Jos julkinen vessa tulee siivota itse käytön jälkeen??
Niin pitääkö minulla olla vessaharja ja wc ankka aina mukana?
Kommentit (36)
Lisäksi otanko ämpärin mukaan jolla saan vettä kyseiseen operaatioon?
Ap
Aika monessa julkisessa vessassa on kyllä harja valmiina. Ja kyllä normaaliälyinen ihminen siivoaa jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa julkisessa vessassa on kyllä harja valmiina. Ja kyllä normaaliälyinen ihminen siivoaa jälkensä.
Ainakin viimeksi kun ripuloin julkisessa vessassa niin ei olut mitään harjoja tarjolla .
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viimeksi kun ripuloin julkisessa vessassa niin ei olut mitään harjoja tarjolla .
ap
Fatim-täti on nyt hyvin vihainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Fatim-täti on nyt hyvin vihainen!
Olen setä , mutta todellakin monesti ei ole mitään millä siivota vessoissa.
ap
Hinkkaat paskan sillä harjalla ja huuhtelet sen harjan samalla, kun vetäiset pöntön. Vai jätätkö kotonakin paskarannut pönttöön?
Julkisessa vessassa käyn vain jos vatsa on kuralla eikä kotiin ehtisi. Jätän roiskeet niilleen, siellähän on palkatut siivoojat.
Minä paskannan aina julkisissa vessoissa lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa vessassa käyn vain jos vatsa on kuralla eikä kotiin ehtisi. Jätän roiskeet niilleen, siellähän on palkatut siivoojat.
Ei ne siivoojat riennä sinne heti sun jälkeen siivoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Hinkkaat paskan sillä harjalla ja huuhtelet sen harjan samalla, kun vetäiset pöntön. Vai jätätkö kotonakin paskarannut pönttöön?
Millä ihme harjalla?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihme harjalla?
ap
Sillä harjalla, joka on jokaisen vessanpöntön vieressä.
Sen verran vaikka omalla työpaikalla vois olla järkeä päässä,kun olen nähnyt et terveysside (käytetty) on lattialla. Ilmeisesti tamponi vedetty niin vauhdilla,et seinässä oli veriranttu. Verta istuimessa. Sen verran vois kattoa omilta jäljiltä. Vaikka itse siivoan siellä työpaikalla ne vessat ja itse menen vessatauolle,ei tarkota että tauolla siivoan myös. Asiakas maksaa, että siivoan ne kerran vuorossa ja olen jo siivonnut,niin mun puolesta olkoot pitkinpoikin huomiseen. En voi ymmärtää. Mulla kuiten ei ole kumihanskoja mukana kun käyn vessa tauolla ja en paljain käsin toisten eritteisiin koske. Jokainen voi kuiten niihin omiin eritteisiin koskea ja sen jälkeen pestä kädet. Kiitosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi otanko ämpärin mukaan jolla saan vettä kyseiseen operaatioon?
Ap
Vaikea sanoa? Pitää kysyä Fatima Diarralta, mitä mieltä hän on, noin niinkuin henkilökohtaisesti tai viheriäiden edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihme harjalla?
ap
En ole havainnut missään julkisissa vessoissa mitään harjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihme harjalla?
ap
Katso tarkemmin. Ihan jokaisessa on ollut, missä itse olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli paskot vessan käyttökelvottomaksi, kunnes siivooja saapuu. Olet itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihme harjalla?
ap
Katso tarkemmin. Ihan jokaisessa on ollut, missä itse olen käynyt.
EI OLE! Ja vaikka olisikin, niin en käyttäisi. Siivoojille maksetaan siitä, että siivoavat paikat. Oli se sitten vessa, sauna tai keittiö.
Ihan käsittämätöntä että ihmiset eivät paskaraitojaan siivoa, hyi olkoon.
Siivooja siivoaa wc:n, pyyhkii pinnat, lattiat, vaihtaa käsipyyhkeen ja paperin jne, mutta kyllä nyt jokainen omat kakkasotkunsa pytystä siivoaa. Vai jätättekö kotonakin jarrutusjäljet pönttöön?
Toihan kuulostaa mahtavalta idealta. vihdoinkin WC harjalle käyttöä. bisnestäkin voi tehdä
kannatan
-eki