Meillä tulossa ero sen takia että en koe tulevani kohdistuksi suhteessa
Miehen mielestä ero tulee sen takia että meillä ei ole seksiä. Nyt on mennyt jo useampi vuosi että ei ole seksiä, koska en koe miestä turvalliseksi. Mies on halunnut itse tähän asti vielä yrittää, mutta yritys jää pitkälti puheen tasolle. Hän ei ole kiinnostunut toisen tarpeista jos ne on eri kuin hänellä itsellään. Meillä tulee riitaa ihan pelkästään sen takia että koen asiat ja tunnen ne hänen mielestään väärin. Omasta mielestään on tosi hyvä mies, vaikka kieltäytyy edes kuulemasta toista. Heti jos jotain palautetta annetaan, niin hän asettuu puolustuskannalle. Jonkin verran on manipulointia ja kontrollointia. On jäänyt kiinni valheista joita ei itse myönnä koskaan. Välillä tuntuu että esittää ja sitten taas jossain hetkessä todellinen luonne tulee esille.
Mitä luulette alkaako mies nyt ilkeäksi eroprosessin alkaessa, vaikka itsekin haluaa eroa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin epämääräistä miehen haukkumista että ero on varmasti paras ratkaisu molemmille. Eiköhän mieskin ole tyytyväinen kun suhde loppuu. Mahdolliset ilkeilyt voi jättää omaan arvoonsa. Kumpikin.
Mikä on miehen haukkumista? Naisen kokemus? Samanlainen kenties siellä?
En koe tulevani kohdatuksi...
Ei parisuhde ole mikään terapiaistunto, jossa toiselta halutaan jatkuvasti vastakaikua ja myötäilyä.
Kuka sanoi että jatkuvasti? Ei kukaan. Oletkin tuollainen mustavalkoinen ihminen joka tahalleen väärinkäsittää kaiken. Sellaisia sanotaan korkean konfliktin ihmisiksi. Eivät myöskään osaa asettua toisen asemaan. Aina riidoissa kaikkien kanssa, ikäviä kumppaneita. Mitä kukaan tekee sellaisella suhteella joka ei anna mitään mm. sitä vastakaikua KOSKAAN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin epämääräistä miehen haukkumista että ero on varmasti paras ratkaisu molemmille. Eiköhän mieskin ole tyytyväinen kun suhde loppuu. Mahdolliset ilkeilyt voi jättää omaan arvoonsa. Kumpikin.
Tää on tätä miesten logiikkaa: Nainen kertoo kokemuksensa miehestä, se on ikävää kuultavaa = miesten haukkumista. No minkäs tyhmä tyhmyydelleen voi.
Näköjään paljon samanlaisia kuin ap:n mies. Näitä heikon egon miehiä. Pikkupoikia, todellisia miehiä nähnytkään.
Ap minusta sinä olet se manipuloija teidän suhteessa. Oman tunteesi perusteella asetat miehelle rajoja seksin suhteen, eli kääntäen, vaadit miestä tilille sinun omista tunteistasi. Tuo on toksista.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun eroatte niin mies saa seksiä sinä saat rauhan.
Ehkä maksullinen nainen voisi toimia hänelle?
En ymmärrä aloituksen tarkoitusta. Ilmeisesti halutaan vain komppia sille että mies on hirviö ja nainen taas täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap minusta sinä olet se manipuloija teidän suhteessa. Oman tunteesi perusteella asetat miehelle rajoja seksin suhteen, eli kääntäen, vaadit miestä tilille sinun omista tunteistasi. Tuo on toksista.
Voin hyvin muuten. Olen terve, pidän huolta itsestäni, urheilen, syön hyvin jne. Minulla on ystäviä. En voi huonosti muuten kuin silloin kun tuon esille omia tarpeitani ja mies väheksyy niitä. Millä perusteella olen manipuloija. Eihän tuo tarkoita sitä ettei kukaan koskaan kenellekään aiheuttaisi pahaa mieltä tai ikäviä tunteita!
Jos esim koulukiusaaja kiusaa ja kiusattu voi pahoin, niin kiusaaja on toksinen kun sanoo tämän ääneen? Voi luoja miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat.
Olet ap manipuloija. Miksi sinä et ole vastuussa miehen tunteista, koska vaadit miehen olevan vastuussa sinun tunteistasi?
Ap sanot että mies ei ole kiinnostunut sinun taepeista, mutta ethän sinäkään ole miehen. Olet itse aivan yhtä syyllinen paskaan suhteeseenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin muuten. Olen terve, pidän huolta itsestäni, urheilen, syön hyvin jne. Minulla on ystäviä. En voi huonosti muuten kuin silloin kun tuon esille omia tarpeitani ja mies väheksyy niitä. Millä perusteella olen manipuloija. Eihän tuo tarkoita sitä ettei kukaan koskaan kenellekään aiheuttaisi pahaa mieltä tai ikäviä tunteita!
Jos esim koulukiusaaja kiusaa ja kiusattu voi pahoin, niin kiusaaja on toksinen kun sanoo tämän ääneen? Voi luoja miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat.
Sinähän väheksyt miehen tarpeita. Älä esitä pyhimystä, koska olet kaukana siitä. Teistä kumpikaan ei ymmärrä mitä hyvä parisuhde vaatii.
Mies on ollut useamman vuoden ilman seksiä. Ja sinä syyttelet miestä ettei ota tarpeitasi huomioon! Halooo!
Vierailija kirjoitti:
Ap sanot että mies ei ole kiinnostunut sinun taepeista, mutta ethän sinäkään ole miehen. Olet itse aivan yhtä syyllinen paskaan suhteeseenne.
Eikä ap ole lainkaan kiinnostunut miehen kokemuksesta. Aloittaja väittää että mies on jäänyt kiinni valheista mutta mies itse kieltää valehdelleensa. Ehkä kiinni jääminen onkin vain aloittajan KOKEMUS. Ei ihme jos mies on puolustuskannalla jos se "palautteen antaminen" tarkoittaa esimerkiksi valehtelusta syyttämistä.
Todella toksinen suhde ja molempien onni että se päättyy.
Suhdettasi määrittelet....et koe oloasi turvalliseksi, mies manipuloi ja valehtelee.
Sinun kyllä pitäisi nyt pikaisesti itse tehdä itseäsi koskevia hyviä päätöksiä, jos suhteessa voit noin huonosti.
Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä, siltikään vaikka sitä toista osapuolta kokisi rakastavansa.
Itseään pitää rakastaa enemmän ja jättää taakseen sellaiset ihmiset, jotka satuttaa.
Aa, siis haet vahvistusta itsellesi kun kuulemme vain sinun puolen asiasta. Pakko sanoa, että olet aika vaikean oloinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe tulevani kohdatuksi...
Ei parisuhde ole mikään terapiaistunto, jossa toiselta halutaan jatkuvasti vastakaikua ja myötäilyä.
Kuka sanoi että jatkuvasti? Ei kukaan. Oletkin tuollainen mustavalkoinen ihminen joka tahalleen väärinkäsittää kaiken. Sellaisia sanotaan korkean konfliktin ihmisiksi. Eivät myöskään osaa asettua toisen asemaan. Aina riidoissa kaikkien kanssa, ikäviä kumppaneita. Mitä kukaan tekee sellaisella suhteella joka ei anna mitä
Siis tuletko nyt sitten joskus kohdatuksi? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esim koulukiusaaja kiusaa ja kiusattu voi pahoin, niin kiusaaja on toksinen kun sanoo tämän ääneen? Voi luoja miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat.Sinähän väheksyt miehen tarpeita. Älä esitä pyhimystä, koska olet kaukana siitä. Teistä kumpikaan ei ymmärrä
Ennen sai seksiä, eikä silti vähää välittänyt tarpeistani, vaikka tein niitä selväksi. Kunnes väsyin enkä kokenut enää mitään henkistä yhteyttä.
Eli on siis olemassa vain miehen tarpeet? T. Ap
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Taas yksi nainen joka ei tule kohdatuksi ja on pihdannut vuosia. Onnea elämän valtapeliisi.
Luulen, että alkaa ilkeäksi. Tuolaliset alkavat.
Luettelit tuossa aikamoisen kasan narsistin piirteitä. Lähde suhteesta, on neuvoni. Tilanne ei ainakaan tule paranemaan, sillä hän ei opi itsestään mitään - henkisen väkivallan määrä tästä vaan lisääntyy.