Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Sanoma korjaa palstan lainausbugin?

Vierailija
20.10.2025 |

Vuosia ollaan jo odoteltu. Kertoo paljon Suomen ict-osaamisen tasosta, että maan suosituin palsta on tässä kunnossa eikä sitä saada millään kuntoon.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommenttejani moderoidaan vaikka ne olisivat asiallisia? 

Joku ei pidä niistä ja ilmoittaa asiattomaksi. 

Ihme juttu että minä olen silmätikkuna,tuntuu että kaikki muut saa kirjoittaa mitä tahansa! 

Sinut kaikki tunnistaa ja sun tyylisi haukkua ja panetella pilkalliseen sävyyn.  Mene itseesi ja jätä ihmisten haukkuminen kun  maailmassa on muitakin aiheita.

En ole ainoa joka täällä aukoo päätä. 

Vierailija
42/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioittelematta vauva.fi on teknisesti paskin keskustelupalsta, jonka olen koskaan todistanut. Myös ehkä sensuroiduin.

No häivy.mitä täällä mäkätät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin jo että olen riippuvainen trollauksesta. Kohtaus jonka aikana on pakko olla passiivis aggressiivinen. 

Vierailija
44/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liioittelematta vauva.fi on teknisesti paskin keskustelupalsta, jonka olen koskaan todistanut. Myös ehkä sensuroiduin.

No häivy.mitä täällä mäkätät.

Se häipyi jo sinne etelän kartanoon ja halaa palmua. 

Vierailija
45/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo pikemminkin paljon tästä maasta että suosituin palsta on joku v.tun VAUVAFOORUMI joka on alunperin tarkoitettu vauvojen ja taaperoiden vanhemmille.

Yritäpä selittää ulkomaiselle ihmiselle tai medialle tämä ilmiö...

Niillä on ihan omat vastaavat. 

Vierailija
46/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähden täältä kun löydän jotain yhtä hullua tilalle. 

Vierailija
47/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän sanoin jo että olen riippuvainen trollauksesta. Kohtaus jonka aikana on pakko olla passiivis aggressiivinen. 

Onko tuota koskaan diagnosoitu  , tai oletko koskaan kysynyt lääkäriltä mitä tuo on ja onko siihen apua saatavilla. Eihän tuo ole normaalia. 

Vierailija
48/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku enää, tuliko tähän palstaan oikeasti jotain hyvää kun tätä uudistettiin?

Sen minä ainakin muistan, että ennen muinoin lainaus toimi niin kuin pitikin. Ja uudistuksen myötä se meni perseelleen.

Mutta korjautuiko tai paraniko joku?

Ps. vastahan tässä on muutama vuosi ollut aikaa korjata tuo lainaus. Ei siis kannata pidättää hengitystä sen korjautumista odotellessa.

Siinä vanhassa systeemissä lainausketjuista tuli tolkuttoman pitkiä, ja oma kokemus omasta puhelimestani oli, että koko lukemani ketju meni ihan juntturaan, siis jäätyi aivan täysin. Piti käynnistää koko puhelin uudelleen sen jälkeen. 

Ei tämä uudempikaan lainaussysteemi kyllä hyvä ole... 

Vierailija
49/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on että ei koskaan, Sanoma on siirtynyt uudempaan ohjelmaan muilla alustoilla ja Vauva on ollut vain perustuki ei muuta siitä lähtien kun Vauva-lehti lopetettiin.

Ei Sanomaa kiinnosta.

Vierailija
50/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuota koskaan diagnosoitu  , tai oletko koskaan kysynyt lääkäriltä mitä tuo on ja onko siihen apua saatavilla. Eihän tuo ole normaalia. 

Se on kroonistunut aggressio. 

Vierailija
51/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut, se moderointi-ilmoitus tulee viestiä lähettäessä vain jos joku käyttämäsi sana on ns. mustalistalla. Vain vuosien käytöllä oppii ne kaikki joita välttää.

Se on varmaan tekoälyllä valvottavaa. 

Ei siihen tarvita mitään AI:ta. Se on yksinkertaisesti lista sanoista joiden kirjoittaminen tänne on kielletty. Pelkkä tekstitiedosto.

Olen huomannut että jotkut pystyvät kiertämään sen ja kiroilemaan. 

Eikö täällä edes saa sanoa perkelë taikka vïttu?

Vierailija
52/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Sanoma käytti mieluummin resursseja mainosblokkeri/VPN-blokkeriin jonka voi kiertää kytkemällä javascript pois päältä X-D

Onko noin? Jos on niin kumpikaan blokkeri ei toimi lainkaan.

Vierailija
53/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut, se moderointi-ilmoitus tulee viestiä lähettäessä vain jos joku käyttämäsi sana on ns. mustalistalla. Vain vuosien käytöllä oppii ne kaikki joita välttää.

Se on varmaan tekoälyllä valvottavaa. 

Ei siihen tarvita mitään AI:ta. Se on yksinkertaisesti lista sanoista joiden kirjoittaminen tänne on kielletty. Pelkkä tekstitiedosto.

Olen huomannut että jotkut pystyvät kiertämään sen ja kiroilemaan.

Ei saa sanoa 

Vierailija
54/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaaminen oli tosiaan helpompaa silloin, kun ne lainaustagit tuli näkyviin. Ainakin tiesi suoraan, mihin kohtaan pitää kirjoittaa, että oma teksti tulee vastauksena eikä lainauksen perään.

Nyt pitää olla tarkkana taasen sen suhteen, että lainausta kirjoittaessa osoitin on ihan rivin alussa (tekstiboksin vasemmassa reunassa) eikä sisennettynä. Jos se osoitin on sisennettynä, silloin se oma teksti menee lainaukseksi.

Ja välillä se lainattu teksti ei edes tule mukaan siihen lainaukseen, ilmeisesti silloin, kun lainausketjussa on jo useampia viestejä.

Kännykällä sitä osoitinta on jostain syystä joskus mahdotonta saada vasempaan reunaan. Joskus kyllä onnistuu (niin kuin nyt). 

Vierailija
55/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä kun yksinäiselle tyrkytetään tekoälyä korvaamaan sosiaaliset kontaktit? 

Vierailija
56/56 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Sanoma käytti mieluummin resursseja mainosblokkeri/VPN-blokkeriin jonka voi kiertää kytkemällä javascript pois päältä X-D

Onko noin? Jos on niin kumpikaan blokkeri ei toimi lainkaan.

Miks mä luen kokoajan broileri? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme