Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut miettimään

Vierailija
20.10.2025 |

Että mulla olisi sydämen vajaatoiminta.  Lääkäri vaan viimeksi sanoi, ilman mitään tutkimuksia, ettei usko olevan. T. Valis 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sulla EI olisi🙄

Vierailija
2/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sulla EI olisi🙄

Olisihan se hyvä tutkia ja saada lääkitys. Kuitenkin monenlaiset oireet on , jotka sopisivat vajaatoimintaan. Kaikki nuo jalkojen turvotukset, väsymyksen yms.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sulla EI olisi🙄

välillä on rahaa ja mies, välillä ei😂

Vierailija
4/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö tällä on. Patologinen valehtelija hyvin luultavasti.

Vierailija
5/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne lääkärit, joilla käyt ovat huomanneet että sulle ilmaantuu sairauksia melko kiivaaseen tahtiin. Eivät enää usko. Ja tietysti niitä pitää sitten syyttää netissä ja valittaa, kun ei ne uskokaan kaikkea. Tai sitten nämä käynnitkin ovat ihan keksittyä huttua.

Vierailija
6/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen alkanut miettimään".

Älä vaan nyt satuta itseäsi, se saattaapi olla fataalia noin yhtäkkiä aloitettuna.

Vierailija
7/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne lääkärit, joilla käyt ovat huomanneet että sulle ilmaantuu sairauksia melko kiivaaseen tahtiin. Eivät enää usko. Ja tietysti niitä pitää sitten syyttää netissä ja valittaa, kun ei ne uskokaan kaikkea. Tai sitten nämä käynnitkin ovat ihan keksittyä huttua.

En ollut koskaan ennen tavannut tätä viimeistä lääkäriä. Ja siellähän ne diagnoosit ja lääkkeet on kaikki kirjattuina. Kyllä hän ne näki.ap

Vierailija
8/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit mistään mitään tiedä. Onneksi lääkkeitä saa itsekin katukaupasta tai interwebistä tilaten. 

Vierailija
9/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lopeta se heti! Se miettiminen.

Vierailija
10/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lopeta se heti! Se miettiminen.

Sittenhän mun tilanne vain pahenee.ap

Vierailija
11/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysin mieleltään terve ei kerro ja jankkaa vuosikausia omia asioitaan, varsinkaan sairauksiaan (*keksittyjä?), saati muiden asioita, kuten perheensä ja sukunsa netissä. Tai yhtään missään. Ja vielä siten, että ihmiset tunnistavat.Tämä on tosin tällaisille ihan "normaalia", koska puuttuu joku oikeudentaju ja häpeän kokeminen. Jokin valtava huomiontarve ajaa näillä kaiken ohitse.

Vierailija
12/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten käyt läpi kaikki mahdolliset lääkärit, kunnes joku uskoo. Tosin tuossa on semmoinen pikku ongelma, että pahimmatkin valehtelijat jäävät lopulta kiinni. Siitäpä sitä vasta ongelmia koituukin.

Vierailija
13/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten käyt läpi kaikki mahdolliset lääkärit, kunnes joku uskoo. Tosin tuossa on semmoinen pikku ongelma, että pahimmatkin valehtelijat jäävät lopulta kiinni. Siitäpä sitä vasta ongelmia koituukin.

Eihän se mikään uskon asia ole. Kun tekee tutkimuksia, niin varmasti se syy löytyy. Onhan mulla ollut rytmihäiriöitä ja niihin lääkitys jo 35 vuotta. Kaipa tuollaiset sydäntä vaurioittaa.ap

Vierailija
14/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä täällä vinkuminen auttaa, mee sinne lääkäriin. Voit sitten taas tulla mainostamaan uutta diagnoosiasi. Siitähän sä "elät".

Vierailija
15/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä täällä vinkuminen auttaa, mee sinne lääkäriin. Voit sitten taas tulla mainostamaan uutta diagnoosiasi. Siitähän sä "elät".

Niinhän mä aion mennäkin.ap

Vierailija
16/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria on normaali sairaus kaltaisillesi mielenterveysongelmaisille.

Vierailija
17/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tietty olla myöskin Münchhausenin syndrooma...Keksii itselleen sairauksia yms. 

Vierailija
18/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen alkanut miettimään".

Älä vaan nyt satuta itseäsi, se saattaapi olla fataalia noin yhtäkkiä aloitettuna.

Eikä raapia päätä - voi mennä vaikka tikku sormeen. ... :)

Vierailija
19/19 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä nyt vai ensi elämässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän