Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on puhtaat geenit ja jos olen itselleni täysin rehellinen niin rakkaus vaimoani kohtaan on hiipunu

Vierailija
20.10.2025 |

Kesällä vaimolla todettiin krooninen sairaus ja heti päätettiin, että lapsen hankinta laitetaan jäihin koska halusin olla vaimon tukena ja oppia kaiken tästä kroonisesta sairaudesta joka tuli puskista. Kummankaan suvussa ei ole sairautta ja olen tässä tutkinut netistä mahdollista periytyvyyttä ja järkyttynyt entisestään. Minä haluan tulla isäksi terveelle lapselle, mutta en ole asiasta hiiskunutkaan vaimolle sanaakaan ja kesällä emme puhuneet lääkäreille mitään, että olimme yrittäneet lasta tuloksetta. Asia on nyt jäissä toistaiseksi. Minulla on puhtaat geenit ja jos olen itselleni täysin rehellinen niin rakkaus vaimoani kohtaan on hiipunut tuon tauti paholaisen vuoksi, vaikka en vaimoa syytä mistään ei hän tätä itselleen aiheuttanut. Vaikea asia ja terapiassa emme ole käyneet, koska ei se muuta asian laitaa. Erotako vaiko ei? Vaimon kanssa aletaan hiljakseen päästä jaloilleen sairauden toteamisesta ja minä syyllistän itseäni koska tunnen väärin. Olen tukena vaikka vaimo hoitaa ja lääkitsee itse itsensä. 

Millaiset on puhtaat geenit?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis  eihän tuo ole rakkautta?

Entä jos saat va.mmaisen lapsen...voi vammautua synnytyksen hapen puutteesta?

Vierailija
2/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis  eihän tuo ole rakkautta?

Entä jos saat va.mmaisen lapsen...voi vammautua synnytyksen hapen puutteesta?

Eipäs saivarrella, minulla ei ole lasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen törkyaloituksesi poistettiin.

Sinäkin voit sairastua esim. syöpään milloin tahansa, ja vaimosi jättää sinut.

Vierailija
4/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseäni väsyneenä hieman kömpelösti, mutta se mitä tarkoitin ns. puhtailla geeneillä on, että minä olen täysin terve ja samoin molemminpuolinen sukuni on eikä meillä ole mitään yleisiä sairauksia tai muita ongelmia perimässä ja geeneissä. Vaimon tapaus säikäytti ja ymmärrän ettei elämää voi ennakoida, mutta mitä tulee eroon niin pohdin asiaa, meillä on hyvä liitto ja kaikki muu toimii loistavasti. Kesästä saakka vaimon sairastuminen on aiheuttanut huolta ja murhetta.

Ap

Vierailija
5/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos raittiiseen ilmaan, tee pitkä kävelylenkki ja mieti, miten pääsisit eroon MINÄ, MINÄ, MINÄ - syndroomasta.

Jos menisit vaikka jollekin oikein hyvälle ja hurskaalle papille saamaan rukousta ja sielunhoitoa. Muu ei varmaan auta. 

Vierailija
6/6 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kertoisin tapauksesta jossa joku anonyymi nuori mies netissä valitteli miten ei vielä haluaisi isäksi ja kumppani aikoi pitää lapsen. Sanoin miehelle, että kannattaa valehdella miten suvuissa on 2-3, eli ihan realistiset määrät perinnöllisisä kansansairauksia. Kuten 1-tyypin diabetes, MS-tauti ja vaikka suolistosyöpä. Mies ujutti sitten nämä asiat keskusteluissaan naisensa kanssa, ja nainen sitten päätykin aborttiin, vaikka oli aluksi periaatteestakin sitä vastaan. Kuukausia myöhemmin mies kertoi anonyymina miten homma oli mennyt. Toki tästä tulee huonoa karmaa kaikille osapuolille, jopa minulle, joka ohjeen vain antoi. Toivon kyllä että mies jää lapsettomaksi lopulta. Tarinan opetus on, että ei kannata väheksyä rodunjalostusviettiä. Tulevilla lapsilla on oikeus mahdollisimman terveeseen elämään, ja on väärin tahalleen vähentää treveyttä. Luulen Ap:n naisen sairauden puhjenneen koronapiikin vuoksi, se on aiheuttanut sairauksia. Joka tapauksessa ei ole väärin että haluat terveen vanhemman lapsillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi