Ärsyttävää kun elokuviin ja sarjoihin valitaan keskenään saman näköisiä näyttelijöitä (Poikani joka katosi)
Tässäkin sarjassa päähenkilö pojan isä, Harry, on ihan saman näköinen kuin pojan äidin veli, Oliver. 20 minuuttia katseltuani vasta hoksasin että ovat kaksi eri henkilöä. Ihmettelin kun välillä miestä sanottiin Harryksi ja välillä Oliveriksi heh.
Kommentit (7)
Miks se muija piilotti sen valvontakameran kuvan mieheltään? Oliko se jotenkin syyllinen, se ei ollutkaan onnettomuus se Dillonin katoaminen?
Tämä toi mieleen elokuvan Pelin säännöt.
Minullakin tuo sama, joskus en erota pitkään aikaan kahta naisnäyttelijää joilla on samanlaiset hiukset ja hieman persoonattomat kasvot.
Tuo on niin ärsyttävää, koska olen kasvosokea. Sellaisten elokuvien ja sarjojen seuraaminen, joissa on saman näköisiä henkilöitä, on minulle ihan mahdotonta. En pysy kärryillä ollenkaan.
Kuolleiden runoilijoiden seura, ai että olin sekaisin ekat kolme katselukertaa!
Mä kritisoin kanssa usein nykyään näitä kästäyksiä jenkkisarjoissa/leffoissa. Ottaako ne päähenkilöksi valitun ja kakkossijalle päässeen aina molemmat, vaikka toinen esittää ph ja toinen sen kaveria tai pahista tmv. Todella ärsyttävää ja noloakin niille, ketkä noista päättää, kun selkeesti valitaan niitä omia suokkareita eikä siihen rooliin sopivimpia. Ja sit katsojat on sekaisin, että miksi se nyt tuolla viipottaa.
Erikoisesti taas toi naisnäyttelijä on joka kohtauksessa eri näköinen.