Mistä löydän nelikymppisen urheilullisen koulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen?
Kaikki mitä olen tapaillut ovat olleet pömppömahaisia sohvaperunoita jossain rasvaisissa duunari hommissa tai jopa työttömiä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkää haastaa itseään. Cooper-testi 3450 metriä!
Diplomi-insinööri sanoo, että hänen Cooper-testin ennätyksensä on 3 450 metriä. Takakyykystä nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistä 135 kiloa.
💕
Ap
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkää haastaa itseään. Cooper-testi 3450 metriä!
Diplomi-insinööri sanoo, että hänen Cooper-testin ennätyksensä on 3 450 metriä. Takakyykystä nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistä 135 kiloa.
DI on miesten aatelia
Vierailija kirjoitti:
Nam 😻
Eivätkö ne hyvännäköiset miehet ole vielä huomanneet sinua??? Missä mahtaa olla vika?
No täällä olisi yksi, mutta en kuitenkaan sinulle kelpaa, koska olen kiltti.
Kokeile feministisen puolueen puoluekokousta. Joskos siellä olisi haluamillasi arvoilla varustettu mies.
Vierailija kirjoitti:
DI on timmi, koska läpäissyt tiukan seulan
Teatterin vipistä (se ravintola). Siellä ne kaikki on. Mutta varaudu sit siihen että sun pitää olla Barbien näköinen jos tuollaisen Kenin haluat.
Oman diplomi insinöörini löysin Tinderistä. Urheilullinen, komea, fiksu ja huolehtivainen. Ei ole pihi ja huumorintajuakin löytyy.
Ensimmäiset 4 viestiä on aloittajan tekemiä :D
Mitä saat tuosta koulutetusta? Amispohjalta voi olla urheilullinen ja hyvässä työssä. Monella duunarilla myös laaja yleistieto ja lukevat kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Oman diplomi insinöörini löysin Tinderistä. Urheilullinen, komea, fiksu ja huolehtivainen. Ei ole pihi ja huumorintajuakin löytyy.
Meillä on iso 600 tonnin omakotitalo ja neljä lasta. Olen kotirouva ja mies DI. Kaikkea on ja iso piha. Poreallas ja palju.
Vierailija kirjoitti:
hih hih hih
Voi olla aika haastavaa, monet sellaiset ottaa mieluummin nuoremman naisen. Jos olet erityisen kaunis, saatat löytää toki. Itse kun olen tavis ulkoisesti, päädyin tuossa iässä siihen että kriteereitä on laskettava, tai olen loppuiän yksin. Hyväksyin sellaisen sohvaperunan ja vähän ylipainoisen. Hyvä työ hänellä kyllä on it-alalla. Onnellisia on oltu jo vuosikymmenen verran yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua kanssasisareni. Minun mies on DI, aivokirurgi ja lentäjä ja öljyparoni. Kateus tihkuu katkerina pisaroina jopa muiden naisten hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
So sexy 🥰
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011325002.html