Nyt uhriutuvat Erin ja Jonna
Trendi jatkuu... Tietoisesti seksillä myyneet ja itsekin laihuuttaan ihannoineet entiset nuorisoidolit uhriutuvat uudessa haastattelussa. Myivät ihan kaistapäisesti levyjä aikanaan ja nyt tullaan valittamaan kun kaikki kohtelu ei ollutkaan pelkkää kehumista. Molemmat saivat tuosta ajasta palkaksi loppuelämän tunnettuuden sekä simona rahaa, ja ilman tuota aikaa olisivat varmaan tehtaassa töissä.
Mikä tarve ihmisillä on aina tulla julkisuuteen valittamaan ja uhriutumaan vaikka todellisuudessa kaikki meni todella hyvin, ja pitkälti kuten itse halusivatkin?
Kommentit (77)
Nämähän saivat sellaisen paremman bändin statuksen kun rokkiäijät alkoivat fanittaa niitä. Mutta muistan kyllä ysäriltä nuo, aika paskaa honottamista ne kappaleet oli ja se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten nää on voineet olla niin suosittuja. Olin itse nuori heidän suosionsa aikaan, enkä koskaan tykännyt heidän musiikista tai tyylistä. Tunsin lähinnä myötähäpeää.
Minä tunnen myötähäpeää sinun kirjoituksestasi, kuule sinun ei tarvitsekkaan pitää heistä. Tiedät hyvin että miten paljon on ihmisiä jotka tykkää.. Eikö olekin kivaa. 🤣🤣🤣
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa muuta kuin uhriutua. Ovat kuin pikkulapsia.
jäähallia yrittävät täyttää
Kävin katsomassa niin hyvin ovat tienanneet meille verorahoja. Joka artistille löytyy kuulijoita .. makuasioista kiistelee VAIN MOUKAT.
😊😊😊😊😊😊
Hirveitä honottajia. Vain yksi hyvä biisi tulee mieleen heiltä, se Rakastuin mä luuseriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten nää on voineet olla niin suosittuja. Olin itse nuori heidän suosionsa aikaan, enkä koskaan tykännyt heidän musiikista tai tyylistä. Tunsin lähinnä myötähäpeää.
huumorimusiikkia
kaikki tämän tiesi yleisökin
Vakavissaan ne tota tekivät. Ja olivat aivan hirveitä diivoja.
.ja sekös sinua veetti kun tytölle ropisi rahaa ja valtavasti faneja ja yleisö iloisia. 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huumorimusiikkia
kaikki tämän tiesi yleisökin
Vakavissaan ne tota tekivät. Ja olivat aivan hirveitä diivoja.
.ja sekös sinua veetti kun tytölle ropisi rahaa ja valtavasti faneja ja yleisö iloisia. 🌹🌹🌹
No ei se herättänyt oikein mitään tuntemuksia, paitsi ärsytystä miksauspöydän takana kun kaikkitietävä bimbo tulee neuvomaan ja kikattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän saivat sellaisen paremman bändin statuksen kun rokkiäijät alkoivat fanittaa niitä. Mutta muistan kyllä ysäriltä nuo, aika paskaa honottamista ne kappaleet oli ja se on totuus.
Sinun totuutesi... heidän musiikki ja esiintymisensä myi ja faneja oli yllikyllin. Oli ihanaa aikaa.. 😊😊😊
No, mitä tähän sanoisi. Siis olihan se aivan älytöntä nuorten naisten mollaamista ja alas painamista ysärillä ja 2000-luvun alussa. Puhuttiin pissiksistä ja naureskeltiin, mutta samaan aikaan kaikki nuoret naisartistit yliseksualisoitiin mediassa. Ja kyllähän monet nuoret artistit (niin naiset kuin myös miehet esim. Ville Valo, muodissa olleet poikabändit jne.) nimen omaan myivät omaa tuotettaan seksillä. Itse en koskaan oikein oppinut tykkäämään honotuslaulu -tyylistä, en Nailoneiden kuin en myöskään poikabändien suusta kuultuna. Mielestäni PMMP:tä ja Nailon Beatia ei voi verrata tässä asiassa toisiinsa. PMMP ei myynyt seksillä vaan riehakkuudella ja "julkeudella", mikä oli uudenlaista "tyttö"energiaa. Nailoneiden imago ja brändi oli aivan toisenlainen. Enkä nyt tarkoita sitä, että mitäs läksit tai että epäasiallinen käytös ketään kohtaan olisi koskaan hyväksyttävää, vaan sitä, että jos on kuitenkin uransa tilin tehnyt perustuen johonkin asiaan, niin minusta on hieman opportunistista markkinoida tulevaa juhlakonserttia valittamalla asiasta. Toki varmasti olivat nuoria, eivätkä osanneet silloin ajatella asiaa, vaan halusivat menestyä ja siksi tekivät mitä "taustasedät" käski. Mielestäni PMMP:llä on validi syy valittaa asiasta, Nailon Beatilla ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan yhdellä Naikkareiden keikalla ja ällistyin heidän esityksestään eli olivat todella niukoissa ja "antavissa" vaatteissa ja lantion, perseen ja tissien esille tuominen esityksessä olis suorastaan rivoa. Tuohon aikaan heidän keikat ja levyt menivät kuin kuumille kiville ja kovin innokkassti neitoset antoivat (ehkä itsekin tarjosivat) haastatteluja ties mihinkä lehteen.
Levy-yhtiön näyttelykappaleita olivat.
Mahtaako kyseiset mimmit enää mahtua kuin olympia stadionille, sen verran tuhdissa kunnossa molemmat.
Nylon Beatin kappaleen "Rakastuin mä looseriin" säveltäjä on
Risto Asikainen. Sanoituksista vastasivat Sipi Castrén ja Kristiina Sydänmaa.
Nylon Beatin takana olivat Risto Asikainen ja Ilkka Vainio (Sipi Castrén). Kappaleiden sävellys ja sovitus olivat pääasiassa Asikaisen tuotoksia, mutta sanoitukseen osallistuivat Asikaisen ohella Ilkka Vainio, Aappo I. Piippo (Kristiina Sydänmaa[8])
Nylon Beatin taustayhtyeessä rumpuja soitti Anssi Nykänen, kitaroita Vesa Anttila, Varre Vartiainen, Marzi Nyman, Tuomas "Töyhtö" Wäinölä, koskettimia Okke Komulainen ja bassoa Harri Rantanen. Taustalaulajana oli Stiina Jean.
Vierailija kirjoitti:
Nylon Beatin kappaleen "Rakastuin mä looseriin" säveltäjä on
Risto Asikainen. Sanoituksista vastasivat Sipi Castrén ja Kristiina Sydänmaa.
Osaava tuotanto, kuten edellä totesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hieman myöhässä, he kertoivat tarinansa YLEn audiodraamassa pari vuotta sitten. Silloin siihen ei kukaan kiinnittänyt huomiota, koska olivat epämuodikkaasti jo aikuisia, silloin heitä oli helppo syyttää - kuten sinä teet juuri nyt,
Puhutko nyt sille toimittajalle joka kirjoitti siitä päivän lehteen vai?
Uhriutuminen toisten uhriutumisesta.
Täti opettelee mitä tarkoittaa uhriutuminen. Ja mitä kritiikki.
Setä opettelee kirjoittaa, mitä haluaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Itse he eivät tiehenkään tee pienintäkään virhettä. Heitä kohdellaan huonosti synnytysosastolta Terhokotiin. Vielä vanhainkodissa he tulevat kokemaan sovinistista syrjintää, vaikkei koko paikassa olisi yhtään naista eikä miestä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Hyvin aseteltu.
Tässä on ikäänkuin palattu mummojen itkuvirsikulttuuriin, jossa on tarkoitus surkutella omaa elämää ja saada myötätuntoa muilta.
Minusta tässä erityisen kiinnostavaa on se, että nämä uhriutujat eivät itse ymmärrä maailmassa, joka ei ikinä ole ollut
Kertoisitko nyt MITÄ se "uhriutuminen" jutussa oli?
Asioista totuudenmukaisesti kertominen ei ole "uhriutumista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hieman myöhässä, he kertoivat tarinansa YLEn audiodraamassa pari vuotta sitten. Silloin siihen ei kukaan kiinnittänyt huomiota, koska olivat epämuodikkaasti jo aikuisia, silloin heitä oli helppo syyttää - kuten sinä teet juuri nyt,
Puhutko nyt sille toimittajalle joka kirjoitti siitä päivän lehteen vai?
Uhriutuminen toisten uhriutumisesta.
Täti opettelee mitä tarkoittaa uhriutuminen. Ja mitä kritiikki.
Sopii tuo molempiiin, siis myös aloitukseen. Yhtä paljon uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Itse he eivät tiehenkään tee pienintäkään virhettä. Heitä kohdellaan huonosti synnytysosastolta Terhokotiin. Vielä vanhainkodissa he tulevat kokemaan sovinistista syrjintää, vaikkei koko paikassa olisi yhtään naista eikä miestä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Tää sama kommentti on ollut aikaisemminkin. Joku siis copypastaa mielipiteitään. Voi hyvänen aika.
Osasivat olla ilkeitä. Tein joskus heistä haastattelua ja suhtautuminen oli perin ynseää. Meni tuolloin maku Naikkareihin. Ja kyllä he olivat yleisesti yhtä sanavalmiita kuin PMMP.
Hyvin aseteltu.
Tässä on ikäänkuin palattu mummojen itkuvirsikulttuuriin, jossa on tarkoitus surkutella omaa elämää ja saada myötätuntoa muilta.
Minusta tässä erityisen kiinnostavaa on se, että nämä uhriutujat eivät itse ymmärrä maailmassa, joka ei ikinä ole ollut yhtä turvallinen ja vauras kuin nyt.
Toki tästä joudutaan luopumaan, mutta se on eri tarina se.