Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luovutatko verta?

Vierailija
14.04.2007 |

Jos et, niin miksi et?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just kaverilta haasteen lähteä taas luovuttamaan. Käykääs katsomassa. Osoite pelkkä " haaste . fi" , ei mitään www.:tä eteen.

A+

Vierailija
2/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin säännöllisesti 1-2 kertaa vuodessa, mutta nyt on ollut pari raskautta ja imetyksiä, eli on ollut taukoja. Aion kuitenkin tulevaisuudessa luovuttaa säännöllisesti, kun taas olosuhteet sen sallivat.

Veriryhmä A+ tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä neuloja, O-

Vierailija
4/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen A+ ja liian harvoin luovuttanut. Aina joku este, painan alle 50kg tai olen raskaana tai imetän.. Nyt painoa yli 50kg ja en ole raskaana eli kun saan imetyksen lopetettua niin sitten taas luovutan :)

Vierailija
5/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytyksestä on vuosi. Siis karanteeni on ohi =) Veriryhmäni on B RH pos.

Vierailija
6/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut nyt niin paljon kipeänä, että ei oikein tahdo sopivaa väliä löytyä.

Haluaisin tietää veriryhmäni ja senkin takia haluaisin mennä verta luovuttamaan.. Eikös siellä tämä veriryhmä selviä?! :)

Vierailija
7/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB+

Vierailija
8/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli sairastelua ja hb:n laskua sekä perään kaksi raskautta niin ettei välissä kerennyt luovuttamaan. Nyt kuopus 9kk ja oli hyvä eli 3kk päästä on tarkoitus mennä pitkästä aikaa luovuttamaan.

O+

Vierailija
9/24 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin, jotenki se vaan tuntuu liika henkilökohtaselta tai jotain ku tavara mitä otetaan sun sisältä laitetaan toisen sisälle..

Vierailija
10/24 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensin sain hormonilääkitystä lapsettomuushoitojen takia, ja nyt oon raskaana:) mulla oli hyvä hemoglobiini, 149, joten sain luovuttaa raskausyrityksistä huolimatta. vaikka yleensä silloin suositellaan oleen luovuttamatta. mulla luovutusten välissä vaan parani hemoglobiini:D veriryhmä A+, eli yleinen, mutta kyllä mulle ainakin tulee veripalvelusta tekstareita joissa pyydetään luovuttaan, joten eiköhän se yhtä arvokasta oo kuin muutkin veret, niinkuin joku jo sanoikin, onhan myös verentarvitsijoista suuri osa samaa ryhmää:)

Vierailija
11/24 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle verenluovutus on äärettömän tärkeä juttu, olen myös luuydinrekisterissä. Paikallisessa veripalvelussa on mukavan levollinen tunnelma ja sh:t ammattitaitoisia.

Veriryhmä B+

Vierailija
12/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on synnytyksestä niin lyhyt aika etten vielä voi. Kesällä sitten.

LAITTETTAISKO VERIRYHMÄ VIESTIIN?

A-neg

Vierailija
13/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viimeksi laparoskopian takia 3 kk karenssissa. Nyt taas saatan olla raskaana, joten se siitä taas.

Vierailija
14/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-

Vierailija
15/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv O+

Vierailija
16/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luovutin,mutta nyt kiellettyä. Syynä suhde homomieheen.

Vierailija
17/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäni sitä kaikkein yleisintä Suomessa eli A plussaa, mutta sitä ilmeisesti tarvitaan myös paljon, kun potilaistakin suurin osa sitä on...

Vierailija
18/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt toivottavasti kohta raskaana. Muuten kyllä luovuttaisin mutta kun eivät ota mua.

Vierailija
19/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja imetyskin on nyt loppunut, niin varmaan voisin luovuttaa. Riittääkö muuten vuosi synnytyksestä, että voi luovuttaa? Hb on aina ollut hyvä, aiemmin luovutuksen esti paino (alle 50 kg)

Vierailija
20/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso veripalvelun sivuilta.