Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt uhriutuvat Erin ja Jonna

Vierailija
20.10.2025 |

Trendi jatkuu... Tietoisesti seksillä myyneet ja itsekin laihuuttaan ihannoineet entiset nuorisoidolit uhriutuvat uudessa haastattelussa. Myivät ihan kaistapäisesti levyjä aikanaan ja nyt tullaan valittamaan kun kaikki kohtelu ei ollutkaan pelkkää kehumista. Molemmat saivat tuosta ajasta palkaksi loppuelämän tunnettuuden sekä simona rahaa, ja ilman tuota aikaa olisivat varmaan tehtaassa töissä. 

Mikä tarve ihmisillä on aina tulla julkisuuteen valittamaan ja uhriutumaan vaikka todellisuudessa kaikki meni todella hyvin, ja pitkälti kuten itse halusivatkin?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten nää on voineet olla niin suosittuja. Olin itse nuori heidän suosionsa aikaan, enkä koskaan tykännyt heidän musiikista tai tyylistä. Tunsin lähinnä myötähäpeää.

huumorimusiikkia

kaikki tämän tiesi yleisökin

Vierailija
22/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aina ihmetyttää, et haukutaan uhriutumisesta, jos kertoo, mitä on tapahtunut. Eikö menneistä saa kertoa? Vai pitäiskö valehdella?

Katsoin eilen dokkaria kasarin tukkaheavybändeistä. Siellä osa kyl uhriutu ihan oikeasti. Joku oli katkera siitä, et erotettiin bändistä tyypin armottoman huumeiden ym. käytöstä ja siitä seuranneesta käytöksestä. Sitä voi sanoa uhriutumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman myöhässä, he kertoivat tarinansa YLEn audiodraamassa pari vuotta sitten. Silloin siihen ei kukaan kiinnittänyt huomiota, koska olivat epämuodikkaasti jo aikuisia, silloin heitä oli helppo syyttää - kuten sinä teet juuri nyt,

Puhutko nyt sille toimittajalle joka kirjoitti siitä päivän lehteen vai?

Uhriutuminen toisten uhriutumisesta.

Täti opettelee mitä tarkoittaa uhriutuminen. Ja mitä kritiikki. 

Vierailija
24/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun 15 v:n narina ei ole uhriutumista. Eikä sille edes tapahdu mitään, kun ketään ei kiinnosta.

Vierailija
25/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa muuta kuin uhriutua. Ovat kuin pikkulapsia.

Ja sinä läski Vanhapiika  osaat vaan päivät täällä kateuksissasi ja ilkettäsi haukkua ihmisiä .  Häpeä.  Kerro mitä tästä saat 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
26/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ovat eläneet tuota aikaa, muistanevat kuinka muoti oli push uppeja ja matalia farkkuja. Niin että Nylon Beatin pukeutuminen noudatti sen ajan biletyyliä. 

Vierailija
27/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa muuta kuin uhriutua. Ovat kuin pikkulapsia.

jäähallia yrittävät täyttää

Kävin katsomassa  niin hyvin ovat tienanneet meille verorahoja.   Joka artistille löytyy kuulijoita .. makuasioista kiistelee VAIN MOUKAT.

Vierailija
28/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ilmeisesti päässyt lukemaan ko. juttua ollenkaan. Ei siinä mitään uhriutumista ollut. Ihan osuvaa analyysiä tuon aikaisesta artistien (etenkin nais-) kohtelusta.

Vierailija
29/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Itse he eivät tiehenkään tee pienintäkään virhettä. Heitä kohdellaan huonosti synnytysosastolta Terhokotiin. Vielä vanhainkodissa he tulevat kokemaan sovinistista syrjintää, vaikkei koko paikassa olisi yhtään naista eikä miestä. Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

Vierailija
30/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten nää on voineet olla niin suosittuja. Olin itse nuori heidän suosionsa aikaan, enkä koskaan tykännyt heidän musiikista tai tyylistä. Tunsin lähinnä myötähäpeää.

Minä tunnen myötähäpeää sinun kirjoituksestasi,   kuule sinun ei tarvitsekkaan pitää heistä.  Tiedät hyvin että  miten paljon on ihmisiä jotka tykkää.. Eikö olekin kivaa. 🤣🤣🤣

Vierailija
31/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman myöhässä, he kertoivat tarinansa YLEn audiodraamassa pari vuotta sitten. Silloin siihen ei kukaan kiinnittänyt huomiota, koska olivat epämuodikkaasti jo aikuisia, silloin heitä oli helppo syyttää - kuten sinä teet juuri nyt,

Uhriutuminen toisten uhriutumisesta.

Täti opettelee mitä tarkoittaa uhriutuminen. Ja mitä kritiikki. 

Sitä että sun kusi tena vuotaa... käy vaihtamaan.

Vierailija
32/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei antanut linkkiä!

Vierailija
33/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan toimittiin siten, että ilmoille ilmestyi uusi artisti, niin lähes poikkeuksetta sitä kriitikot haukkuivat. Siis maailma oli sellanen, että kriitikot olivat tosi tiukkia eivätkä kohdelleet _ketään_ silkkihansikkain. Tämä siis päti ihan samalla tavalla mies- ja naisartisteihin.

Tässä mielessä tämä heidän ulostulonsa oli täyttä roskaa ja uhriutumista. Heitä ei tod ole kohdeltu yhtään sen huonommin kuin muitakaan.

Maailma on sen jälkeen muuttunut. Nyt kun tulee naisartisti, niin kriitikot ylistävät häntä poikkeuksetta. Miettikää vaikka jotain Almaa, joka ei ole ikinä saanut mitään aikaiseksi, mutta lehdistö nosti häntä jatkuvasti pinnalle, että tässä on meillä on uusi maailmantähti. No ei ollut, eikä tullut.

Tämä nykyinen mentaliteetti, jossa ihmiset vaativat itselleen täydellistä kohtelua eikä esim. heidän uutta hengentuotosta saa arvostella, on aivan dead end street. Tämä ei toimi, eikä tule kestämään.

TIlanne on käsittämätön. Ihmisten resilianssi on nykyisin aivan nolla ja kulttuurimme on alkanut sopeutumaan siihen. Lopputulos on se, että meistä kaikista tulee lapsia.

Vierailija
34/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen myötähäpeää sinun kirjoituksestasi,   kuule sinun ei tarvitsekkaan pitää heistä.  Tiedät hyvin että  miten paljon on ihmisiä jotka tykkää.. Eikö olekin kivaa. 🤣🤣🤣

hih hih hih

Vierailija
35/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon beat oli hyvä duo, aikansa lapsi, mutta eihän se kunnon musiikkia ollut eikä varsinkaan taidetta.

Vierailija
36/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse ajattelen että tuo ysärin aika oli epämiellyttävä monin tavoin ja onneksi maailma on siitä muuttunut. Monta asiaa, mikä nykyään olisi kauhistus oli silloin ihan yleistä. 

Vierailija
37/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aina ihmetyttää, et haukutaan uhriutumisesta, jos kertoo, mitä on tapahtunut. Eikö menneistä saa kertoa? Vai pitäiskö valehdella?

Katsoin eilen dokkaria kasarin tukkaheavybändeistä. Siellä osa kyl uhriutu ihan oikeasti. Joku oli katkera siitä, et erotettiin bändistä tyypin armottoman huumeiden ym. käytöstä ja siitä seuranneesta käytöksestä. Sitä voi sanoa uhriutumiseksi.

Et näemmä ymmärtänyt tuosta dokumentista yhtään mitään. Eivät nimenomaa uhriutuneet, vaan muistelivat asioita kaivaten ja sitä aikaa ihaillen. Ei aidot kasari-ihmiset hylkää 80-lukua koskaan!

Vierailija
38/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta palstaincelin päivään? Hahah!

Vierailija
39/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx incelit taas kehittäneet uutta kivaa tylsään koppiin? Harmittaks ku jäitte ilman? Ihan kaikkea?

Vierailija
40/77 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huumorimusiikkia

kaikki tämän tiesi yleisökin

Vakavissaan ne tota tekivät. Ja olivat aivan hirveitä diivoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan