Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko onko krjoittaja mies, vai nainen? Onko siitä merkkejä?

Vierailija
21.10.2025 |

Mistä huomaat?

T: Pera

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Miten kirjoittamisestakin joku yrittää tehdä sukupuolikysymyksen?

👀👀👀👀

Vierailija
42/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, sillä monesti mua on luultu mieheksi, koska olen näänestänyt persuja ja olen jatkossa äänestämään. Heti muut naiset ovat alkaneet kyseenalaistamaan mua. Aivan kun nainen ei muka äänestäisi persuja tai luullaan heti että mulla on jokin mt-ongelma.

Kyseenalaistan sun sukupuolen nytkin, Pera. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa heti. Miehen kirjoittamasta näkyy heti vähäinen koulutus ja olematon kirjallisuuden lukuharrastus. Enemmän opiskelleenkin tekstissä näkyy asenteellisuus ja tunne-elämän kapeus, erilaisuuden pelko ja yleinen elämänkatsomuksen kapea-alaisuus. Pahnanpohjimmaisena persut. Toki nainenkin voi olla sivistymätön, mutta se ilmenee pääasiassa kielioppi- ja kirjoitusvirheinä.

-mies

Kuvailusi mukaan olet persu.

Niinkö ajattelet? Mielenkiintoinen tulkinta. Ehkä esitin ajatukseni epäselvästi. En ole minkään puolueen jäsen kuitenkaan. Ihan viimeisenä persu. Mielummin ammun kuulan kallooni kuin kannatan persuja. 

Vierailija
44/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prrr prrrr auto auto vasara.

Hihih hii vaaleanpunainen nukke ja kukka

Aapeelle tutti suuhun. Lutkunlutkun.

Pystytkö ottamaan sinisen tai punaisen?

Kuulostat ihan naiselta, joten et varmaan pysty sinistä? 

Miespuoliset varmaan kirjoittaa sinisellä kynällä ja naispuoliset vaaleanpunaisella?

Mä en tajua että joku vuonna 2026 miettii kuka kuin kirjoittaa TAI OIKEAMMIN rajaa ihmisyyttä, että onko se naaraskirjoitusta tai uroskirjoitusta.?

Vierailija
45/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset puolustavat vähemmistöjen ihmisoikeuksia ja ilmastotoimia. Miehet taas vastustavat niitä.

Onneksi enemmistö miehistäkin haluaa yhdenvertaisuutta ja suojella luontoa ja elämää. Persut ja muut populistit ovat vähemmistö. Jakolinja liberaalien ja konservatiivien välillä kulkee älykkyydessä. Konservatiivit ja oikeisto on vähemmän älykästä kuin liberaalisto.

Asia on tutkittu; ei tartte mua uskoa :D

Tuolta voitte lukea jos osaatte. Harva konservatiivi osaa tai viitsii, laiskat aivot nääs. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Tänne kirjoittavista miehistä selvästi suurempi osa on konservatiiveja kuin liberaaleja. 

Vierailija
46/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä oikein mistään. Uskon, että täällä esiintyy paljon naisia miehinä. Miehet yleensä kirjoittavat lyhyesti ja lyhyillä lauseilla ja naiset taas rönsyilevät. Teen kuitenkin töitä miesten kanssa ja olen huomannut, että samanlaisia jaarittelijoita miehistäkin löytyy.

Mun kokemuksen mukaan taas täällä enimmäkseen miehet esiintyy naisina. Naiset kirjoittaa ihan omana itsenään. 

Vierailija
47/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huomata. Naiset kannattavat vihervasemmistoa ja haluavat maahan lisää rikollisia ulkomailta, kun taas miehet kannattavat oikeistoa ja heidän vastuulleen jää suomalaisten naisten turvassa pitäminen. Naisia ei yleinen turvallisuus kiinnosta pätkääkään, koska rikollisuuden vastustaminen on heidän mielestään rasismia.

Vierailija
48/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset varmaan kirjoittaa sinisellä kynällä ja naispuoliset vaaleanpunaisella?

Mä en tajua että joku vuonna 2026 miettii kuka kuin kirjoittaa TAI OIKEAMMIN rajaa ihmisyyttä, että onko se naaraskirjoitusta tai uroskirjoitusta.?

Ja tuo oli mies.

Vierailija
49/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestissä on asiallinen aihe, tutkimuksia, lähteet, ym tiedettä niin = mies.
Jos viestissä on herjausta, haukkumista ja incel sana =nainen

Jos viestissä on naisia halventavaa mutu-tietoa niin kuin tässä = mies.

Incel on muuten miesten itsensä kehittelemä termi, tulee sanoista Involuntarily celibate. Kyseessä siis ei ole mikään haukkumasana. 

Vierailija
50/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on usein luultu mieheksi. En tiedä johtuuko siitä, että olen teknisellä alalla ja se jotenkin vaikuttaa. Samoin on luultu joskus nuoreksi, vaikka olen mummo.  

Vierailija
51/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo huomata. Naiset kannattavat vihervasemmistoa ja haluavat maahan lisää rikollisia ulkomailta, kun taas miehet kannattavat oikeistoa ja heidän vastuulleen jää suomalaisten naisten turvassa pitäminen. Naisia ei yleinen turvallisuus kiinnosta pätkääkään, koska rikollisuuden vastustaminen on heidän mielestään rasismia.

Juuri tällaista tekstiähän täällä jankataan jatkuvasti. Eli naisten syyttelyä ihan kaikesta. Ei liene vaikea arvata, kumpaa sukupuolta tällainen aggressiivinen uhriutuminen edustaa.

Vierailija
52/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otsikossa tai kirjoituksessa esiintyy sana vihaan on kirjoittaja todnäk. nainen. Se on hyvin naisellinen tapa puhua ja naiset muutenkin tuntee enemmän negatiivisia tunteita. 

Miehillä esiintyy paljon tätä faktana esitettyä mututietoa.

Vatsinkin silloin, kun aiheena on nainen ja hänen eri ominaisuutensa. 

Vierailija
53/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimimerkki on Ritva niin kyseessä on mies

Vierailija
54/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että palstalla näiden naisiin kohdistuvien vihaviestien lukeminen on aiheuttanut sen, että äänestäisin vihervassareita, vaikka olisin kuinka m m vastainen. 

Niin ja haluan pitää turvassa suomalaisen luonnon ja eläimet. Siksi, ei oikeistoa. 

Vierailija
55/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkkejä!

Tekstit täynnä merkkejä!

Vierailija
56/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan usein homomieheksi. Ehkä joku nainen olisi tästä onnellinen ja antaisi palaa, mutta mua se lähinnä ärsyttää. Lähinnä ärsyttää siis sen takia, että joutuu todistelemaan omaa sukupuoltansa. 

Vierailija
57/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo oli mies.

Heh. Pieleen meni arvaus.
Enpäs ole.

Olisipa kiinnostavaa tietää, mistä tulkitsit naisen mieheksi.

Vierailija
58/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan usein homomieheksi. Ehkä joku nainen olisi tästä onnellinen ja antaisi palaa, mutta mua se lähinnä ärsyttää. Lähinnä ärsyttää siis sen takia, että joutuu todistelemaan omaa sukupuoltansa. 

Ai, täällä palstalla alat todistelemaan omaa sukupuoltasi? Kaikille tuntemattomille kuuluisuuksille 👁

Onnea vaan.

Vierailija
59/59 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, täällä palstalla alat todistelemaan omaa sukupuoltasi? Kaikille tuntemattomille kuuluisuuksille 👁

Onnea vaan.

Ei tällä palstalla vaan lähinnä muualla. Tein kerran runon Mikael Renwallin p**seestä ja se runo oli kuulemma liian miesmäinen. Loukkaannuin tästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä