Huomaatko onko krjoittaja mies, vai nainen? Onko siitä merkkejä?
Kommentit (59)
Hassua. Olen ikivanha nainen mutta minia luullaan usein mieheksi täällä. Vaikka kirjoitan ihan siistiä kieltä.
Ei voi varmaksi sanoa pelkän tekstin perusteella kuka on mitäkin sukupuolta
En minä ainakaan tiedä oikein mistään. Uskon, että täällä esiintyy paljon naisia miehinä. Miehet yleensä kirjoittavat lyhyesti ja lyhyillä lauseilla ja naiset taas rönsyilevät. Teen kuitenkin töitä miesten kanssa ja olen huomannut, että samanlaisia jaarittelijoita miehistäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi varmaksi sanoa pelkän tekstin perusteella kuka on mitäkin sukupuolta
Tämä yksinkertainen totuus unohtuu monelta. Fakta!
Ei mistään, sillä monesti mua on luultu mieheksi, koska olen näänestänyt persuja ja olen jatkossa äänestämään. Heti muut naiset ovat alkaneet kyseenalaistamaan mua. Aivan kun nainen ei muka äänestäisi persuja tai luullaan heti että mulla on jokin mt-ongelma.
Minua on sanottu ainakin pari kolme kertaa mieheksi, vaikka olen nainen.
Onko luuleminen sidoksissa sukupuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoituksessa on sana "siskot" tarkoittamassa yleensä naisia, niin kyseessä on mies.
Olen käyttänyt sanaa siskot ja nainen olen.
Ja sinä et ole kaikki naiset tai kaikki miehet vaan yksi hölmö yksilö, jonka käytöstä ei pysty tervejärkinen yleistämään koko sukupuoleen.
Miesten sanasto on suppea, kielioppivirheet yleisiä ja yhdyssanavirheet lähes pakollisia.
Toki samaa näkee matalasti koulutetuilla naisilla mutta vähemmän. Yleensä silloin aiheet ovat eri.
Kirjoittajan näkökulma näkyy tekstin läpi. Lukiessa pääsee kirjoittajan korvien väliin. Sukupuoli paljastuu varsin huvittavasti silloin, kun kirjoittaja arvelee, että hänen pitää sitä erikseen korostaa, mainostaa, alleviivata ja vakuutella, eli esim. "ja nainen siis olen", "naisena olen sitä mieltä" jne. Aivan varmasti kirjoittaja on silloin mies.
Aina kun kirjoittaja selittää jotain panemisesta ja painamisesta ja kostoseksistä ja YH:sta ja kullikarusellista, kirjoittaja on mies. Nämä ovat miestyypillisiä pelkoja ja fantasioita.
Mies käyttää lapsellisia tai törkeitä nimityksiä sukuelimistä eikä tunne biologiaa ja anatomiaa.
Eikä monta muutakaan asiaa, jotka opetettiin enimmäkseen peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Olen ikivanha nainen mutta minia luullaan usein mieheksi täällä. Vaikka kirjoitan ihan siistiä kieltä.
Sulla saattaa olla sovinistiset asenteet.
Vierailija kirjoitti:
Ette todellakaan huomaa vaikka kuvittelette. Mua on luultu mieheksi todella monta kertaa vaikka en ole.
Ei kukaan väittänytkään että sen aina huomaa.
Minua luullaan milloin miksikin. Varmaan hyvä niin, koska se tarkoittaa, etten ole jumissa missään stereotypialokerossa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tiedä oikein mistään. Uskon, että täällä esiintyy paljon naisia miehinä. Miehet yleensä kirjoittavat lyhyesti ja lyhyillä lauseilla ja naiset taas rönsyilevät. Teen kuitenkin töitä miesten kanssa ja olen huomannut, että samanlaisia jaarittelijoita miehistäkin löytyy.
Useimmat jaarittelualoitukset ovat naista esittävän Pasin tekemiä. Katsopa: valhe on aina mutkikas, mutta totuus lyhyt ja yksinkertainen.
Pasille tyypillistä on myös se, että ei tarvita monta kommenttia kun hän puhuu jo itsensä kanssa ristiin. Valetta on vaikea muistaa, vaikka voisi lukea omat stoorinsa ja pitäytyä niissä.
Naiset puolustavat vähemmistöjen ihmisoikeuksia ja ilmastotoimia. Miehet taas vastustavat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, sillä monesti mua on luultu mieheksi, koska olen näänestänyt persuja ja olen jatkossa äänestämään. Heti muut naiset ovat alkaneet kyseenalaistamaan mua. Aivan kun nainen ei muka äänestäisi persuja tai luullaan heti että mulla on jokin mt-ongelma.
Oletko varma ettei sulla ole mt-ongelmaa? Itseasiassa, jos väität ettei ole, sulla todennäköisimmin on.
Ja persujen äänestäminen tarkoittaa, että olet huomattavasti matalaälyisempi kuin verrokkinaiset.
Naisena olen sitä mieltä....tyypit on yleensä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset puolustavat vähemmistöjen ihmisoikeuksia ja ilmastotoimia. Miehet taas vastustavat niitä.
Ja perseelleen on menty.
Ylivertaisuusharhaiset, pätemisentarpeiset ja aggressiiviset ovat useammin miehiä.
Näitähän täällä siis on paljon..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi enemmistö miehistäkin haluaa yhdenvertaisuutta ja suojella luontoa ja elämää. Persut ja muut populistit ovat vähemmistö. Jakolinja liberaalien ja konservatiivien välillä kulkee älykkyydessä. Konservatiivit ja oikeisto on vähemmän älykästä kuin liberaalisto.
Asia on tutkittu; ei tartte mua uskoa :D
Tuolta voitte lukea jos osaatte. Harva konservatiivi osaa tai viitsii, laiskat aivot nääs. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
Ette todellakaan huomaa vaikka kuvittelette. Mua on luultu mieheksi todella monta kertaa vaikka en ole.