Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooja-Kanasella kihahtanut hattuun ?

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaahan tuo hössöttäminen on, mua kolmen lapsen äitinä vain nauratti. Jokainen löytää ja kohtaa äitiyden omalla tavallaan.

N46

Vierailija
82/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kadehtiko jos joku menestyy hyvin. Kiusaatte vain itseänne kadehtimalla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on itse tehnyt vastaavan bisneksen, niin on varaa arvostella. Auri on Queen. 

Vierailija
84/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on itse tehnyt vastaavan bisneksen, niin on varaa arvostella. Auri on Queen. 

Ai meinaatko, että, kun on tikas, ei tarvi osata käyttäytyä tai kunnioittaa muita ihmisiä?

Vierailija
85/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auri on vähän höpsö, mutta aivan sama. Tehkää itse miljoonat siivoojana, joita hän on tehnyt. Ei taida kovin monesta siihen olla?

Itselläni oli kyllä sairaalassa meikit mukana ja laitoin pienen ehostuksen sielläkin, ihan vaan omaksi ilokseni. Myös suihkuun ehdin, ihan joka ikinen päivä, vaikka oli pienet vauvat (kaksoset). Eivät edes kovin hyvin nukkuvia olleet. Mutta jotta jaksoin, piti minun huolehtia myös itsestäni. 

Vierailija
86/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rikas

Vierailija
87/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt luin... Siis kyse oli kauneudenhoitotarvikkeiden ottamisesta mukaan, kun lähtee synnyttämään? No hölmöltähän se kuulostaa. Ehkä hän aikoo alkaa seuraavaksi tehdä meikkaus ja kauneudenhoitosisältöjä, koska ne ei ole yhtä fyysisesti raskaita kuin siivoaminen ja niitä ehtii tehdä kotoa käsin vauvan unien aikana. Tämä saattoi olla ihan tahallista provokaatiota tulevia bisneksiä ajatellen. Ei tyhmä Kananen ;)

Etsii kosmetiikkasponsseja?

Vierailija
88/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaatko, että, kun on tikas, ei tarvi osata käyttäytyä tai kunnioittaa muita ihmisiä?

Ei ainakaan itseään köyhempiä kohtaan. Raha antaa ihmiselle arvon.

Vierailija
89/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella tunnetulla some-vaikuttajalla alkaa jossain vaiheessa olla sitä, että yhtään ei siedä vastakkaisia mielipiteitä. Seuraajien pitäisi aina vain olla samaa mieltä tai hymistellä ja olla kuin joku ympäröivä hovi. Kun sellaista huomaan, lopetan aina seuraamisen. 

Ja aika moni luulee että haukkuminen = mielipide!

Ja sitten kun sanoo ettei mua ole pakko seurata niin vedetään herne nenuun ja valitaan että pissa nousut päähän.

Haukkuminen on huonoa käytöstä, totta kai. Eriävän mielipiteen sanominen ei ole. 

Vierailija
90/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anonyymissa Jodel-sovelluksessa Kanasen kommentit ovat herättäneet suurta hämmästystä. Osa pitää niitä erikoisen sävyisinä asiallisen oloisiin seuraajien kommentteihin.

On kyllä aggressiivisia. Ymmärtäisin tylyyden, jos kysymättä neuvottaisiin, mutta hän itse kysyi suoraan mielipidettä.

No on kyllä oudon töykeitä kommentteja. Luulen et se ei vaan jaksa välittää ja kokee vastaavansa saman tasoisesti kommentteihin, mutta jännä ku moni noista on kumminkin ihan asiallisia.

On tosi töykeä.

Apua mitä ihmettä noi vastaukset on. Muuttu mielikuva hänestä ihan täysin."

Ajattelen itsekin samoin. On töykeää neuvoa pyytämättä, mutta Kananen nimenomaan pyysi seuraajiltaan mielipiteitä. Miksi tuoda joku asia esille someen, tai julkisuuteen ja pyytää ihmisiltä kommentteja, mutta sitten vetää herneet nenään, kun ihmisillä on niitä erilaisia mielipiteitä asioista?

Vierailija
91/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaa esikoistaan, joten luulot on vielä suuret siitä miten synnytys ja sen jälkeinen sairaalajakso menee. Sellainen pumpulimielikuva mikä melkein kaikilla ensisynnyttäjillä on. Kommentit on siihen nähden töykeitä, mutta niin on kyllä vastauksetkin. Jos hankkii useamman lapsen niin silloin voi suoristusraudat sun muut jäädä kotiin kun realismi on koettu.

No ei ole "melkein kaikilla ensisynnyttäjillä" tuollaisia mielikuvia, että pakataan synnytykseen kuin hotellilomalle ja ilmeisesti jotkut someposeeraukset mielessä. Ja itse kysyy kommentteja ja sitten ei niitä kestä. Jos sinulla on ollut ensisynnyttäjänä tuollaiset mielikuvat, niin äläpä yleistä kaikkiin muihin.

En viitannut tuolla pelkästään tuohon älyttömään pakkaamiseen. Ensisynnyttäjillä on usein ruusuinen kuva koko synnytyksestä. Että lapsi on ulkona parissa tunnissa, tai että synnytys tapahtuu tietyssä asennossa, tai että heti synnytyksen jälkeen on maratonkunnossa. Harva synnytys on täydellinen jälkihoitoineen, vaan melkein aina on jotain mikä ei mennyt mielikuvien mukaan. Esikoisen kanssa on vielä suuret luulot.

Kyllä nämäkin ovat tainneet olla lähinnä omiasi ja Kanasen kaltaisten luuloja. Älä yleistä "melkein kaikkiin muihin". Siksihän tässä Kanasen kassille naureskellaan, kun hän on niin todellisuudesta irrallaan. Synnytyksessä voi käydä mitä tahansa, äidille tai lapselle, siksi vaikuttaa lapselliselta, itsekeskeiseltä, töykeältä, pinnalliselta ja aivottomalta, nimensä mukaiselta tuo Kananen. Itsehän hän kysyi kommentteja ja heti herneet nenässä kun ei hoviväki pelkästään nuole ja niiaa.

Vierailija
92/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auri on vähän höpsö, mutta aivan sama. Tehkää itse miljoonat siivoojana, joita hän on tehnyt. Ei taida kovin monesta siihen olla?

Itselläni oli kyllä sairaalassa meikit mukana ja laitoin pienen ehostuksen sielläkin, ihan vaan omaksi ilokseni. Myös suihkuun ehdin, ihan joka ikinen päivä, vaikka oli pienet vauvat (kaksoset). Eivät edes kovin hyvin nukkuvia olleet. Mutta jotta jaksoin, piti minun huolehtia myös itsestäni. 

Minäkään en ymmärrä, miksi naisena ei saisi ehostautua, freesta itseään ja laittautua, vaikka onkin äiti. 

Mutta Auri Kanasen vastaukset on tosi erikoisia ja tylyjä silti. Miksi pyytää kommentteja ollenkaan, jos ei kiinnosta muiden mielipiteet?

Vierailija
93/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Auri Kananen on yksinhuoltajan lapsi. Ehkä hänelle on siksikin iso asia, että on se mies, joka tulee mukaan sinne sairaalaan ja muutenkin on hänen ja lapsen elämässä.

t. Aurin fani edelleen.

Oli outoa vinoilua se, että jos on synnyttänyt vuonna 2000 ei muka.saanut olla mies mukana synnytyksessä. KAIKILLA OLI tuohon aikaan. Myös vauva.fi oli aktiivinen vuonna 2000!

Vierailija
94/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi aikaa laittautua kun vauva nukkuu. Ja isäkin läsnä.

Oikea kysymys on, miksi laittautua. 

Ketään siellä sairaalassa ei kiinnosta, miltä Rva Kananen, tai muutkaan, näyttävät. 

Ihan näin offtopiccina, kun en Auria seuraa tai tiedä tarkalleen mitä on sanonut tai ei, mutta vastauksena kysymykseesi:

itse laittaudun itseäni varten, en muita. Se, että peseydyn, harjaan hiukset, pesen hampaat ja laitan vaikka kivat alusvaatteet tekevät minulle itselleni hyvän olon. Muiden mielipiteet ei kiinnosta kettuakaan.

Perushygieniasta huolehtiminen on aika itsestäänselvää. Jotkut kivat kalsarit sairaalassa on vain turhamaisuutta.

Hajusteiden kylväminen pitäisi olla kiellettyä. Joku tukan kähertäminen myös täyttä turhuutta. Siinä samalla tukotetaan yhteistilojen peiliä ja pistoketta. Perhehuoneet taas ei ole tarkoitettu, että oman elämänsä prinsessa voi olla koko sairaalan tähti. Siellä tehdään ja toimitaan, miten henkilökunta sanoo. Siinä nuo prinsessaleikit ei ole millään sijalla. 

Vierailija
95/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilkaisemassa hänen instassaan sitä kassia. Samalla katsoin uunipellin putsausneuvon. Ihan kauheaa, kun antaa koira parkansa nuolla Mr Muscle tai oliko K2R lianräjäyttäjäliemiä.

🐶😱😢

Vierailija
96/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, mikä määrä tavaraa mukaan sairaalaan! Minä kävin iltapäivällä synnyttämässä vauvan ja seuraavana aamuna kotiin lääkärin tarkastuksen jälkeen. Mukana oli kassissa vauvan kotiuttamisvaatteet ja peitto, oma hammasharja ja -tahna sekä deodorantti ja perusvoide sekä puhtaat alusvaatteet ja sukat.  Ehkä olisikin pitänyt meikata lääkärikiertoa varten, hmm? Mahtoiko lääkäri saada traumoja meikkaamattomasta naamastani?

Vierailija
97/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi aikaa laittautua kun vauva nukkuu. Ja isäkin läsnä.

Oikea kysymys on, miksi laittautua. 

Ketään siellä sairaalassa ei kiinnosta, miltä Rva Kananen, tai muutkaan, näyttävät. 

Ihan näin offtopiccina, kun en Auria seuraa tai tiedä tarkalleen mitä on sanonut tai ei, mutta vastauksena kysymykseesi:

itse laittaudun itseäni varten, en muita. Se, että peseydyn, harjaan hiukset, pesen hampaat ja laitan vaikka kivat alusvaatteet tekevät minulle itselleni hyvän olon. Muiden mielipiteet ei kiinnosta kettuakaan.

Hampaiden harjaus, peseytyminen, alusvaatteiden pukeminen ja hiusten harjaus on kuule ihan perushygieniaa. En lue Kanasen posteja, mutta aloituksesta ymmärsin, että nyt oli puhe meikeistä ja suoristusraudoista yms. Että eipäs sotketa nyt puuroja ja vellejä.

Vierailija
98/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viimeksi eilen keikan synnyttäneiden osastolla, ja trendinä on kyllä se, että kipataan päälle pullollinen hajusteita (etniset) tai haistaan reilusti hielle (isät). Äidit kai käyvät suihkussa äkkiseltään koitoksen jälkeen. Yhtä perhehuonetta tuuleteltiin ikkuna ja ovi auki perheen poistuttua, ja calone maistui silti kitalaessa saakka. Muuten on ankeaa, hämärää ja haisee verelle, joten eiköhän se Aurinkin kaunistautuminen ole lähinnä omaksi iloksi. Jos ehtii ja jaksaa.

Vierailija
99/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan oloinen ihminen. Äkkirikastunut ja sen kyllä huomaa. Eikä sillä ole mitään tekemistä, että meikkaako synnärillä vai ei. Tuo ulosanti ja teot ovat vain ikäviä. Ja se, että näpyttelee kännykkää autoillessa ja jättää kamalat määrät roskia sinne ja tänne. 

Vierailija
100/159 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Kanasen kanssa että mitä se ketään kaivelee, jos yksi pakkaa paljon kamaa sairaalaan. Mikään ei ole ankeampaa kuin äitien kurjuuskilpailut! Itse luin lähes oman henkeni vieneen sektion jälkeen sairaalassa Thomas Mannia, kirjan mukaan pakkaaminen oli varmaan liikaa kuvitelmia synnyttämisestä jostakusta.