Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö välillä voisi vetää käteen?

14.04.2007 |

Vaimo haluaa seksiä kerran viikossa ja mies 3-4 kertaa. Tarvitseeko selitellä, riidellä, käydä vieraissa tai erota. Eikö mies voisi välillä hoitaa itse homman ja reilusti vetää vaan käteen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin runkkaava nainen

Vierailija
2/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän eri juttu kuin seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tyydyttävä omaan käteen. mielestäni jos seksiä kuitenkin on viikottain, niin turha asioista on riidellä. Jos tarvitsee seksiä enemmän kuin toinen, niin voi käyttää omaa kättään/dildoa jne.. Meillä mies on vetänyt käteen viimeksi vuosi sitten. Itse taas käytän kättä/dildoa lähes päivittäin. Miehellä ei ole tarvetta eikä kiinnostusta vetää käteen. Toiset tarttee enemmän ja toiset vähemmän.

Vierailija
4/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus ois kiva saada seksiäkin

Vierailija
5/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta jos käteen vetäminen on ainoaa seksiä on ilo suhteesta kaukana.

Ihme puhetta naiselta kun perinteisesti naiset ovat niitä jotka puhuvat seksin ja rakkauden yhteydestä. Se on kaksisuuntainen yhteys, ne kuuluvat yhteen ja ruokkivat toisiaan.

Jos oma seksielämä on täysin omasta kädestä riippuvainen hiipuu motivaatio pysyä uskollisena nopeammin kuin moni uskookaan.

Vierailija
6/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissy:

Vaimo haluaa seksiä kerran viikossa ja mies 3-4 kertaa. Tarvitseeko selitellä, riidellä, käydä vieraissa tai erota. Eikö mies voisi välillä hoitaa itse homman ja reilusti vetää vaan käteen?

Miehelle, minulle ainakin on tärkeää saada nainen nauttimaan minusta. Tämän tunnustaminen ei ole ehkä ihan helppoa mutta näin se on, se on melkein tärkeämpi osa seksiä kuin oma tyydytys.

" saanut olo" tulee juuri siitä että nainen on voihkinut alla ja sitten hymyillyt onnellisena jälkeenpäin. Ei käteenvedosta tule sellaista fiilistä että olisin " saanut" .

Ap:n kysymys on sinänsä ihan aiheellinen, pelkkään tyydytykseen riittää oma käsi ihan hyvin ja sille sopii aina.

Vierailija
7/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi osoittaa, ettet ymmärrä parisuhteesta mitään. Antaminen on tärkeämpää kuin ottaminen. Tota menoa miehesi jättää sinut - ja syystä.

Ehkäpä löydät jonkun miehen, joka ei ole kiinnostunut seksistä.

>Eikö välillä voisi vetää käteen?

>Vaimo haluaa seksiä kerran viikossa ja mies 3-4 kertaa. Tarvitseeko >selitellä, riidellä, käydä vieraissa tai erota. Eikö mies voisi välillä hoitaa >itse homman ja reilusti vetää vaan käteen?

Vierailija
8/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun otat suihin pari kertaa viikossa sen yhen seksin lisäksi :=)

N30+

Vierailija
9/23 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
10/23 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä v.ttua?, saako täällä joku seksiä useammin kuin minä, kolme kuukautta ollu jo kyllikin kans suhde kun ei vaimoo huvita(synnytti), olkaa tyytyväisiä jos saatte useasti seksiä, minä en edes muista miltä tussu näyttää...??? niin saatana! voisko vetää käteen? ei ,ei voi, nyt annat miehelles kun se haluu ,koska kyllikki ei kuitenkaan ole sinä!

Vierailija
11/23 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa seksihalut voi olla epätasapainossa ja itse olen sitä mieltä, että vonkaaminen on todella turhauttavaa. meillä seksiä 2-3 krt viikossa, mutta itse saatan haluta useammin. oma käsi ja lelut antaa orgasmin, mutta ei siis todellakaan sitä fiilistä, että on saanut... miehen läsnäolo on mulle erittäin tärkeetä ja uskon sen olevan näin myös toistepäin.

N30+

Vierailija
12/23 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
13/23 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja sitten varsinkin jos on näitä muitakin miehiä, mitä panna, niin sehän on sit kivistä!"

Mihinkäs tämä liittyy? Ai sinä vedät käteen ja panet vielä muita miehiä. Kenties olet mies? Aika kivinen tie sulla joo. Hoida se vaimosi nyt ensihätään ennenkuin miehiä lähet panemaan.

Vierailija
14/23 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä sitten itsekin innostuu ja seurauksena on hyvää seksiä.

Varmin tapa miehen on saada mut syttymään on vetää käteen mun nähden.

Vierailija
15/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sitä muuta ei sit tahdo enää ollakkaan.... tulee herkästi mielleen että miksi olla parisuhteessa kun tarjolla on kuitenkin vain omaa kättä...?

Vierailija
16/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan seksiä noin joka toinen päivä ja yks viikko kuukaudesta hiljasempaa.. Jos ukkoani panettaa, niin hän vetää käteen, katson ite ja annan laueta päälle..

Vierailija
17/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lissu kysynyt, että jos toista panettaa kuitenkin kerran viikossa esimerkiksi, niin jos toinen haluaa useammin eikö ne kerrat voisi vetää käteen.

En ymmärrä miksi niin vihaisia vastauksia tullut. Onko pakko haluta koko ajan? Jos kuitenkin seksiä on säännöllisesti, ja ihan viikottain, niin heti syyllistetään jos ei useammin halua. Jos on vilkkaammat seksihalut, niin lukekaa vaikka sexpon sivuilta, sooloseksi on hyvä vaihtoehto. Se, että painostaa toista haluamaan enemmän johtaa vaan siihen, että seksistä tulee pakkopullaa ja sitten sitä tekee vain toisen mieliksi.

Jos seksiä ei koskaan ole, se on huono asia. Mutta jos kuitenkin säännöllisesti, niin kyllä mun mielestäkin se halukkaampi osapuoli voi joskus vähän omatoimisempi olla kuin vongata aina. Jos kerran on terveet kädet...

Vierailija
18/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on kuitenkin niin että seksin tarvetta ei käteen vetämällä voi täysin korvata. Oikeata Rakkautta on hoidella puoliso välipäivinä millä vaan konsteilla jos hän sitä hoitoa tarvitsee! Pyyteetöntä toisen auttamista siitä huolimatta että siitä on itselle vähän lisävaivaa. Ei tarvitse sitten intternetissä itkeä että nyt se kävi vieraissa ja on paha mieli.

mies

Vierailija
19/23 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten jätät kaiken muun tekemisen ja tumputat häntä tauotta? Näin meillä olisi. Pyyteetöntä auttamista, eikö seksin pitäisi olla molemminpuolista iloa? Jos kerran viikkoon seksiä on, niin kyllä ihmisen pitäisi sillä pärjätä, jos terveet kädet on. Tuollainen painostaminen vie kyllä ne viimeisetkin halut siltä kerran viikkoon haluavalta ja seksistä tulee kotityö. Kyllähän siinä sitten toinen saa usein, mutta millä hinnalla, pois seksin ilo ja tehdään siitä velvollisuus...

Vierailija
20/23 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siinä sitten jätät kaiken muun tekemisen ja tumputat häntä tauotta? Näin meillä olisi. Pyyteetöntä auttamista, eikö seksin pitäisi olla molemminpuolista iloa? Jos kerran viikkoon seksiä on, niin kyllä ihmisen pitäisi sillä pärjätä, jos terveet kädet on. Tuollainen painostaminen vie kyllä ne viimeisetkin halut siltä kerran viikkoon haluavalta ja seksistä tulee kotityö. Kyllähän siinä sitten toinen saa usein, mutta millä hinnalla, pois seksin ilo ja tehdään siitä velvollisuus...

Mutta se varmaan on liikaa ymmärtää.