Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asioihin miehesi rakastui sinuun?

Vierailija
21.10.2025 |

Itselläni mies on sanonut rakastuvansa luonnollisuuteen. Käytän todella kevyttä meikkiä ja minulle ei ole ongelma lähteä minnekkään rönttävaatteissa ja meikittä. Ja se etten mieti muiden mielipiteitä, vaan olen oma aito itseni ja ilmaisen mielipiteeni suoraan kuitenkin loukkaamatta muita. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyyni ja huumorintajuuni 😏

Vierailija
22/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rektioiden vahvaan ja järjestelmällisyys hallinnassa.

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit kieltämättä nauratti. Pick me kokoontumiset on aina yhtä viihdyttäviä. 

Minua naurattaa eniten nuo "mies rakastui siihen, että olen ahkera, sisukas ja kova tekemään töitä" -tyyliset kommentit. Mies sai siis ilmaisen työjuhdan :D  Ja saattaa olla kaappihomokin, kun tuollaiset maskuliiniset piirteet naisessa viehättävät...

Vierailija
24/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi lukea enemmän suomenkielistä kirjallisuutta ja tuijottaa vähemmän Tiktokia. "Mihin asioihin miehesi rakastui SINUSSA?" olisi oikein.

Vierailija
25/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit kieltämättä nauratti. Pick me kokoontumiset on aina yhtä viihdyttäviä. 

Mieti että innostutaan siitä, kun mies rakastuu per see seen. Jipii.. 

Parempi sekin kuin ahkeruuteen rakastuminen. Aika monella naisella kyllä on sellainen käsitys, että hän kelpaa miehelle vain, jos paiskii niska limassa töitä ja tekee koko ajan jotain "hyödyllistä".

Vierailija
26/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua naurattaa eniten nuo "mies rakastui siihen, että olen ahkera, sisukas ja kova tekemään töitä" -tyyliset kommentit. Mies sai siis ilmaisen työjuhdan :D  Ja saattaa olla kaappihomokin, kun tuollaiset maskuliiniset piirteet naisessa viehättävät...

Miten ihmeessä ahkeruus, sisukkuus ja työintoisuus ovat maskuliinisia piirteitä? Tai yleensäkään miten nuo ovat sukupuolisidonnaisia piirteitä? Ihan normaaleja/luonnollisia luonteenpiirteitä kaikkinensa.

Vierailija
27/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen

Vierailija
28/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin ahkeruuteen rakastuminen. Aika monella naisella kyllä on sellainen käsitys, että hän kelpaa miehelle vain, jos paiskii niska limassa töitä ja tekee koko ajan jotain "hyödyllistä".

No ei! Mieluummin työhöni rakastuva kuin perseeseen tai muuten ulkonäköön.

Vierailija
29/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoo nää kommentit on 😅

Eikö naiset oikeesti tiedä mihin niiden miehet on ihastuneet ennen seurustelua 

Tietää. Per see seen. Ja tästä ollaan into piukeana. Uskomatonta. 

Vierailija
30/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi noista jotka kirjoitivat tuosta ahkeruudesta ja sisusta. En ole ilmainen työjuhta, minulla on aina ollut omat tulot ja olen vain tehnyt osuuteni parisuhteessa. Kuten miehenikin, en minä silti pidä häntä palvelianani.

Olemme rakentaneet yhdessä hyvän elämän, 3 taloa ja rempanneet yhden. Kasvattaneet 4 lasta ja tehneet paljon töiä. Saavuttaneet vähän vaurautta ja mukavuutta.

Tuo ei olisi ollut mahdollista jos olisin vain viilaillut kynsiä ja odottanut että mussukka hoitaa kaiken. Sellainen olisi ollut mielestäni minua halventavaa, olisin ollut vain maksettu nainen.

Maskuliininen en todellakaan ole vaan siro ja hyvin naisellinen ollut aina.  

Vierailija
31/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen parempi valintaperuste ole kuin p ers e. Kaikillaon p ers e mutta kaikki eivät ole ahkeria ja sisukkaita. Hassua, että joku luulee per seen riittävän pitkälle. Ei ihmekään kun erotaan paljon. 

Vierailija
32/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että olin varmaankin helppo manipuloitava läheisriippuvaisena ja traumataustaisena.

Vierailija
33/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon ja karvaseen p-reikään.

Vierailija
34/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi noista jotka kirjoitivat tuosta ahkeruudesta ja sisusta. En ole ilmainen työjuhta, minulla on aina ollut omat tulot ja olen vain tehnyt osuuteni parisuhteessa. Kuten miehenikin, en minä silti pidä häntä palvelianani.

Olemme rakentaneet yhdessä hyvän elämän, 3 taloa ja rempanneet yhden. Kasvattaneet 4 lasta ja tehneet paljon töiä. Saavuttaneet vähän vaurautta ja mukavuutta.

Tuo ei olisi ollut mahdollista jos olisin vain viilaillut ky

Naisellisuus ei ole sirokokoisuutta tai ulkokuoreen liittyvä asia vaan sisäistä energiaa ja käytöstä. Työjuhta ei ole naisellinen, sori siitä. Eikä "minulla on aina ollut omat tulot" ole todellakaan mikään kehuskelun tai ylpeyden aihe. Mutta olet ilmeisesti boomereiden ikäluokkaa...

Vierailija
35/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin suhteeseen p ers ee ni. Se riitti. On niin upeat kannikat ja ei pelkästään leveä vaan pystyperä. Monesti kuullut aiheesta, monelta tyypiltä. Kadullakin perään huudeltu. 

Ihanaa olla objekti? Onneks mut valittiin parisuhteeseen, se on elämässä tärkeintä. 

Vierailija
36/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miehesi rakastui sinussa.

Vierailija
37/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseeni 🍑

T. Sellupylly

Vierailija
38/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

My ass!

Vierailija
39/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei! Mieluummin työhöni rakastuva kuin perseeseen tai muuten ulkonäköön.

Outo ajatusmaailma kyllä, että toisen työhön rakastuminen olisi jotenkin aidompaa tai hyveellisempää kuin ulkonäköön rakastuminen.

Vierailija
40/58 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussy! Mies hokee usein: "Show me that pussyyyy!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi