivÀnÀ, mutta monenlaista voi harjoittaa.

"verbi: 1. harjoittaa sÀÀnnöllisesti jtak itseÀ kiinnostavaa toimintaa vapaa-aikanaan. Harrastaa urheilua, valokuvausta, kieliÀ. 2. tehdÀ toistuvasti, pitÀÀ tapanaan tehdÀ

Luulen ettÀ pilkun nussijoille ei ole tuolla paljoakaan tarjontaa.

Vierailija
32/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KĂ€vin silloin aikoinaan pari kertaa kun seksimessuja alettiin jĂ€rjestÀÀ, olikohan ainakin kerran vanhalla ylioppilastalolla. Silloin se oli tietysti kiinnostavaa koska olin nuori ja seksuaalisesti erittĂ€in aktiivinen nainen. 

Vierailija
33/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja seksityölÀiset.

Tarkoititko: seksipositiiviset.

Vierailija
34/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestÀ valokuvaustakaan ei voi harrastaa kuin yhdessÀ paikassa?

Vierailija
35/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SiellÀ kÀy tavalliset etelÀssÀ asuvat ihmiset. Jos jÀrjestettÀis pohjosessa niin kÀvis tavalliset pohjosessa asuvat ihmiset.

Vierailija
36/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiellÀ kÀy tavalliset etelÀssÀ asuvat ihmiset. Jos jÀrjestettÀis pohjosessa niin kÀvis tavalliset pohjosessa asuvat ihmiset.

KetkÀ siellÀ sitten eivÀt kÀy?

KÀvijÀmÀÀrÀt ovat viime vuosina olleet vain minimaaliset 5000 pÀÀtÀ per vuosi: https://fi.wikipedia.org/wiki/Sexhibition jonka ymmÀrtÀÀ hyvin koska se pÀÀasiassa nykyÀÀn on sodomia tapahtuma ei seksi tapahtuma.

Vierailija
37/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saako sieltÀ ostettua pikaisen paineiden pÀÀstön?

Vierailija
38/38 |
22.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puppa👮

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kolme kahdeksan