Naisten klitorikset - miehet..
Eivätkö miehet oikeasti tajua miten suuri nautinnon lähde se on, sillähän lähes kaksinkertainen nautinnon mahdollisuus miehen kaluun verrattuna.
Kuinka tämä ei kiinnosta, vai kiinnostaako, ja haluaako..
Kommentit (46)
Litorishullu heränny koomasta ja saanu sormet irti pillustaan sen verran että saanu vaihteeks uuden avauksen siitä miten ukot ei muka tajua litoriksen olevan pillun herkimpiä paikkoja. On kuule kuultu toi saarnas jo kymmenii kertoi, keksi joku uus virsi pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Varovaisen arvion mukaan olen hyväillyt ja nuollut vaimon klitorista parisuhteen aikana vähintään n. 1750 tuntia ja silti hän ei ole suostunut sitä vastaanottamaan ilman yhdyntää, koska yhdyntä on seksin kliimaksi.
Ai se kymmenen työnnön suoritus?
Vierailija kirjoitti:
On se mukava värkki näpelöidä.
Varmasti, ja joka toisella se on aina käden ulottuvilla, ja muillakin helposti saatavilla.
t.G
Vierailija kirjoitti:
Litorishullu heränny koomasta ja saanu sormet irti pillustaan sen verran että saanu vaihteeks uuden avauksen siitä miten ukot ei muka tajua litoriksen olevan pillun herkimpiä paikkoja. On kuule kuultu toi saarnas jo kymmenii kertoi, keksi joku uus virsi pikkuhiljaa.
Ja sinä jaksat tota "litoris" juttuas, kuin halveksien sitä. Ja ihan perille ei ole tainnut silti mennä. Vai miksi täällä vaimot valittavat, ettei miehensä tee muutakuin työntyy sisää, ja sattuu, ja "seksi" loppuu siihen, ja se siitä.
Minun nautintoani nostaa suunnattomasti kun nainen nauttii niin paljon, että laukeaa. Enän kanssa olin yhdynnässä ehkä 6000 kertaa, mutta en koskaan saanut tuotettua hänelle orgasmia, vaikka satisfyerillä laukesi alle kahdessa minuutissa.
Eron jälkeinen ensimmäinen naisystävä laukesi ensimmäisessä yhdynnässä lähetyssaarnaajassa ja usein ratsasti päälläni itselleen kolme orgasmia. Minä olin niin haltioissani, että en edes itse aina välittänyt laueta, eikä se niin helppoa ollutkaan väljän pillun kanssa. Nykyisen naisen kanssa laukeamme usein yhtä aikaa ja hän saa myös todella nopeasti jos sormetan tai nuolen tai itse hieroo itseään samalla kun panen takaa päin.