Myyn 2011 valmistettua hyvää 65 tuumaista televisiota 1500 eurolla, mutta paras tarjous jonka olen saanut on 50e?
Tuo maksoi 5900e aikoinaan. Toimii hyvin ja on HD-tarkkuus.
Eikö ostajat todellakaan ymmärrä tuotteen todellista arvoa?
Kommentit (32)
Ihme että joku sentään 50 euroa tarjosi tuosta. Mä en. Kävin liikkeestä kolme uutta taulutelkkua alle tonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, onko laitteesi aito katodisädeputki eli tv-putki, vai uudempi taulu-tv näyttö?
Oletko nähnyt 60" putkitelevisiota? Olisikin kiva siirrellä kun 32" painoi melkein 70kg aikoinaan
No siitä voi metallit erilleen purettuna tuon 50 egeä saada romuttamolla.
Se, että sinä ostit romua 1500 eurolla 14 vuotta sitten, kertoo vain että olet pösilö.
Itselläni oli vuodelta 2007 Pioneer 508xd plasma jonka myin jollain 10€ ja se vie saloraa kuvanaadussa 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, onko laitteesi aito katodisädeputki eli tv-putki, vai uudempi taulu-tv näyttö?
Oletko nähnyt 60" putkitelevisiota? Olisikin kiva siirrellä kun 32" painoi melkein 70kg aikoinaan
60-tuumainen putkivehje painaisi noin 300 kiloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämerkkinen televisio on kyseessä?
Salora
Salora on hyvä merkki, meille ostettiin vuonna 1982 Saloran 26-tuumainen väri-tv.
Se maksoi muistaakseni 3500 markkaa.
Televisiot ja kaikki muukin elektroniikka oli kyllä arvokasta 80-luvulla. Meidänkin Salora maksoi tuolloin 3500 mk ja sähkökirjoituskone saman verran. Nykyrahassa kumpikin siis n. 1700 €. Itse sain kuukaudessa palkkaa nettona alle 3000 mk. Mutta kauanhan laitteet kestivät, eikä tekniikka vanhentunut yhtä nopeasti kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Noin vanha elektroniikka auttamattomasti vanhentunut, ei kukaan maksa tuota 50€ enempää.
Tuohan on luxusta jos joku hakee ja maksaa 50e eikä tarvitse itse ajella sitä sorttiasemalle, säästyy hirveästi töitä ja saa vielä rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Oliko vuonna 2011 noin isoja telkkuja edes olemassa??
Joo mutta syvyys oli myös 50 tuumaa ja paino 240kg, sen aloittaja unohti mainita.
Sairaan vanha silti. Itse annan aina ilmaiseksi. Tuo voi hajota milloin vaan. En ikinä ostaisi noin vanhaa töllöä. Ihan sama mitä maksanut. Tosin en edes huolisi töllöäsi vaikka ilmaiseksi saisin.
2011? Rakkineen tekninen käyttöikä ylitetty kymmenellä vuodella.
50 egeä on käypä hinta siitä. Ostaja kuitenkin ottaa riskin, että paskatelkku leviää käsiin jo kotimatkalla. Tuskin siihen saa edes päivityksiä enää.