19-vuotias äiti murhasi vastasyntyneen vauvan Lohjalla
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltiksen jutussa lukee että tuo äiti on kesällä laittanut someen kuvia joissa on sähkötupakan ja lonkeron kanssa, vaikka on raskaana. Eli jo aiemmin tiedostaen vahingoittanut tulevaa lasta. Miksi vauvaa ei oltu otettu huostaan heti syntymän jälkeen? Eikö päihteiden käyttö raskausaikana johda siihen, jos ei, niin miksi ei?
Koska kukaan ei tiennyt, että äiti on raskaana. En tiedä, tiesikö itsekään.
Onko tieto vai epäily? Jaah, en ole hänen kuviaan nähnyt mutta onkohan hän sitten aika isohko jo valmiiksi kerta raskausmaha ei erotu. Silti, jos lapsen tulo tulee ilmi vasta siinä raskauden parina viime kuukautena, niin onhan se varmaan aikamoinen järkytys, joten sitä henkistä tukea tarvitsisi vielä enemmän muihin (jotka ovat pidempään asiaan ehtineet totuttautua) verrattuna. Tai voi olla että äiti on
Tällainenkin tapaus on sairaalassa töissä ollessa nähty. Nainen tuli vatsakivuissa päivystykseen (synnyttäjät eivät tule päivystykseen) ja seuraavana aamuna hän oli vastasyntyneiden teho-osastolla vauvansa kanssa.
Hän ei tiennyt olevansa raskaana ja vauva syntyi etuajassa. Vähän isokokoisempi nainen oli kyseessä, jos sillä on jotain merkitystä.
Yllärivauva.
Vierailija kirjoitti:
Saattanut joutua seksuaalirikoksen uhriksi.
Itse aloin 18v seurustelemaan ekan kerran.olin neitsyt enkä ollut ennen juonut. Ensimmäunen poikaystävä juotti minut umpihumalaan etten voinut liikkua ja käytyi hyväksi.painosti myös lopettamaan e pillerit. Hyvksikäyttöä ja painostusta oli kokoajan. Ihan suomalainen poika oli ja samanikäinen. Hän oli vaan seurustellut aiemmin ja kävi jo töissä jne. Ei ollut kokematon lukiolainen kuten minä. Hän oli pakkomielteinen minusta ja minun neirsyydestäni puhui siitä paljon. Minulla ei ollyt mitään aikaisempaa kokemusta joten aluksi luulin että jatkuva hyväksikäyttö on normaalia.
Lopulta pääsin hänestä eroon ja jatkuvasta hyväksikäytöstä
Mulla ollut saman tyyppinen kokemus, kerroin siitä aiemmin tässä ketjussa. Kamalinta on, ettei kenellekään voi puhua, koska kaikki vaan epäilevät tai syyllistävät asiasta. Mä uskon sua. <3
Miten tästä nyt näin vaahdotaan täällä palstalla. Jälkiabortti tehtiin. Abortti on murha.
Suomessa tehdään yli 8000 aborttia vuodessa
Yli 20 aborttia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Nyt syytettynä onkin vauvan isä!
"Iltalehden tietojen mukaan 23-vuotiasta miestä epäillään alle viikon ikäisen vauvan murhasta Lohjalla.
Mies on pienen vauvan äidin, 19-vuotiaan naisen avopuoliso."
Iltalehti
Myös syytettynä, eli molempia syytetään:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/41a6f0e7-1974-4214-9992-e2ef23d43b6f
No mutta tämähän on yllättävä käänne kaiken tämän naisten haukkumisen ja miesten ylistämisen perään. 😂
Oli syy mikä tahansa suututtaa ajatella kuinka helposti nainen olisi voinut antaa lapsen adoptoitavaksi.
Olisi vain soittanut lastensuojeluun ja ilmoittanut että tulkaa hakemaan vauva pois, en hoida sitä. Ei ollut millään ajattelutavalla "pakko" murhata.
Vauva syntynyt pe pienenä keskosena. Ilmeisesti suunnitelmissa ollut lopettaa lapsi heti syntymän jälkeen lääkkeillä tms. Lähipiiri/ystävät eivät tienneet raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oli syy mikä tahansa suututtaa ajatella kuinka helposti nainen olisi voinut antaa lapsen adoptoitavaksi.
Olisi vain soittanut lastensuojeluun ja ilmoittanut että tulkaa hakemaan vauva pois, en hoida sitä. Ei ollut millään ajattelutavalla "pakko" murhata.
Sama pätee jokaiseen lapseen jonka elämä lopetetaan abortilla.
Siinä on kyllä kaikki inhimillisyys valunut ihmisestä, jos vauvan pystyy murhaamaan. Ja vieläpä oman vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattanut joutua seksuaalirikoksen uhriksi.
Itse aloin 18v seurustelemaan ekan kerran.olin neitsyt enkä ollut ennen juonut. Ensimmäunen poikaystävä juotti minut umpihumalaan etten voinut liikkua ja käytyi hyväksi.painosti myös lopettamaan e pillerit. Hyvksikäyttöä ja painostusta oli kokoajan. Ihan suomalainen poika oli ja samanikäinen. Hän oli vaan seurustellut aiemmin ja kävi jo töissä jne. Ei ollut kokematon lukiolainen kuten minä. Hän oli pakkomielteinen minusta ja minun neirsyydestäni puhui siitä paljon. Minulla ei ollyt mitään aikaisempaa kokemusta joten aluksi luulin että jatkuva hyväksikäyttö on normaalia.
Lopulta pääsin hänestä eroon ja jatkuvasta hyväksikäytöstä
Mulla ollut saman tyyppinen kokemus, kerroin siitä aiemmin tässä ketjussa. Kamalinta on, ettei kenellekään voi puhua, koska kaikki vaan epäilevät tai syyllis
Suomi on hirveä paikka naisille. Nuorilla tytöillä ei ole mitään hajua, mitä miehet ovat, eikä heille kukaan tästä kerro. Sitten kun he tajuavat, niin heitä pidetään hulluina tai aletaan syyllistämään, että tuo on "normaalia". Oli tai ei, kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta tuollaiseen suostua ja jos noin tapahtuu vastoin tahtoa ja halua niin on uhri.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää ettei oman käden tuotosta haluta ilmaiseksi antaa pois. Mieluummin rikotaan. Saa enemmän hyötyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä suomalaisia naisia vaivaa? Murhia, tappoja, pahoinpitelyitä, OF revittelyä, kiristyksiä, varkauksia, lasten pahoinpitelyjä ja jopa surmaamisia, petoksia jne. Päivästä toiseen, jatkuvalla syötöllä. Hävettää tuollainen sukupuoli, jolle olisi tarjolla ilmainen koulutus, päiväkodit, neuvolatoiminta, terveydenhoito ja muut sosiaalipalvelut, mutta silti jätetään kaikesta huolehtiminen yhteiskunnan ja miesten harteille, koska meillä on oikeus ja palestiinalaiset kärsii vielä enemmän.
Liian helppo elämä, kaikki pedattu valmiiksi, mistään ei oleitse tarvinnut huolehtia, mutta tämä on meidän vanhempien syytä, kun olemme halunneet heille helpomman elämän kuin itsellämme on ollut. Itse ainakin tunnustan syntini.😨
Onneksi lapseni ovat kuitenkin sen tajunneet ja ryhdistäytyneet.
Miehillä näyttää olevan sama vaiva tämän päiväisen uutisoinnin perusteella. 😇
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olet siis itse antanut adoptioon lapsen kun tiedät, miten "helppoa" se on?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä kaikki inhimillisyys valunut ihmisestä, jos vauvan pystyy murhaamaan. Ja vieläpä oman vauvan.
Se vauvahan sitä naisen ruumista syö sisäpuolelta. Jos ei ole vauvaa toivonut niin onhan se aika kammottava kokemus.
Sukupolvikokemus yhdistää nuoria suomityttöjä. Neitsyys menetetään vapaaehtoisesti tai pakolla vanhemmalle arabille tai afrikkalaiselle ala-ikäisenä. Joskus isommalle porukalle kerralla.
Velat puolustelevat vauvan murhaa. Olette sairaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olet siis itse antanut adoptioon lapsen kun tiedät, miten "helppoa" se on?
Ihan varmasti helppoa, voi pestä kätnesä vähäksi aikaa kunnes lapsi aikuistuttuaan ottaa yhteyttä ja hakee juuriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietojen mukaan näännyttänyt vauvan. Bilekaveri tajunnut tilanteen pe ja soittanut apua. Tätä Tinkaa kuulemma tilanne vain huvittanut
Näin tässä on varmaan käynyt. Luultavasti kieltänyt koko raskauden. Synnyttänyt kotona ja jättänyt vauvan huomioimatta jonnekin nurkkaan. Ulkopuolinen oli poliisinkin mukaan soittanut apua. Pieni vastasyntynyt jätetään syntymän jälkeen ihan heitteille, päiviä tuskissaan ilman ruokaa, turvaa ja syliä. Molemmat vanhemmat katsovat vain vierestä, eivät tee mitään. Ihan kamala tapa vauvalle kuolla. Yksin, hädissään nälkään. Täysin muiden hoivasta riippuvaisena. Miten tuo isäkin voinut vaan katsoa tätä vierestä. Eihän se ois kun vaatinut yhden soiton sossuun, häneen tms että vauva synty yllärinä emmekä ole siihen valmiita. Tai ois ees vieny yön pimeinä tunteina sairaalan ovelle. Vauva parka.
Eli heitteillejättö ja itseasiassa molemmat ovat syyllisiä, koska kumpi tahansa olisi voinut ruokkia vauvan ja hoitaa tämän välttämättömät tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän pitäisi olla tyytyväisiä. Nyt saatte enemmän leivänpäälle ja ei tarvi maksella veroja niin paljon, kun on yksi vauva vähemmän maksettavana.
Sitähän työssä käyvät aina itkee että joutuvat elättämään muiden lapset. Luulisi että olette just nyt tyytyväisiä. Saatte leikkeileitä leivän päälle sillä rahalla, kun tuli säästöt vauvasta.
Täähän arvomaailma on ollut nyt lähivuosina suosittua. Nauttikaa nyt tästä "säästöstä".
Asenteista ja valtiovallan päätöksistä päätellen vauvat ja "porsivat emakot" eivät ole yhteiskunnassa järin toivottuja. Lompakkoloisiksikin kutsutaan. 🙄
Meijän tytär ei myöskään koskaan itkenyt. Sit todettiin et sehä on kuollu nurkkaan. Ei juonu vettä eikä syöny muroja vaikka oli kupissa valmiina molempia. Kiittämätön oli ja onneksi nyt palaa ikuisissa liekeissä