Naisten klitorikset - miehet..
Eivätkö miehet oikeasti tajua miten suuri nautinnon lähde se on, sillähän lähes kaksinkertainen nautinnon mahdollisuus miehen kaluun verrattuna.
Kuinka tämä ei kiinnosta, vai kiinnostaako, ja haluaako..
Kommentit (42)
Mielestäsi, kuinka sen naisen pitäisi saada se orgasmi? kun tuntuu olevan naurettaavaa naisten puhe omasta orgasmistaan. Ihan hehe juttua, jolle miehet nauravat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän tä nyt vaan tähän: https://www.vauva.fi/keskustelu/6255225/mies-mihin-kaikkeen-olet-valmis…
Eli haluata osaltasi typistää aiheesta keskustelun? Mistä sun mielestäsi saisi/pitäisi puhua?
Jätin sen nyt ihan vaan todisteeksi siitä, että miehillä on halua antaa nautintoa naiselle. Sun kanssa ei jaksa "keskustella", kun aloitat keskustelun aina tällä samalla yleistävällä valheella. Ei siitä keskustelusta ole vuosien ja vuosien aikana koskaan ennenkään ollut hyötyä, miksi olisi juuri tällä kertaa.
Jos haluat keskustella, niin kerro vaikka mitä tuon toisen ketjun kyselyn tulokset sulle kertoo.
Sinä siis omaat tiedon, että kaikilla miehillä on antaa nautintoa naiselle. No lueppa nämä miesten muut kommentit. Niistä oikein pursuaa halua antaa naiselle nautintoa. Ja se kauhea viha.
Minä kysyin sinulta että mitäpä sinä sen toisen ketjun kyselyn tuloksissa näet, mutta eihän sinua kiinnosta vastata kun vastaus ei miellytä.
Sille minä en voi mitään, että olet tuollainen trollimagneetti joka vetää aina kaikki vittuilijat samaan ketjuun. Ei se nyt tietysti toivottavaa tai keskustelun tasoa nostavaa sekään ole.
Vierailija kirjoitti:
Jumala, kaikkivaltias, on luonut naiselle klitoriksen pelkästään nautintoa vartan. Jumala rakastaa naisia, ja lienee sellainen itsekin.
Se selittäisi helvetin paljon kristinuskon ristiriitaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala, kaikkivaltias, on luonut naiselle klitoriksen pelkästään nautintoa vartan. Jumala rakastaa naisia, ja lienee sellainen itsekin.
Se selittäisi helvetin paljon kristinuskon ristiriitaisuuksista.
Mutta nehän ovat miesten muistiinpanoja, ne opit joihin viitannet.
t.G
Kyllä kiinnostaa. Yleensä saan nuolla naisystävälleni pari orgasmia, mutta sen jälkeen klitta on kuulemma niin hellä, että täytyy lopettaa. Mutta tämän lisäksi nykyinen naisystäväni saa myös g-pisteorkkuja, ja sehän on ihan uusi jännittävyys itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Onko hihhulien ihan pakko tunkea joka paikkaan? Ja miksi ihmeessä se hupikeskus on pitänyt laittaa sinne jäteaseman viereen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisviha on niin todellista.
Koko aloitsu on täyttä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän tä nyt vaan tähän: https://www.vauva.fi/keskustelu/6255225/mies-mihin-kaikkeen-olet-valmis…
Eli haluata osaltasi typistää aiheesta keskustelun? Mistä sun mielestäsi saisi/pitäisi puhua?
Jätin sen nyt ihan vaan todisteeksi siitä, että miehillä on halua antaa nautintoa naiselle. Sun kanssa ei jaksa "keskustella", kun aloitat keskustelun aina tällä samalla yleistävällä valheella. Ei siitä keskustelusta ole vuosien ja vuosien aikana koskaan ennenkään ollut hyötyä, miksi olisi juuri tällä kertaa.
Jos haluat keskustella, niin kerro vaikka mitä tuon toisen ketjun kyselyn tulokset sulle kertoo.
Sinä siis omaat tiedon,
Klitoris trolli ei vastaa ikinä yhteenkään kysymykseen. Se nyt vaan on tommenen klitan hiaroja. Reppana kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen vastaa orgasmistaan itse.
Näin on. Sitä mä vaan ihmettelen, ku naisilla on tollanen hermonappula eikä silti onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hihhulien ihan pakko tunkea joka paikkaan? Ja miksi ihmeessä se hupikeskus on pitänyt laittaa sinne jäteaseman viereen?
Kertomuksia korsuista?
Koti, uskonto ja isänmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen vastaa orgasmistaan itse.
Näin on. Sitä mä vaan ihmettelen, ku naisilla on tollanen hermonappula eikä silti onnistu.
Toisilla piuha poikki pään ja pillun välitä. Tämä selittää osan toimintahäiriöistä.
Persuhullun kristillispäivitys:
Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kristillissosiaalinen puolue, joka edistää kansallista etua.
Nythän Suomessa kristillisdemokraateilla sekä kristillissosialisteilla on nainen puheenjohtajana.
Onkohan Sarilla ja Riijalla herkät klitorikset vai pitääkö surauttaa jollain välineellä?
Varovaisen arvion mukaan olen hyväillyt ja nuollut vaimon klitorista parisuhteen aikana vähintään n. 1750 tuntia ja silti hän ei ole suostunut sitä vastaanottamaan ilman yhdyntää, koska yhdyntä on seksin kliimaksi.
Naisen klitoris on kuin vanhan diesel mersun hehkutus : jos sitä ei hehkuttanut, niin eipä se kylmänä käynnistynyt. Piti ensin vetää hehkutus ja vasta sitten vetää se startti.
Vaimon kanssa yhteisessä kivassa stimuloin hänen klitoristaan ja se lisää myös omaa kiihottumista kun näkee hänen nauttivan siitä.
Sinä siis omaat tiedon, että kaikilla miehillä on antaa nautintoa naiselle. No lueppa nämä miesten muut kommentit. Niistä oikein pursuaa halua antaa naiselle nautintoa. Ja se kauhea viha.