Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian aikaista laittaa marraskuun alussa joulukuusi? Kyse muovikuusesta

Vierailija
22.10.2025 |

Olen astmaatikko ja saan oikeasta kuusesta allergiaoireita ja hengenahdistusta joten siksi muovikuusi eikä tarvitse tulla siitä narisemaan. Mielummin muovikuusi kuin ilman kuusta koska joulukuusi kuuluu jouluun. Lapsen ollessa pieni oli myös lapselle iso asia, että on joulukuusi mitä koristella. 

Oma kuusi on laadukkaampi ja tuuheaoksainen, ei mikään kamala harvaoksainen krääsäkuusi. Mun tekisi jo mieli laittaa kuusi, mutta mietin onko liian aikaista. Asun yksin, että toisaalta eipä sen pitäisi muiden elämään vaikuttaa. Mun koti ja mun päätös. :D Viime vuonnakin laitoin kuusen hyvissä ajoin, mutta en sentään marraskuun alussa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit laittaa kuusen juuri silloin, kun itse haluat.

Vierailija
22/22 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh,kuusihan laitetaan jouluaatto aamuna,ainakin meillä oli se 70-80 luvulla perinteenä.Mutta onhan tää joulu höpötys mennyt muutenkin liian pitkälle!

Noh, meillä kuusi tuotiin aina viikko ennen aattoa, että siitä ehtidään kunnolla nauttia. Sitäpaitsi aattona tehdään mahdollisimman vähän mitään, koska silloin nautiskellaan tunnelmasta ja rauhasta. Ainakin meillä on tehty näin 80-luvulta... 

Eiköhän jokainen tee juuri niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Ap, laita se kuusi, jos niin haluat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä