Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän isoja rintojani

Vierailija
20.10.2025 |

Aina vaan saa kuulla kuinka tissini ovat isot ja löysät tai sitten kysellään onko ne silikonit. Miksi toisen ulkonäköä pitää näin arvostella?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on meillä lihavilla. 

Olet huomannut ihmisten tyhmyyden.

- DI, aatelinen

Vierailija
2/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkös se sun on! Onko kukaan koskaan sanonut? Pitäisi joskus koota parhaat aivoitukset, mitä ihmiset on sanoneet. En myöskään ymmärrä tätä ulkonäön tuijotusta ja arvostelua. Mun ongelma ei tod ole liian isot tissit, mutta muu tuijotus.

Sen ymmärtää, että kohdatessa katsotaan ja joskus katse voi harhailla, mutta että skannataan toista koko tapaamisen ajan. Tuijotellen kaikki läpi persettä myöten, jopa omat sukulaiset. Kesken keskustelun tulee jokin ulkonäköön liittyvä huomio tai kysymys. Silloin on palko todeta, että eiköhän tämä ollut tässä. Jatketaan paremmalla ajalla, sitten kun itse kukin malttaa keskittyä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkös se sun on! Onko kukaan koskaan sanonut? Pitäisi joskus koota parhaat aivoitukset, mitä ihmiset on sanoneet. En myöskään ymmärrä tätä ulkonäön tuijotusta ja arvostelua. Mun ongelma ei tod ole liian isot tissit, mutta muu tuijotus.

Sen ymmärtää, että kohdatessa katsotaan ja joskus katse voi harhailla, mutta että skannataan toista koko tapaamisen ajan. Tuijotellen kaikki läpi persettä myöten, jopa omat sukulaiset. Kesken keskustelun tulee jokin ulkonäköön liittyvä huomio tai kysymys. Silloin on palko todeta, että eiköhän tämä ollut tässä. Jatketaan paremmalla ajalla, sitten kun itse kukin malttaa keskittyä paremmin.

*Tuijotellaan

*pakko todeta

automaattinen täyttö vauhdissa taas

Vierailija
4/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua niistäkin pitää kiusaa, että ne kasvoi isoksi. Pitäisikö minun leikkaa ne pois tai tappaa itseni?

Vierailija
5/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko D kuppi mielestänne iso 🤔 kun varsinkin t-paitasillaan jokaisen äijän katse menee rintoihin. Hyvin outoa.

Vierailija
6/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko D kuppi mielestänne iso 🤔 kun varsinkin t-paitasillaan jokaisen äijän katse menee rintoihin. Hyvin outoa.

Ei se koko vaan muoto

Vierailija
7/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin aina haukutaan pitkäksi ja komeaksi, joten ymmärrän täysin mistä kärsit. Rumat ja lattarintaiset voi pitää mielipiteensä ominaan.

Jep. Typerin haukku minkä olen kuullut, kun perustytöt pilkkasivat pitkäjalkaista nättiä tyttöä pitkistä hoikista jaloistaan. 

Vierailija
8/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on F kuppi, eikä senkään pitäisi niin järkyttävän suuri olla, mutta silti haukutaan ja ihmetellään.

Vierailija
9/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on F kuppi, eikä senkään pitäisi niin järkyttävän suuri olla, mutta silti haukutaan ja ihmetellään.

Minkä kehuisin ja ihailisin. T:M59

Vierailija
10/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa pienennysleikkaus, pääset tuostakin ongelmasta, ap!

Vierailija
11/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aina haukutaan Mercedes Bentz CL250+ kuskiksi, annnan haukkujen valua kuin veden hanhen selästä vaikka joskus tuntuu kurjalta

Vierailija
12/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kehuisin ja ihailisin. T:M59

Ei kelpaa kehut. Olet väärää sukupuolta, liian vanha ja sitä paitsi olet pettävä narsistisika. Yääk. Oot ahdistelija.

Vierailija
13/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nauraa luuseria ap:ta*.

Vierailija
14/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissivakohiki runsasta sekä haisevaa?

Vierailija
15/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin häpeän suurta munaani ja eroni aloittaajaan on se, etten kulje se esillä ympäri toimistoa.

Vierailija
16/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat ihanan isot

pikku veljesi

Vierailija
17/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikku veljesi

Oletko päristellyt niitä :D

Vierailija
18/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku veljesi

Oletko päristellyt niitä :D

Kaikki suvun miehet on, hauska kesäharraste saunan jälkeen ;O) ( o ) (  o )

Vierailija
19/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tripla-d:n jälkeen on vielä yksi koko ja se on- Herranjumala !

Vierailija
20/25 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on H-kupin rinnat. Aivan liian isot. En pukeudu paljastavasti, mutta eihän noita muotoja peitettyäkään saa. Painoa olen tiputtanut jo reilusti, mutta eipä ole pahemmin vaikuttanut rintojen kokoon. Liian isot ne on siltikin, kun pääsen normaalipainoon. 

Isot rinnat aiheuttaa myös hartia- ja selkäkipuja. Istuvien vaatteiden löytäminen on vaikeaa isojen rintojen vuoksi. Miehet kuvittelee, että heillä on oikeus tuijottaa mun rintoja. Jotkut kuvittelee, että on oikeus kommentoida niitä ja luulevat, että pidän kohtelaisuutena tuota toimintaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi