Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy Sexhibition messuilla?

Vierailija
22.10.2025 |

Ei taida uskovaisia ainakaan olla?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota tapahtumaa pitää mainostaa tällä palstalla parillakin sopimattomalla eri mainoksella, joista toinen viittaa homoerotiikkaan?

Vierailija
2/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä voisin käydä. Olen 47 vuotias 5 lapsen töissäkäyvä äiti ja asun mieheni kanssa kahdestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota tapahtumaa pitää mainostaa tällä palstalla parillakin sopimattomalla eri mainoksella, joista toinen viittaa homoerotiikkaan?

Siksi, että ihmiset osaisivat mennä sinne. Siksihän asioita ylipäätään mainostetaan. 

Vierailija
4/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän pahemmalla puolella olevat kaljut kiimaiset ukot. Vetävät housut alas ja unnuttavat muitten iloksi.

Vierailija
5/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ihmiset osaisivat mennä sinne. Siksihän asioita ylipäätään mainostetaan. 

Noh, en itse ole tällaisesta kiinnostunut. Haluan kuitenkin lukea tätä palstaa, mutta en halua nähdä noita mainoksia.

Vierailija
6/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. 

Vierailija
7/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme tuolla tyttöystävän kanssa kun se vielä järjestettiin Lepakossa

Vierailija
8/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä voisin käydä. Olen 47 vuotias 5 lapsen töissäkäyvä äiti ja asun mieheni kanssa kahdestaan. 

Onko hän irakista vai afrikasta?

Vierailija
9/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja seksityöläiset.

Vierailija
10/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, en itse ole tällaisesta kiinnostunut. Haluan kuitenkin lukea tätä palstaa, mutta en halua nähdä noita mainoksia.

Sithän sulla on valinta edessä: luet palstaa ja näet mainoksia tai et lue palstaa etkä näe mainoksia. Mik siinä niin vaikeeta on? 

Vierailija
11/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt. Olen normaali 50+ aviossa suomalaisen kanssa oleva heteronainen. Siellä käy ihan normaalia väkeä mutta täällä sitä jostain kumman syystä pelätään. 

Vierailija
12/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kävin. Siis ihan epähygieeninen. Oli kiihotus kaukana. Kävin joskus kolmikymppisenä.

Eli yksi vastaus voisi olla " hölmöt uteliaat."

Vierailija
13/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että aloittajan tapainen Millainen-hullu.

Vierailija
14/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilä.

Vierailija
15/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt. Olen normaali 50+ aviossa suomalaisen kanssa oleva heteronainen. Siellä käy ihan normaalia väkeä mutta täällä sitä jostain kumman syystä pelätään. 

Pelätään? Mistä luulet niin? Tosi outo trendikuvaus tuo, että kaikki mistä ei tykkää, herättäisi nimenomaan pelkoa. 

Vierailija
16/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, kerta riitti, vastenmielinen ja likainen oli silloin kun kävin. Siis ihan epähygieeninen. Oli kiihotus kaukana. Kävin joskus kolmikymppisenä.

Eli yksi vastaus voisi olla " hölmöt uteliaat."

Ei siellä ole tarkoitus harrastaa seksiä. Ei rautatieasemakaan ole hygieeninen, mutta normaali-ihmiset kykenevät siellä kulkemaan.

Vierailija
17/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstas woke-satanisti (erittäin uskovainen (uskoo Saatanaan) ja erittäin aatteellnen (lipilaari) ja ideologinen (wokelainen)

Sukupuoleltaan ei mies eikä nainen (muu sukupuolinen), edustaa talmudistiszoharilaista maximia.

Vierailija
18/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt. Ehkä kymmenen keetaa 30 vuoden aikana.

Ihan tavallinen toimistorotta olen aina ollut. Enkä mitenkään erityisen eroottisesti orjentoitunut.

Utelias olen, että pitänyt nähdä asiaa eri aikakausilta. Miehen kanssa ollaan kaksin käyty.

Ihan tavallista porukkaa siellä pääasiassa. Ei paljon Prismasta eroa. Näytteilleasettajat ja muutama fetissitapaus on erilaista porukkaa ja ne parit iäkkäämmät incelit.

N53

Vierailija
19/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän irakista vai afrikasta?

Ihan on Suomi ukko, suomalaisille vanhemmille Suomessa syntynyt perus juntti suomi mies 😂

Vierailija
20/38 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorempana tuli käytyä pari kertaa vaimon kanssa, erilaisia välineitä lähti mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme